III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
wykaz co najmniej 3 dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o tożsamym lub zbliżonym zakresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50000,00 zł na każde z zadań .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz co najmniej 3 dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o tożsamym lub zbliżonym zakresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Termin wykonania |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-11, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2019-11-10 okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w Szkole podstawowej nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Komputer centralny - 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: przekątna ekranu 21" , procesor 2 rdzeniowy , wątków 4 , bazowa częstotliwość procesora 2.500GHz,Cache 3MB, SMART Cache, szybkość magistrali 4GT/sOPI, obudowa ALL in ONE. System operacyjny Win 10 Pro . Gwarancja 36NBD. 2. Pakiet biurowy Office 2019 edu - 15 szt 3. Switch 24xRJ45 1GB+4SFP - 2 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych:24 porty RJ45 10/100/1000 Mb/s (PoE) ,4 porty SFP 100/1000 Mb/s,1 port konsoli, maksymalna moc całkowita podłączonych urządzeń do 320W, przepustowość [Gb/s]- 48 , tablica adresów MAC-8k , prędkość przekierowania pakietów [Mb/s] - 35,7, VLAN - obsługa standardu IEEE802.1Q, do 4K grup VLAN oraz 4K identyfikatorów VLAN , Port/ MAC/Protocol-based VLAN , GARP/GVRP , Konfiguracja opcji zarządzania VLAN. 4. Biurko na komputer duże - 15szt z płyty laminowanej 16mm odpornej na ścieranie. Widoczne krawędzie oklejone obrzeżem ABS o zwiększonej wytrzymałości na uszkodzenia. Wymiary: długość - 120cm, wysokość - 76cm, głębokość - 55cm , 3 szuflady , wysuwany pulpit na prowadnicach rolkowych , kolor buk 5. Krzesła obrotowe - 24 szt bez podłokietników , miękkie , tapicerowane siedziska 6. Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 39130000-2, 39112000-0, 38652100-1, 32322000-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Termin wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w Szkole podstawowej nr 7 : |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Komputer centralny - 16 szt co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: przekątna ekranu 21" , procesor 2 rdzeniowy , wątków 4 , bazowa częstotliwość procesora 2.500GHz,Cache 3MB, SMART Cache, szybkość magistrali 4GT/sOPI, obudowa ALL in ONE. System operacyjny Win 10 Pro . Gwarancja 36NBD. 2. Projektor multimedialny krótkoogniskowy-1szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: - rzut krótki, technologia 3lcd,proporcje obrazu 4:3,uchwyt montażowy na suficie lub ścianie, 3. Pakiet biurowy Office 2019 edu - 16 szt 4. Switch 24xRJ45 1GB+4SFP - 2 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: 24 porty RJ45 10/100/1000 Mb/s (PoE) ,4 porty SFP 100/1000 Mb/s,1 port konsoli, maksymalna moc całkowita podłączonych urządzeń do 320W, przepustowość [Gb/s]- 48 , tablica adresów MAC-8k , prędkość przekierowania pakietów [Mb/s] - 35,7, VLAN - obsługa standardu IEEE802.1Q, do 4K grup VLAN oraz 4K identyfikatorów VLAN , Port/ MAC/Protocol-based VLAN , GARP/GVRP , Konfiguracja opcji zarządzania VLAN. Switche muszą być kompatybilne z produktami TP-link z serii T1600G,T2600G 5. Podłoga interaktywna - 1 kpl o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: projektor, komputer, dekoder ruchu oraz specjalne oprogramowanie. Całość zamknięta jest w estetycznej obudowie. Montowana do sufitu .Wyposażona w moduł WiFi i standardowe gniazdo internetowe , obraz wielkości 2m x 3m wyświetlany na podłodze . Ilość gier i animacji- 80 , jasność projektora- minimum 3000 ANSI , obsługa za pomocą pilota , podział gier na grupy, tryb automatyczny , dźwięk , poziome położenie projektora. Gwarancja minimum 2 lata . 6. Montaż sprzętu , instalacja oprogramowania, konfiguracja sprzętu ,włączenie do istniejącej sieci komputerowej , modernizacja sieci komputerowej w pracowni polegająca na : wymianie i konfiguracji switchy w szafach dystrybucyjnych wymienionych w punkcie 4 .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 39130000-2, 39112000-0, 38652100-1, 32322000-6, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Termin wykonania |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Modernizacji pracowni informatycznej w Szkole podstawowej nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw komputerowy - 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: Jednostka centralna - procesor 2 rdzeniowy , wątków 4,RAM 8GB,Dysk SSD250GB,napęd DVD, System operacyjny Win 10 Pro, klawiatura , mysz bezprzewodowa . Monitor – przekątna ekranu 22 cale, złącza DVI ,HDMI ,D-Sub, rozdzielczość 1920x1080 FullHD , Gwarancja 36NBD. 2. Tablica multimedialna - 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: Technologia pozycjonowania w podczerwieni ( dotykowa), powierzchnia tablicy ceramiczna , matowa ,magnetyczna o wysokiej odporności na zarysowania ,uszkodzenia mechaniczne, 70 cali , 10 – dotykowa , podczerwień. 3. Projektor krótkoogniskowy - 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: przekątna ekranu 1.52 , zastosowanie technologiczne-Eco Mode , HDMI , Plug &Play ,RS32, technologia 3D,USB, złącza komputerowe HDMI ,USB typ A , D-sub ,Mini USB, RS-232. 4. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: format :A4,wielofunkcyjne – druk/skan/kopia, technologia druku laserowa kolorowa ,Ethernet-druk w sieci LAN ,przeznaczenie do druku : mono/kolor – tekst i grafika , druk przez WiFi, drukowanie z chmur (Google Cloud Print),drukowanie z urządzeń mobilnych : ( HPePrint ,Apple AirPrint , certyfikat Mopria ,technologia druku Wireless Dorect) 5. Pakiet biurowy Office 2019 edu - 16 szt 6. Słuchawki przewodowe nauszne z mikrofonem – 15 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: pasmo przenoszenia (HZ):16 7. Laptop dla nauczyciela – 1 szt o co najmniej niżej wymienionych parametrach technicznych: procesor ilość rdzeni -2 ,Ram min.8 GB,dysk SSD250GB, oprogramowanie Windows 10 , ekran 15,6, ekran dotykowy , podświetlana klawiatura , 1920X1080 . 8. Modernizacja instalacji internetowej w sali komputerowej polegająca na : wymianie gniazd komputerowych – 15 szt , patchcordów 3 metrowych -15 szt , gniazd elektrycznych hermetycznych natynkowych pojedynczych – 8szt . 9. Montaż wyposażenia i instalacja oprogramowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 39130000-2, 39112000-0, 38652100-1, 32322000-6, 48190000-6, 30213100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Termin wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: