Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 221 000 euro na dostawę zestawów komputerowych z osprzętem i oprogramowaniem w ramach „Modernizacja infrastruktury informatycznej w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzka Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-19
  • Numer ogłoszenia638540-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638540-N-2018 z dnia 2018-10-19 r.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 221 000 euro na dostawę zestawów komputerowych z osprzętem i oprogramowaniem w ramach „Modernizacja infrastruktury informatycznej w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 27816112840, ul. Gdańska   100/102 , 90-508   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6630300, 6373090, 6374224, , e-mail sekretariat@wbp.lodz.pl, , faks 426 372 102.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wbp.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
wbp.lodz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
ul. Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, w Sekretariacie (budynek A, II piętro, pokój A-61)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 221 000 euro na dostawę zestawów komputerowych z osprzętem i oprogramowaniem w ramach „Modernizacja infrastruktury informatycznej w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi”.
Numer referencyjny: GSK/2/D/PN/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z osprzętem i oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Lp Rodzaj sprzętu Ilość Minimalne wymagane parametry 1 Komputer 30 Komputer typu stacjonarnego przeznaczony do wykorzystania w bibliotece, w szczególności do przetwarzania danych osobowych Procesor wielordzeniowy osiągający w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 11800 punktów wg wyników ze strony http://cpubenchmark.net ze sprzętowym wsparciem wirtualizacji Pamięć RAM 8 GB o typie i szybkości zgodnej z zaleceniami producenta użytego procesora, z możliwością rozbudowy do co najmniej 32 GB, wymagany jest co najmniej jeden wolny slot Wymagana możliwość rozbudowy kartami PCI Express, wymagane jest co najmniej jedno wolne złącze x16 i dwa wolne złącza x1 Dysk SSD minimum 256 GB Co najmniej 3 złącza SATA 3 na płycie głównej Grafika umożliwiająca pracę dwumonitorową ze wsparciem DirectX 12, OpenGL 4.0, wymagane co najmniej porty HDMI i DisplayPort. Rozdzielczość co najmniej 1920x1080 @ 60 Hz Karta sieciowa Ethernet 10/100/1000, RJ45, WoL Co najmniej 6 portów USB w tym 2 porty USB 3 z przodu obudowy i co najmniej 2 porty USB 3 z tyłu obudowy Karta dźwiękowa co najmniej 24-bitowa, zgodna z High Definition, wbudowany głośnik, wymagany port mikrofonowo słuchawkowy lub oddzielne porty słuchawkowy i mikrofonowy z przodu obudowy Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania kluczami szyfrowania, pozwalający na szyfrowanie dysku twardego Nagrywarka DVD+-/RW, co najmniej 8x Mysz optyczna z rolką i klawiatura w układzie polskim programisty Obudowa minitower z obsługą kart PCIE o pełnym profilu, możliwość montażu dwóch dysków 2,5 lub 3,5”, Konstrukcja obudowy powinna pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędu optycznego bez użycia narzędzi. Czujnik otwarcia obudowy z rejestrowanym w logu zadziałaniem czujnika Zasilacz pracujący w sieci 230V/50Hz i efektywności co najmniej 80% BIOS powinien być zgodny ze specyfikacją UEFI. Powinien być w stanie utrzymać wpisane hasło także w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania pamięci BIOS, wymagana możliwość ustawienia oddzielnego hasła dla administratora i startu systemu. Powinien umożliwiać włączanie/wyłączanie następujących urządzeń: karty sieciowej z funkcją Wake on LAN, SATA, audio, TPM, czujnika otwarcia obudowy z trybem cichym, USB w sposób nie wyłączający obsługi klawiatury i myszy USB (grupy portów), wybór urządzenia bootującego z możliwością zablokowania bootowania z USB. Powinien zapisywać logi związane z uruchamianiem systemu w szczególności powinien rejestrować otwarcie obudowy. Preinstalowany system operacyjny zgodny funkcjonalnie z Windows 10 pro w polskiej wersji językowej pozwalający na współpracę w pełnym zakresie funkcjonalności z posiadanymi serwerami Windows w wersjach do 2000 do 2016 oraz stacjami roboczymi Windows 2000 do Windows 10. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tj. takie które zapewniają możliwość z posiadanym oprogramowaniem do obsługi księgowości Probit i systemem bibliotecznym Symphony, umożliwiać monitoring przy pomocy agentów programu nVision oraz zapewniać połączenia sieciowe z serwerami Windows w wymienionych wersjach i serwerami Novell Netware. Gwarancja co najmniej 3 lata (dłuższa gwarancja i szybkość reakcji serwisowej są punktowane wg opisu) W przypadku awarii lub uszkodzenia dysku, Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany jest dostarczyć oraz zainstalować nowy dysk o co najmniej nie gorszych parametrach niż opisany w SIWZ. Uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. Współpraca z monitorem z następnego punktu (wymagane kable) 2 Monitor 30 LCD 24” (przekątna powyżej 23,5”) o czasie reakcji nie gorszej niż 8 ms Rozdzielczość co najmniej1920x1080 @ 60 Hz Jasność co najmniej 250 cd/m2 Kontrast statyczny co najmniej 1000:1 Kąty widzenia w pionie i poziomie powyżej 170 stopni Regulacja pochylenia co najmniej 25 stopni Wydłużenie w pionie co najmniej 100 mm Pivot Ekran antyodblaskowy podświetlany LED Wymagane co najmniej łącza DisplayPort, HDMI, D-Sub 15 stykowe Gwarancja jak dla komputerów z poprzedniego punktu Współpraca z komputerem z poprzedniego punktu (wymagane kable) 3 Dodatkowe dyski 30 Dyski SSD, 240 GB, 2,5”, Sata3, MLC, odczyt i zapis danych powyżej 500 MB/s np. GoodRAM IRDM z 3 letnią gwarancją producenta. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Nie jest wymagany montaż w kupowanych komputerach 3 Komputer przenośny 2 Komputer przenośny zapewniający możliwość ochrony danych osobowych, do pracy w bibliotece i w czasie wyjazdów, model przykładowy Dell Latitude 3590, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne Ekran LCD 15” o rozdzielczości 1920x1080 z powłoką antyodblaskową Procesor wielordzeniowy osiągający w teście Passmark wynik co najmniej 7500 punktów wg wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/laptop.html Pamięć RAM 8 GB z możliwością rozszerzenia do co najmniej 16 GB Dysk SSD co najmniej 240 GB 3 porty USB, w tym co najmniej 2 porty USB 3 lub USB C Układ TPM 2.0 Port HDMI i VGA Ethernet 10/100/1000 (RJ45) i WiFi 802.11a/b/g/n/ac Bluetooth Czytnik kart SD Nagrywarka DVD+/-RW, dopuszczalne urządzenie zewnętrzne podłączane na USB Bateria zapewniająca 10 godzin pracy (warunki katalogowe producenta) Waga poniżej 2,5 kg Zasilacz sieciowy 230V/50 Hz Preinstalowany system operacyjny zgodny funkcjonalnie z Windows 10 pro w polskiej wersji językowej pozwalający na współpracę w pełnym zakresie funkcjonalności z posiadanymi serwerami Windows w wersjach do 2000 do 2016 oraz stacjami roboczymi Windows 2000 do Windows 10 Dopuszcza się rozwiązania równoważne, tj. takie które zapewniają możliwość z posiadanym oprogramowaniem do obsługi księgowości Probit i systemem bibliotecznym Symphony, umożliwiać monitoring przy pomocy agentów programu nVision oraz zapewniać połączenia sieciowe z serwerami Windows w wymienionych wersjach i serwerami Novell Netware. W przypadku awarii lub uszkodzenia dysku, Wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany jest dostarczyć oraz zainstalować nowy dysk o co najmniej nie gorszych parametrach niż opisany w SIWZ. Uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. Gwarancja co najmniej 3 lata (dłuższa gwarancja i szybkość reakcji serwisowej są punktowane wg opisu) 4 Drukarka monochromat. 4 Drukarka monochromatyczna typu MD506dn (F2A69A) lub rozwiązania równoważne zgodnie z opisem poniżej Laserowa technologia druku Szybkość wydruku powyżej 40 str/min Wydruk pierwszej strony w ciągu 6 sekund Miesięczny cykl roboczy (dopuszczalna ilość wydrukowanych stron) 150 tys przy ilości zalecanej przez producenta jako maksymalnej powyżej 7 tys Maksymalna rozdzielczość 1200 dpi w pionie i poziomie Obsługa języka PCL i postscript (dopuszczalna emulacja) Połączenie przez USB i Ethernet 10/100/1000, wymagany kabel USB do podłączenia Podajnik papieru na minimum 500 arkuszy Automatyczny druk dwustronny Obsługa formatu A4 i A5 o gramaturze 60 do 200 g/m² Współpraca przy pomocy sterowników systemowych lub dostarczonych z drukarką z systemami Windows będących na wyposażeniu Zamawiającego w wersjach od Vista do Windows 10 w kompilacjach 32 i 64 bitowych Gwarancja co najmniej 1 rok (dłuższa gwarancja jest punktowana wg opisu) 5 Urządzenie wielofunkcyjne monochromat. 8 Urządzenie wielofunkcyjne typu M521dn (F2A69A) lub równoważne zgodnie z opisem poniżej Laserowa technologia druku Szybkość wydruku powyżej 35 str/min Wydruk pierwszej strony w ciągu 10 sekund Miesięczny cykl roboczy (dopuszczalna ilość wydrukowanych stron) 75 tys przy ilości zalecanej przez producenta jako maksymalnej powyżej 5 tys Maksymalna rozdzielczość 1200 dpi w pionie i poziomie Obsługa języka PCL i postscript (dopuszczalna emulacja) Połączenie przez USB i Ethernet 10/100/1000, wymagany kabel USB do podłączenia Podajnik papieru na minimum 350 arkuszy Automatyczny druk dwustronny Obsługa formatu A4, A5 i A6 o gramaturze 60 do 120 g/m² Współpracujący przy pomocy sterowników systemowych lub dostarczonych z drukarką z systemami Windows będących na wyposażeniu Zamawiającego w wersjach od Vista do Windows 10 w kompilacjach 32 i 64 bitowych Skaner płaski z automatycznym podajnikiem dokumentów i możliwością skanowania „z szyby”, możliwość skanowania dwustronnego Rozdzielczość skanowania 300 dpi z podajnika automatycznego i 1200 dpi z szyby. Szybkość skanowania powyżej 15 str/min w czerni i powyżej 10 str/min w kolorze Funkcja kopiowania z możliwością powiększania 25-400% Faks 33,6 kb/s o rozdzielczości 300 dpi Gwarancja co najmniej 1 rok (dłuższa gwarancja jest punktowana wg opisu) 6 Licencja nr 1 32 Pakiet biurowy o funkcjonalności równoważnej MS Office 2016 pro zgodnie z opisem poniżej Musi tworzyć i edytować pliki pochodzące z posiadanych pakietów MS Office pro w wersjach 2000 - 2016 w pełnym zakresie ich funkcjonalności Licencja grupowa, nieograniczona czasowo, odpowiednia do użycia w bibliotece 7 Rzutnik 1 Rzutnik podłączany do komputera typu EH-TW6700 3LCD lub równoważny zgodnie z opisem poniżej Rozdzielczość 1920 x 1080 Kontrast 70000:1 Jasność 3000 lm Wejścia HDMI i VGA (D-Sub 15 st) Żywotność lampy minimum 3500 godzin Wielkość rzutowanego obrazu 30" - 300" Możliwość regulacja zniekształcenia trapezowego‎ (Keystone) Gwarancja minimum 24 miesiące

II.5) Główny kod CPV: 30214000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30232100-5
30231300-0
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 24,00
Sposób świadczenia serwisu gwarancyjnego 16,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne będą zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: wycofania z dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż centrum do obróbki profili okien drewnianych - Bajdy
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie centrum wielofunkcyjnego do obróbki profili, w celu produkcji okien drewnianych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI