Badanie: Identyfikacja układów ruralistycznych o istotnych wartościach krajobrazowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Badanie: Identyfikacja układów ruralistycznych o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych w skali województwa łódzkiego i ich waloryzacja pod kątem rekomendacji do wyznaczania krajobrazów priorytetowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-19
  • Numer ogłoszenia638736-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638736-N-2018 z dnia 2018-10-19 r.

Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi: Badanie: Identyfikacja układów ruralistycznych o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych w skali województwa łódzkiego i ich waloryzacja pod kątem rekomendacji do wyznaczania krajobrazów priorytetowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47127908100000, ul. ul. Sienkiewicza  3 , 90113   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-42 6305769 w. 103, e-mail sekretariat@bppwl.lodzkie.pl, faks 0-42 6305769 w.789.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.bppwl.lodzkie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.bppwl.lodzkie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
BPPWŁ w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, pok. 405

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie: Identyfikacja układów ruralistycznych o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych w skali województwa łódzkiego i ich waloryzacja pod kątem rekomendacji do wyznaczania krajobrazów priorytetowych
Numer referencyjny: BPPWŁ.ZA.26.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: TYTUŁ BADANIA: Identyfikacja układów ruralistycznych o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych w skali województwa łódzkiego i ich waloryzacja pod kątem rekomendacji do wyznaczania krajobrazów priorytetowych. ZAKRES BADANIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na identyfikacji, wyselekcjonowaniu i sporządzeniu wykazu pod kątem rekomendacji dla wsi o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych, zlokalizowanych w obrębie województwa łódzkiego, z częścią analityczną zawierającą weryfikację typów morfologicznych wsi i ocenę stopnia zachowania układu przestrzennego jednostki osadniczej, tradycyjnej zabudowy (w szczególności siedlisk oraz wyróżników przestrzennych), a także rozłogów pól. ZAKRES SZCZEGÓŁOWY ZADANIA: • Opracowanie inwentarza dla wyselekcjonowanych wsi o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych w obrębie województwa łódzkiego, w formie zestawienia obejmującego: 1. identyfikację typu morfologicznego jednostki osadniczej (z uwzględnieniem rozplanowania siedlisk i rozłogów pól) i delimitację jej zasięgu; 2. ocenę stopnia zachowania układu przestrzennego jednostki osadniczej, z uwzględnieniem waloryzacji:  kategoria 1: zachowany kompletnie,  kategoria 2: zachowany częściowo,  kategoria 3: niezachowany; 3. ocenę stopnia zachowania tradycyjnej zabudowy siedlisk, z uwzględnieniem waloryzacji:  kategoria 1: zachowany kompletnie,  kategoria 2: zachowany częściowo,  kategoria 3: niezachowany; 4. ocenę stopnia zachowania tradycyjnych rozłogów pól, z uwzględnieniem waloryzacji:  kategoria 1: zachowany kompletnie,  kategoria 2: zachowany częściowo,  kategoria 3: niezachowany; 5. identyfikację w obrębie analizowanych układów innych charakterystycznych elementów przestrzennych (specyficznych dla morfogenezy obszaru „wyróżników” przestrzennych, istotnych ze względu na tożsamość miejsca - „genius loci”, np. obiekty: kultu, użyteczności publicznej; zbiornik wodny, zakomponowana zieleń, zespół rezydencjalno-produkcyjny etc.) z oceną stopnia ich zachowania; - odpowiednio do wytycznych zawartych w zał. Nr 3 do projektu rozporządzenia RM w sprawie sporządzania audytów krajobrazowych – 5.1. Cechy analityczne – kulturowe krajobrazu - załącznik nr 1). W opracowaniu należy uwzględnić analizę zasobu zawartego w zbiorze typów morfologicznych układów ruralistycznych (załącznik nr 2 – wykaz i mapa) oraz w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków (w szczególności pod kątem oceny stopnia zachowania tradycyjnej zabudowy w obrębie poszczególnych jednostek osadniczych), z uwzględnieniem własnego rozpoznania i autorskiej wiedzy eksperckiej w dziedzinie będącej przedmiotem badania. Metody zastosowane do analizy muszą być realizowane z wykorzystaniem narzędzi GIS. W toku realizacji zadania przewiduje się konsultacje tematyczne z Zamawiającym w siedzibie Biura – w liczbie 4 godzin. ZASIĘG TERYTORIALNY ZADANIA: Przedmiotem badania jest obszar w granicach województwa łódzkiego. REZULTAT ZADANIA: 1. Inwentarz wyselekcjonowanych wsi o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych, w formie zbioru metryk informacyjnych dla poszczególnych jednostek osadniczych, zawierających w szczególności:  dane identyfikacyjne,  lokalizacyjne,  identyfikację typu rozplanowania morfologicznego jednostki (odpowiednio historycznego i aktualnego),  ocenę stopnia zachowania tradycyjnej zabudowy siedlisk, z uwzględnieniem waloryzacji:  kategoria 1: zachowany kompletnie i cenny układ zagrody (z zabudową mieszkalną, inwentarską, składową i inną o charakterze gospodarczym) o charakterystycznych cechach regionalnych (materiał, konstrukcja, forma, detal),  kategoria 2: zachowany częściowo układ zagrody (z zabudową mieszkalną, inwentarską, składową i inną o charakterze gospodarczym) o charakterystycznych cechach regionalnych (materiał, konstrukcja, forma, detal),  kategoria 3: niezachowany układ zagrodowy (w tym brak budynków o charakterystycznych cechach regionalnych (materiał, konstrukcja, forma, detal);  oznaczenie granic zasięgu siedlisk i rozłogów pól na podkładzie mapy rastrowej i ortofotomapy (standardowo w skali 1 : 10 000, a w przypadku gdy arkusz mapy w układzie wydruku przekraczałby format A4, dopuszcza się inną skalę odpowiednio do zasięgu przestrzennego jednostki, np. 1 : 15 000, 1 : 20 000, 1 : 25 000),  opisową charakterystykę zestawu zachowanych cech regionalnych historycznych elementów struktury budowlanej siedliska,  zdjęcie/zdjęcia obiektu, wykonane w sposób pozwalający na identyfikację powyższych cech,  ocenę stopnia zachowania tradycyjnych rozłogów pól, z uwzględnieniem waloryzacji:  kategoria 1: zachowany kompletnie,  kategoria 2: zachowany częściowo,  kategoria 3: niezachowany;  ocenę stopnia zachowania układu przestrzennego jednostki osadniczej (ruralistycznego), z uwzględnieniem waloryzacji:  kategoria 1: zachowany kompletnie,  kategoria 2: zachowany częściowo,  kategoria 3: niezachowany.  ocenę stopnia zachowania innych elementów przestrzennych specyficznych dla morfogenezy układu urbanistycznego, z uwzględnieniem:  stopnia integralności (kompletności),  stopnia oryginalności formy (struktury),  znaczenia (funkcji/roli). Metodologia wyselekcjonowania wsi o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych (przynajmniej 20 jednostek) i szczegółowy rozkład struktury zbioru/metryki obiektu do konsultacji z Zamawiającym. 2. Część opisowa zawierająca charakterystykę metody zastosowanej do szczegółowej analizy oraz syntezę wyników badania, materiał ilustracyjny (rysunki, wykresy, dokumentację fotograficzną, mapy), zestawienia tabelaryczne etc. - istotne dla charakterystyki struktury zbioru i wyselekcjonowanych jednostek osadniczych o istotnych wartościach krajobrazowych i kulturowych. 3. Dokumentacja fotograficzna ilustrująca aktualny stan zachowania specyficznych elementów i cech zbioru, wykonana w zalecanej rozdzielczości zdjęć. 4. Mapa cyfrowa opracowana z dokładnością odpowiadającą skali 1 : 50 000, rejestrująca lokalizację i delimitację zasięgu wytypowanych jednostek osadniczych o istotnych wartościach. FORMA PRZEKAZANIA MATERIAŁÓW DO ZADANIA: 1. Pliki zapisane na dowolnym nośniku cyfrowym (2 egz.); a. wersja cyfrowa opracowania (odpowiednio *.doc/*.docx,*.xls/*.xlsx,*.pdf,*.shp i *.jpg, *.tiff); b. pliki *.shp w formie bazy danych w układzie współrzędnych PUWG POLSKA 1992 złożone w formie mapy cyfrowej. 2. Zbiór fotografii cyfrowych (pliki *.jpg, *.tiff) obrazujących aktualny stan obiektów, zapisanych na dowolnym nośniku. Fotografie w rozdzielczości min. 4000 x 3000 pikseli z określeniem współrzędnych miejsca wykonania zdjęcia w układzie współrzędnych PUWG POLSKA 1992 oraz z oznaczeniem sektora kadru wg kierunków geograficznych. Każde zdjęcie powinno posiadać metryczkę zawierającą dane identyfikacyjne obiektu ze wskazaniem: nazwy, lokalizacji, daty wykonania, nazwiska autora. 3. Wydruk opracowania - tekst: a. liczba egzemplarzy – 2; b. format: standardowa strona A4; c. parametry tekstu: marginesy 2,5 cm, rozmiar czcionka Calibri 12 pkt, odstępy między wierszami 1,5; d. parametry papieru: papier biały, środek – 80 g/m2, okładka: min. 160 g/ m2; e. kolorystyka środka i okładki: 4+4 (druk cyfrowy); f. oprawa: bindowanie. MATERIAŁY ŹRÓDŁOWE: Zamawiający przekaże Wykonawcy warstwy wektorowe w układzie bazodanowym w formacie pliku *shp zawierające: • zbiór dotyczący typologii morfologicznej układów ruralistycznych zlokalizowanych w granicach województwa łódzkiego – 3814 jednostek osadniczych, • WEZ. Dodatkowo Zamawiający przekaże projekt rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sporządzania audytów krajobrazowych z dnia 23 marca 2018 r. (załącznik nr 1). TERMIN REALIZACJI ZADANIA: • do 3 grudnia 2018 r. – przekazanie przez Wykonawcę materiałów do zaopiniowania (forma: elektroniczna i wydruk), • do 10 grudnia 2018 r. – przekazanie przez Zleceniodawcę uwag dla Wykonawcy, • do 20 grudnia 2018 r. – przekazanie ostatecznych materiałów przez Wykonawcę z uwzględnieniem poprawek. WSPÓŁPRACA WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM Od Wykonawcy oczekuje się: • uzgodnienia z Zamawiającym metodologii, przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia - przy czym musi ona pozwalać na uzyskanie opisanego powyżej rezultatu zadania i być zgodna z założeniami projektu rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 marca 2018 r. w sprawie sporządzenia audytów krajobrazowych; • uzgadniania z Zamawiającym wszelkich propozycji dotyczących ewentualnych zmian i modyfikacji, np. w strukturze bazy danych; • wyznaczenia osoby/osób do kontaktów roboczych; • informowania o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach bądź zagrożeniach istotnych dla realizacji zadania; • udziału w spotkaniach w zależności od potrzeb (miejsce i termin uzgodnione przez strony zamówienia). Dodatkowo Zamawiający zastrzega możliwość uczestniczenia w wykonywanych terenowych pracach badawczych, w uzgodnieniu z Wykonawcą.

II.5) Główny kod CPV: 73110000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 41000,00
Waluta:
złp
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami do realizacji zamówienia w liczbie co najmniej 1 osoba i spełniającymi poniższe warunki: • posiadanie tytułu naukowego (co najmniej w stopniu doktora) w dziedzinie architektury i urbanistyki lub architektury krajobrazu lub geografii lub antropologii kulturowej lub gospodarki przestrzennej; • jest autorem/współautorem co najmniej 1 opracowania związanego z analizą zagadnień będących przedmiotem niniejszego badania, w szczególności w zakresie geografii wsi lub historii ruralistyki i budownictwa wiejskiego regionu łódzkiego, przynajmniej w skali obszaru pełnej jednostki osadniczej (wieś). • posiadanie dorobku naukowego w postaci przynajmniej 2 publikacji z zakresu ruralistyki, w tym co najmniej jednej dotyczącej województwa łódzkiego. Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego warunku winien wypełnić i dostarczyć załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Imion i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób podane będą w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 5 do SIWZ ( wykaz osób).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca (SAMODZIELNIE), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. - załączniki do SIWZ nr 2 i 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców załączniki nr 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie); - załącznik nr 4 – formularz ofertowy; - pełnomocnictwo – jeżeli jest konieczne (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy); - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z pkt. VII.2 SIWZ) - zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Dodatkowe źródła informacji 25,00
Cena 50,00
Liczba godzin dodatkowych konsultacji 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
22.Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy/Wykonawcy, 2) zmiany podwykonawcy, podmiotu na którego Wykonawca powołał się w trybie art. 22a ustawy PZP przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji innego podwykonawcy, podmiotu przez Zamawiającego. 23.Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np.: zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Do SIWZ załączono klauzulę informacyjną z art. 13 RODO
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI