Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego: Cyfrowa Gmina

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego: Cyfrowa Gmina
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDukla
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-19
  • ZamawiającyGMINA DUKLA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00328525
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego: Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11

1.5.2.) Miejscowość: Dukla

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administracja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego: Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5e1471f-29c1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Polska Cyfrowa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.dukla.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.dukla.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wg zapisów SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją i jego uruchomieniem, przeprowadzenie szkoleń oraz wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” według specyfikacji (opis przedmiotu zamówienia) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ
3.2. Dostawę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Przez dostawę Wykonawca ma rozumieć sukcesywną lub jednorazową dostawę całego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia.
3.3. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Ciężar dowodu wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy.
3.4. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
3.5. Zamówienie musi zostać realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
3.6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z przedstawionym harmonogramem rzeczowo-finansowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

31213300-5 - Szafy kablowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48820000-2 - Serwery

48823000-3 - Serwery plików

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja dla Stacji Roboczych (SR)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Serwerów (S)

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Macierzy (M)

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja dla Serwera Backupu (SB)

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe dla usług informatycznych z zakresu wdrożenia konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania (J)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
6.2. W zakresie wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określa wymagania co do warunków, na poziomie poniżej opisanym, dotyczących:
6.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
6.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
6.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
6.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
- Co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa stacji roboczych (komputerów stacjonarnych i/lub laptopów) wraz z pakietem oprogramowania biurowego o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) - zrealizowanego w ramach jednego projektu/kontraktu (jednego zamówienia/ umowy).
- Co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa serwera wraz z serwerowym systemem operacyjnym oraz macierzy dyskowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 90.000 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) - zrealizowanego w ramach jednego projektu/kontraktu (jednego zamówienia/ umowy).
- Co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa oraz uruchomienie systemu informatycznego polegającego na: dostawie, montażu, skonfigurowaniu oraz uruchomieniu w miejscu instalacji co najmniej serwera wraz z systemem operacyjnym, macierzy dyskowej, szafy teleinformatycznej Rack, zasilacza awaryjnego UPS, przełącznika sieciowego oraz urządzenia klasy firewall - zrealizowanego w ramach jednego projektu/kontraktu (jednego zamówienia/ umowy).
- Co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa lub audytu bezpieczeństwa informacji lub audytu w zakresie cyberbezpieczeństwa.

W przypadku, gdyby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej wykazał zadanie wykonane w ramach konsorcjum z innymi Wykonawcą/cami, należy wskazać, jaką część została wykonana stricte przez Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), pkt 11 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wg paragrafu 14 wzoru umowy - załącznik nr9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ /dukla/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-19 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, wdrożenie oraz szkolenie z obsługi oprogramowania ERP
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wdrożenie oraz szkolenie z obsługi oprogramowania obejmującego Zintegrowany System Komputerowy klasy ERP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI