Modernizacja oświetlenia ulicznego na energooszczędne LED wraz z budową nowych odcinków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na energooszczędne LED wraz z budową nowych odcinków oświetlenia ulicznego w Gminie Dukla
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDukla
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-06
  • ZamawiającyGMINA DUKLA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00355400
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego na energooszczędne LED wraz z budową nowych odcinków oświetlenia ulicznego w Gminie Dukla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11

1.5.2.) Miejscowość: Dukla

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administracja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na energooszczędne LED wraz z budową nowych odcinków oświetlenia ulicznego w Gminie Dukla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce1e6f9b-38c4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.dukla.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.dukla.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A) Przedmiotem zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunki określone w projekcie umowy – Załącznik Budowa 17 oświetleń ulicznych w 11 miejscowościach Gminy Dukla (Głojsce, Dukla, Zyndranowa, Iwla, Równe, Wietrzno, Tylawa, Nadole, Jasionka, Teodorówka, Łęki Dukielskie) polegająca na ułożeniu w wykopach kabla YAKY 4x35 mm oraz bednarki ocynkowanej, montażu słupów aluminowych na fundamentach prefabrykowanych, montażu opraw oświetleniowych typu LED, montażu słupów żelbetowych, wykonanie sieci napowietrznej przewodem AsXSn, montażu szaf oświetleniowych, wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Budowa oświetlenia boiska ORLIK w Łękach Dukielskich polegająca na ułożeniu w wykopach kabla YAKXS 4x35 mm, wykonaniu fundamentów pod maszty oświetleniowe, montażu masztów oświetleniowych, montaż opraw oświetleniowych dostarczonych przez inwestora, rozbudowa istniejącej szafy o system sterowania, wykonanie dokumentacji powykonawczej.
B) Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dukla polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED wraz z osprzętem
w miejscowościach Barwinek, Cergowa, Chyrowa, Dukla, Głojsce, Iwla, Jasionka, Lipowica, Łęki Dukielskie, Mszana, Nadole, Nowa Wieś, Olchowiec, Równe, Teodorówka, Trzciana, Tylawa, Wietrzno, Zawadka Rymanowska, Zboiska, Zyndranowa, polegająca na demontażu opraw zamontowanych na słupach, wysięgnikach słupowych, konstrukcjach wsporczych w ilości 1 056 szt., montażu opraw oświetlenia zewnętrznego oprawa LED typu parkowego o mocy 35W w ilości 37 szt., montażu opraw oświetlenia zewnętrznego oprawa LED o mocy 50W w ilości 593 szt., montażu opraw oświetlenia zewnętrznego oprawa LED o mocy 72W w ilości 299 szt., montażu opraw oświetlenia zewnętrznego oprawa LED o mocy 102W w ilości 127 szt., wymianie wysięgników będących w złym stanie technicznym w ilości 50 szt., demontażu przewodów oświetleniowych, zasilających oprawę wraz z oprawami bezpiecznikowymi, bezpiecznikami, zaciskami, montażu pochodzących z demontażu lub też nowych wysięgników z nowymi oprawami oświetleniowymi LED zgodnie z zestawieniem, odtworzeniu istniejącego systemu ochrony przeciwporażeniowej, montażu nowych przewodów oświetleniowych z wykorzystaniem przewodów typu YDY 2(3)x1,5-2,5mm2, prowadzonymi wewnątrz słupa (stalowego, aluminiowego) i wysięgnika, montażu nowych zabezpieczeń do opraw oświetleniowych wraz z oprawkami bezpiecznikowymi, złączami bezpiecznikowymi, zaciskami
i niezbędnym osprzętem zależnym od istniejącego systemu ochrony oraz typu linii (kablowa, napowietrzna nieizolowana, napowietrzna izolowana), wymianie zegarów sterujących w ilości 43 szt., wymianie słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami w ilości 10 szt., wykonaniu niezbędnych
i wymaganych przepisami pomiarów elektrycznych, wykonaniu dokumentacji powykonawczej, utylizacji zdemontowanych źródeł światła.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w Dokumentacji Projektowej – Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dukla oraz STWiORB.


Wszystkie oprawy uwzględnione w pkt. A) i B) muszą mieć współczynnik mocy ≥ 95
Wszystkie oprawy sodowe (opisane w dokumentacjach i specyfikacjach) należy zamienić na oprawy LED zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienie przed upływem terminu składania ofert , wadium w wysokości 50 000,00 PLN, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach:
1) określonych ustawą Pzp;
2) przewidzianych w niniejszej umowie.
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2 mogą dotyczyć:
1) zastosowania innych niż przewidziane w dokumentach, o których mowa w § 1
ust. 3 technologii, materiałów, urządzeń oraz rozwiązań projektowych i funkcjonalnych;
2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;
3) zmiany rozwiązań projektowych z uwagi na wykryte w dokumentach, o których mowa w § 1 ust. 3 wady lub usterki;
4) zmiany położenia lub wysokości części robót budowlanych;
5) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych;
6) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych;
7) terminu realizacji umowy.
wg § 12 umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-06 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl / dukla/skrytka ESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych - Sanok
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI