Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług instalacji sprzętu na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług instalacji sprzętu na terenie Gminy Sławno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-09
  • ZamawiającyGmina Sławno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00186122
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług instalacji sprzętu na terenie Gminy Sławno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług instalacji sprzętu na terenie Gminy Sławno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62a3c34d-e0b3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012151/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług instalacji sprzętu na terenie Gminy Sławno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU w związku z realizacją projektów pn.: „Cyfrowa gmina” oraz „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://ug.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=236075&idCatalog=400925

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający w Rozdziale I podaje link do strony postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej „RODO” informujemy, że:
1. administratorem danych osobowych jest Gmina Sławno – Urząd Gminy Sławno, 76-100 Sławno, ul. I Pułku Ułanów 11, tel. +48 59 810 75 26,
e-mail: sekretariat@gminaslawno.pl;
2. we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, e-mail: odo@gminaslawno.pl, tel. 59 810 75 26 lub na adres wskazany powyżej;
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług instalacji sprzętu na terenie Gminy Sławno” RSSA.271.18.2022, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz jego realizacji;
4. dane osobowe mogą zostać przekazane / powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania przetargowego w oparciu o art. 18, 19, 74, 75 i 76 ustawy Pzp oraz podmiotom, które na mocy obowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i kontroli prowadzonego postępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii Europejskiej;
5. dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
6. dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących terminów archiwizacji, w tym w szczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 2320 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) oraz ustawy Pzp;
7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
9. osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
1) dostępu do danych na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania danych zgodnie z zapisami art. 16 RODO;
3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. osoba, której dane dotyczą nie ma prawa do:
1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RSSA.271.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część nr 1 – „Dostawa sprzętu komputerowego oraz świadczenie usług instalacji sprzętu na potrzeby szkół podstawowych na terenie Gminy Sławno”:
1) Wykonawca dostarczy, uruchomi oraz skonfiguruje pracownie komputerowe (terminalowe) będące przedmiotem zamówienia oraz sprzęt dodatkowy będący uzupełnieniem pracowni.
2) Sprzęt ma być dostarczony we wskazane miejsce i zainstalowany zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
3) Wszystkie dostarczone urządzenia mają być połączone w sieć i zgodnie z koncepcją tworzyć pracownie terminalową wykorzystującą zasoby serwera.
4) Dostarczone serwery mają mieć zainstalowany system serwerowy wraz ze wszystkimi licencjami dostępowymi i terminalowymi opisanymi w niniejszym dokumencie.
5) Wykonawca w trakcie konfiguracji stworzy użytkowników i nada im uprawnienia zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. Zgodnie z potrzebami zamawiającego zostaną też przydzielone wyodrębnione zasoby dyskowe do dyspozycji uczniów.
6) Przy pomocy dostarczonego oprogramowania serwerowego oraz ewentualnie oprogramowania dedykowanego dla nauczyciela będzie on mógł zarządzać pracownią terminalową, kontrolować pracę uczniów oraz wchodzić z nimi w interakcje podczas prowadzonych zajęć.
7) Adresy placówek (miejsc dostawy):
a) Szkoła Podstawowa w Warszkowie, ul. Szkolna 17, 76-100 Sławno;
b) Szkoła Podstawowa w Bobrowicach, Bobrowice 22, 76-100 Sławno;
c) Szkoła Podstawowa w Sławsku, Sławsko 97 A, 76-100 Sławno.
8) Zestawienie ilościowe:
a) Szkoła Podstawowa w Warszkowie:
 terminal komputerowy – 24 szt.;
 monitor – 11 szt.;
 serwer terminali z oprogramowaniem serwerowym (licencjami dostępowymi – 24 szt., oprogramowaniem usług terminalowych WinRmtDesktpSrvcs CAL 2022 EDU – 24 szt.) – 1 szt.;
 komputer administracyjny AIO – 1 szt.;
b) Szkoła Podstawowa w Bobrowicach:
 monitor – 12 szt.;
 komputer administracyjny AIO – 1 szt.;
c) Szkoła Podstawowa w Sławsku:
 terminal komputerowy – 20 szt.;
 monitor – 20 szt.;
 serwer terminali z oprogramowaniem serwerowym (licencjami dostępowymi – 20 szt., oprogramowaniem usług terminalowych WinRmtDesktpSrvcs CAL 2022 EDU – 20 szt.) – 1 szt.;
 komputer administracyjny AIO – 1 szt.
9) Wymagania ogólne:
a) Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż rok przed złożeniem zamówienia.
b) Zamawiający może wykonać testy oferowanych urządzeń. Oferenci są zobowiązani do dostarczenia zaproponowanych urządzeń we wskazane przez Zamawiającego miejsce oraz zestawienie ich w sposób umożliwiający przeprowadzenie testów.
c) Urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta sprzętu kanału sprzedaży, objętego obsługą serwisową producenta świadczoną na terenie Polski.
d) Dostawca dostarczy i zainstaluje wszystkie zestawy komputerowe we wskazanej przez Zamawiającego sali danej szkoły.
e) Dostawca skonfiguruje zestawy komputerowe i serwery w sposób umożliwiający ich wykorzystanie na zajęciach dydaktycznych.
f) Przy konfiguracji Dostawca uwzględni zgłoszone przez Zamawiającego funkcjonalności wymagane do skutecznego wykorzystania zestawów komputerowych na lekcjach.
g) Dostawca założy konta uczniom i nauczycielom wg listy przygotowanej przez Zamawiającego.
h) Dostawca przeprowadzi szkolenie dla użytkowników stworzonej pracowni komputerowej w zakresie jej wykorzystywania w wymiarze 8 godzin.
i) Serwer musi być postawiony w serwerowni szkolnej w obudowie typu Tower.
j) Dostawca zaprojektuje i zrealizuje instalację i konfigurację serwera.
k) Dostawca tak zaprojektuje i zrealizuje przyłączenie serwera do sieci LAN aby zapewnić dostępną, najwyższą szybkość dostępu zestawów komputerowych do serwera.
l) Komputer administracyjny AIO będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna.
10) Minimalne parametry techniczne:
a) terminal komputerowy do pracy na serwerze terminali:
 obsługiwane systemy – obsługa przynajmniej środowisk Windows oraz Linux;
 zgodność z oprogramowaniem wirtualizacyjnym zainstalowanym na serwerze terminali;
 rozdzielczość – obsługa obrazu o rozdzielczości 1920x1080 pikseli;
 złącze LAN – co najmniej 1 w standardzie min. FastEthernet;
 złącza USB – co najmniej 3, w tym minimum 2 porty w standardzie USB 2.0 umożliwiające podłączanie urządzeń peryferyjnych;
 peryferia – możliwość podłączenia głośników;
 dźwięk – możliwość podłączenia zewnętrznego źródła dźwięku;
 funkcjonalność – obsługa urządzeń peryferyjnych USB bez konieczności lokalnej instalacji sterowników;
 budowa – brak części ruchomych (wentylator, dysk twardy, itp.);
 montaż – możliwość instalacji jednostki na monitorze za pomocą uchwytu zgodnego ze standardem VESA;
 włącznik/wyłącznik sprzętowy wbudowany w obudowę terminala;
 wyposażenie montażowe – dedykowany do jednostki uchwyt umożliwiający jej zamocowanie do tyłu monitora w standardzie VESA 100x100mm; niezbędne okablowanie o parametrach pozwalających podłączenie do monitora;
 wyposażenie dodatkowe – klawiatura USB; mysz optyczna z rolką USB;
 gwarancja min. 36 miesięcy.
b) monitor do montażu terminala:
 przekątna ekranu – min. 24 cale;
 typ panelu LCD – TN, VA, TFT, IPS, PLS;
 technologia podświetlenia – LED;
 matryca „błyszcząca” (glare) – nie;
 rozdzielczość obrazu – natywna min. 1920 x 1080 pikseli;
 czas reakcji matrycy – max. 5 ms;
 jasność – 250 cd/m2;
 kontrast statyczny – 1000:1;
 kąt widzenia – min. 160/160;
 liczba wyświetlanych kolorów – 16,7 mln;
 częstotliwość (H/V) – 30-80KHz/55-75Hz;
 certyfikaty – ENERGY STAR 5.0; Deklaracja zgodności CE; MPR-II; Certyfikat ISO9001 oraz ISO14001 dla producenta monitora; TCO 6.0;
 regulacja cyfrowa (OSD) – Tak;
 złącza wejściowe – min. VGA D-sub lub współpracująca z proponowanym terminalem;
 wbudowany zasilacz – tak;
 możliwość pochylenia panela (tilt) – tak, w zakresie min. – 5 do + 25 stopni;
 montaż na ścianie (VESA) – 100 x 100 mm; złącze musi być dostępne i umożliwiać zamontowanie z jego wykorzystaniem zaproponowanego terminala;
 możliwość zabezpieczenia (Kensington) – tak;
 wyposażenie – dostarczone razem z monitorem; w zestawie: kabel analogowy VGA, kabel zasilający;
 gwarancja min. 36 miesięcy.
c) serwer terminali:
 obudowa – typu Tower;
 typ procesora – min. 8 rdzeniowy i 16 wątkowy;
 wydajność systemu – oferowany model serwera musi osiągać w teście SPECrate®2017_int_base wynik min. 83 pkt. w konfiguracji jednoprocesorowej (Zamawiający nie będzie brał pod uwagę ilości RAM i HDD); wyniki testu muszą być opublikowane i powszechnie dostępne na stronie www.spec.org;
 ilość procesorów – zainstalowany 1 procesor;
 pamięć RAM – min. 64 GB DDR4, z technologią ECC;
 płyta główna – dedykowana do pracy w serwerach; wyprodukowana przez producenta serwera;
 dyski HDD – min. 3 dyski SATA 6G 480GB, 3,5”;
 kontroler macierzowy – odpowiedni dla dysków kontroler macierzowy, umożliwiający konfigurację dysków w macierzach RAID 0/1/1E;
 interfejsy sieciowe LAN – zintegrowane z płytą główną 2 porty GigabitEthernet;
 karta graficzna – zintegrowana;
 chłodzenie – zestaw wentylatorów;
 gwarancja producenta min. 60 miesięcy w miejscu instalacji.
d) oprogramowanie serwerowe – nazwa oprogramowania – Microsoft Windows Serwer 2022 Standard z licencjami dostępowymi CAL w liczbie niezbędnej do podłączenia dostarczonych terminali, EDU.
e) komputer administracyjny AIO:
 procesor – min. 2 rdzeniowy o wydajności min. 6610 pkt. w teście Passmark;
 pamięć RAM – min. 8 GB;
 dysk twardy – SSD o pojemności min. 256 GB;
 przekątna ekranu – min. 21 cali;
 rozdzielczości obrazu – natywna min. 1920x1080 pikseli;
 karta sieciowa – wbudowana karta sieciowa Ethernet;
 system operacyjny – zainstalowany MS Windows 10 PRO;
 gwarancja minimum 36 miesięcy.
11) Wykonawca poza gwarancjami producentów sprzętu udzieli własnej gwarancji na prace wdrożeniowe oraz autorskie oprogramowanie na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu umowy (bez uwag).
12) Zasady równoważności:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty produktów równoważnych, tj. systemu operacyjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Za Produkt równoważny Zamawiający uzna produkt o cechach (parametrach) zgodnych z produktem Microsoft lub lepszych niż produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca w Formularzu oferty winien wskazać jaki rodzaj produktów oferuje, tj. produkty Microsoft bądź produkty równoważne. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkty równoważne Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył dokumenty potwierdzające, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania w zakresie równoważności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
c) Zgodnie z dyspozycją art. 101 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że produkty równoważne spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego.
c. d .w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:
1) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
2) Wysokość kary umownej.
Wysokość kary umownej za zwłokę w wydaniu przedmiotu umowy nie niższa niż 0,2% i nie wyższa niż 0,5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt. 3 umowy za każdy dzień zwłoki. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego Formularza oferty (stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o wieku poszczególnych pojazdów. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
wysokość kary umownej w ofercie ocenianej x 100
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 30 pkt.
najwyższa kara umowna spośród złożonych ofert x 100
3) Termin płatności faktury.
Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
termin płatności w ofercie ocenianej
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 10 pkt.
najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
11. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie oceniał każdą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie co najmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
c. d .w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 30,000

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część nr 2 – „Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gminnego Ośrodku Pomocy Społecznej w Sławnie oraz Urzędu Gminy Sławno wraz wdrożenie oprogramowania”:
1) Na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z dokumentami dotyczącymi audytu archiwizacji danych w Urzędzie Gminy Sławno oraz koncepcją wdrożenia kopii zapasowych i systemu zarządzania zasobami teleinformatycznymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt na czas przeprowadzenia wizji. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.
2) Zastosowane skróty i pojęcia:
a) Dokumentacja – oznacza dokumenty, specyfikacje i instrukcje dostarczane przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami niniejszego SWZ. Mogą to być instrukcje/dokumenty w postaci elektronicznej (PDF) dotyczące montażu sprzętu, obsługi i eksploatacji sprzętu, konserwacji sprzętu i inne, jeśli występują.
b) Oprogramowanie – oznacza oprogramowanie, o którym mowa w tabeli w pkt. 4 stanowiące przedmiot umowy, które może być wykorzystywane przez Zamawiającego na warunkach udzielonej mu licencji ustanowionej przez twórcę Oprogramowania. Wymagania minimalne odnośnie treści licencji na Oprogramowanie zawarte zostały poniżej.
c) Sprzęt – oznacza sprzęt wymieniony w tabeli w pkt. 4 stanowiący przedmiot umowy.
3) Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa fabrycznie nowego Sprzętu;
b) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie w jej ramach serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony Sprzęt;
c) dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji dostarczonego Sprzętu;
d) dostawa Oprogramowania i zapewnienie możliwości korzystania przez Zamawiającego z Oprogramowania na warunkach licencyjnych mających zastosowanie do Oprogramowania oraz wsparcie techniczne Oprogramowania;
e) wykonanie wdrożenia zgodnie z opisem zamówienia.
4) Liczba dostarczanego sprzętu:
a) serwer z oprogramowaniem serwerowym i dostępowym – Urząd Gminy – 1 szt.;
b) sieciowa Pamięć Dyskowa (NAS) wraz z oprogramowaniem do archiwizacji danych – 1 szt.;
c) serwer z oprogramowaniem serwerowym, dostępowym, wirtualizacyjnym i archiwizacyjnym – GOPS – 1 szt.
5) Wymagania ogólne:
a) O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy SWZ zawierające parametry techniczne należy odczytywać jako parametry minimalne.
b) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2022 r., wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze opisem przedmiotu zamówienia.
c) Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do jego działania i zapewnienia wymaganych funkcjonalności Sprzętu standardowe rozwiązania software’owe wraz z prawem do bezterminowego korzystania przez Zamawiającego z tych rozwiązań w takiej funkcji, jednakże w każdym przypadku nie krócej, niż przez czas, w jakim będzie technicznie możliwe używanie Sprzętu.
d) Dokumenty gwarancyjne wystawiane i przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z SWZ.
e) Oprogramowanie pochodzić będzie z legalnego, tj. akceptowanego przez producenta Oprogramowania kanału dystrybucji oraz zostanie udostępnione Zamawiającemu do korzystania na warunkach stosowanych lub akceptowanych przez takiego producenta.
6) Kryteria równoważności:
a) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
b) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
c) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
d) Oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne z oryginalnym Oprogramowaniem oraz posiadać wszystkie jego cechy funkcjonalne. W szczególności musi charakteryzować się cechami wskazanymi w pkt. 7 i spełniać wymagania tam wskazane.
7) Wymagania szczegółowe Zamawiającego:
a) zestawienie minimalnych parametrów technicznych serwera – Urząd Gminy:
 Liczba procesorów – 2 szt.;
 Procesor – 8 rdzeniowy/16 wątkowy dedykowany do pracy z oferowanym serwerem do zastosowań serwerowych klasy x86-64. Każdy z zaoferowanych procesorów musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik min. 19 631 punktów (CPU Mark), wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się w tabeli wydajności procesorów, pobranej ze strony http://www.cpubenchmark.net;
 Płyta główna – dwuprocesorowa oparta na chipsecie kompatybilnym z dostarczonymi procesorami. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera;
 Chipset – dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych;
 Pamięć RAM – min. 128 GB, pracująca z maksymalną częstotliwością obsługiwaną przez zaproponowany procesor, typu RDIMM, 3200MT/s, Dual Rank;
 Kontroler RAID – wbudowany sprzętowy kontroler RAID wspierający co najmniej tryby RAID 0/1/5/10 oraz dodatkowy sprzętowy kontroler RAID umożliwiający tworzenie grup RAID („Virtual Disks”) (np. 1 lub 2 dyski w RAID 1 dla partycji rozruchowej, 3 dyski w RAID 5 na dane, dwa osobne dyski nie ujęte w żadnej grupie RAID). Możliwość wykorzystania technologii hot-spare globalnej jak i dedykowanej dla konkretnej grupy RAID;
 Interfejs GbE – 2 karty sieciowe Gigabit Ethernet (RJ-45) z dwoma portami 1GbE każda;
 Interfejs USB – min. 2 porty USB na przednim lub tylnym panelu;
 Napęd optyczny – wbudowany czytnik SATA DVD Drive lub zewnętrzny czytnik DVD podłączony przez USB;
 Grafika – zintegrowana karta graficzna, rozdzielczość min. 1280x1024, wyjście Video na przednim lub tylnym panelu (VGA lub HDMI lub DP);
 Karta zarządzająca serwerem – serwer musi być wyposażony w kartę zdalnego zarządzania (konsoli) wyposażoną w dedykowaną lub współdzieloną kartę sieciową 1 Gb pozwalającą na włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera i karty, przejęcie pełnej konsoli tekstowej serwera niezależnie od jego stanu (także podczas startu, restartu OS). Karta musi także umożliwiać przejęcie zdalnej konsoli graficznej i podłączanie wirtualnych napędów CD/DVD/ISO, USB i FDD. Rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych, zintegrowane z płytą główną lub jako karta zainstalowana w gnieździe dedykowanym/PCI, wyposażone w niezbędne oprogramowanie standardowe zapewniające Zamawiającemu możliwość wyżej opisanego zarządzania;
 Zasilanie – dwa redundantne zasilacze hot-plug AC/DC 230V 60/50 Hz, każdy o mocy min. 750W. Dostarczone kable połączeniowe;
 Obudowa – obudowa umożliwiająca montaż w standardowej szafie typu RACK 19". Wysokość serwera 2U. W zestawie szyny statyczne lub ruchome umożliwiające zamontowanie serwera w szafie;
 Gwarancja – min. 60 miesięcy w miejscu eksploatacji z czasem naprawy następnego dnia roboczego NBD. Serwer musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta i być objęty serwisem producenta na terenie Polski, a wsparcie techniczne producenta będzie obsługiwane w języku polskim. Możliwość zgłaszania awarii w trybie 24x7x365. Diagnostyka awarii nie należy do obowiązku Zamawiającego, powinna być przeprowadzona przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. W przypadku awarii Diagnostyka realizowana w miejscu instalacji sprzętu przez pracownika autoryzowanego serwisu. W przypadku awarii dysk twardy pozostaje własnością Zamawiającego;
 Wsparcie techniczne – dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w serwerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta, modelu serwera lub numeru seryjnego serwera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej;
 System operacyjny serwera – licencja – MS Windows Server Standard* 2022 (16 Core) lub równoważne, tj. obsługujące technologię COM, .NET, posiadające możliwości zarządzania komputerami oraz użytkownikami na poziomie funkcjonalności usługi katalogowej Active Directory opartej na Windows Serwer* w pełni wspierające MS Exchange*, MS System Center Configuration Manager*, MS Lync* oraz umożliwiający implementację do maszyn wirtualnych opartych o usługę Hyper-V (bez konieczności wykorzystywania dodatkowego oprogramowania wirtualizacyjnego);
c. d. w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:
1) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
2) Wysokość kary umownej.
Wysokość kary umownej za zwłokę w wydaniu przedmiotu umowy nie niższa niż 0,2% i nie wyższa niż 0,5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt. 3 umowy za każdy dzień zwłoki. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego Formularza oferty (stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o wieku poszczególnych pojazdów. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
wysokość kary umownej w ofercie ocenianej x 100
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 30 pkt.
najwyższa kara umowna spośród złożonych ofert x 100
3) Termin płatności faktury.
Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
termin płatności w ofercie ocenianej
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 10 pkt.
najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
11. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie oceniał każdą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie co najmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
c. d .w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 30,000

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część nr 3 – „Dostawa laptopów w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 287 laptopów w ramach projektu pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
2) Minimalne parametry techniczne laptopów:
a) Ekran – TFT 15.6” LED IPS lub EWV/VA Full HD o rozdzielczości 1920 x 1080, z powłoką matową, nie dopuszcza się matryc typu "glare". Klapa komputera otwierana do 176 stopni.
b) Wydajność/ Procesor – 2-rdzeniowy, 4-wątkowy, uzyskujący wynik co najmniej 6200 punktów w teście Passmark – CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniejszy niż 01.04.2022). W ofercie wymagane podanie producenta i modelu procesora.
c) Chipset – zaprojektowany oraz wykonany do pracy w komputerach przenośnych, rekomendowany przez producenta procesora.
d) Obudowa – wskaźniki diodowe (baterii oraz zasilania). Wbudowane głośniki stereo oraz mikrofon.
e) Pamięć RAM – min. 8GB. Pamięć RAM rozszerzalna do 32GB. 1 slot wolny.
f) Dysk – pamięć masowa – min. 1 x 256GB PCIe SSD. Możliwość montażu dodatkowego dysku wewnątrz obudowy.
g) Karta graficzna – zintegrowana z procesorem.
h) Karta dźwiękowa – karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio.
i) Połączenia i karty sieciowe – karta sieciowa LAN 10/100/1000; WLAN 802.11a/b/g/n/ac wraz z Bluetooth 5.0
j) Porty/złącza (wbudowane) – 1 x Złącze RJ-45; 1 x Czytnik Kart pamięci SD; 3 x USB 3.2 Gen 1 (w tym 1 szt. z możliwością ładowania urządzeń zewnętrznych przy wyłączonym laptopie); 1 x USB Type-C port (z możliwością ładowania urządzenia, wsparciem dla technologii DisplayPort over USB-C i wsparciem dla standardu Thunderbolt 4); 1 x VGA; 1 x Gniazdo mikrofonowe/Gniazdo słuchawkowe (Combo); 1 x HDMI 2.0 ze wsparciem HDCP; 1 x port zasilania; 1 x złącze Kensington; Nie dopuszcza się zastosowania konwerterów / przejściówek w celu uzyskania wymaganej ilości złącz / portów.
k) Klawiatura – pełnowymiarowa z wydzielonymi pełnowymiarowymi klawiszami numerycznymi w prawej części klawiatury, w układzie QWERTY, polskie znaki zgodne z układem MS Windows "polski programistyczny", klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy).
l) Urządzenie wskazujące - Touch Pad (płytka dotykowa) wbudowana w obudowę notebooka.
m) Kamera – wbudowana, o parametrach: HD 1280 x 720 rozdzielczość, 720p HD audio/video nagrywanie. Wbudowana mechaniczna ruchoma osłona kamery.
n) Bateria – litowo-jonowa 3 – komorowa, czas pracy do 12 godzin według karty katalogowej producenta.
o) Zasilacz - zewnętrzny, pracujący w sieci elektrycznej 230V 50/60Hz.
p) Waga i wymiary – maks. do 1,8 kg z baterią według karty katalogowej producenta.
q) Bezpieczeństwo – zabezpieczenie BIOS hasłem użytkownika. Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego - Trusted Platform Module. Zaoferowany komputer musi spełniać dodatkowo poniższe normy: możliwość pracy w zakresie temperatur -20°C do +40°C, odporność klawiatury na zalanie. Spełnienie powyższych kryteriów potwierdzone certyfikatem MIL-STD 810G.
r) Gwarancja – gwarancja producenta komputera min. 36 miesięcy, świadczona w systemie „door-to-door” lub „On-Site”, wraz z dostępem do dedykowanej strony internetowej umożliwiającej sprawdzenie aktualnego statusu naprawy, po podaniu numeru seryjnego. Gwarancja na baterię min. 12 miesięcy. Serwis urządzeń musi być realizowany przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymogami normy ISO 9001. Zgłoszenie serwisowe przyjmowane poprzez stronę www lub telefoniczne.
s) System operacyjny – zainstalowana pełna, nowa, nieużywana, nieaktywowana nigdy wcześniej na innym urządzeniu, nieograniczona czasowo wersja systemu Microsoft Windows 11 (dopuszcza się wersje: Home lub Pro lub Pro National Academic).
t) Certyfikaty i standardy – Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. Deklaracja zgodności CE.
u) Wsparcie techniczne producenta – dostęp do aktualizacji systemu BIOS, podręczników użytkownika, najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta komputera numeru seryjnego lub modelu komputera. Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera lub modelu komputera.
3) Kryteria równoważności:
a) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
b) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
c) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
d) Oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne z oryginalnym Oprogramowaniem oraz posiadać wszystkie jego cechy funkcjonalne. W szczególności musi charakteryzować się cechami wskazanymi w pkt. 7 i spełniać wymagania tam wskazane.
4) Zamawiający przygotował opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – aspekty społeczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:
1) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
2) Wysokość kary umownej.
Wysokość kary umownej za zwłokę w wydaniu przedmiotu umowy nie niższa niż 0,2% i nie wyższa niż 0,5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt. 3 umowy za każdy dzień zwłoki. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego Formularza oferty (stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o wieku poszczególnych pojazdów. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
wysokość kary umownej w ofercie ocenianej x 100
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 30 pkt.
najwyższa kara umowna spośród złożonych ofert x 100
3) Termin płatności faktury.
Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
termin płatności w ofercie ocenianej
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 10 pkt.
najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
11. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie oceniał każdą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie co najmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
c. d .w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 30,000

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część nr 4 – „Dostawa komputerów stacjonarnych oraz tabletów w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 52 komputerów stacjonarnych oraz 8 tabletów w ramach projektu pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
2) Minimalne parametry techniczne komputerów:
a) Ekran – fabrycznie zintegrowany w obudowie komputera (komputer typu „All-in-one”); matryca IPS o rozdzielczości min. 1920x1080 pkseli (tzw. „full HD”); przekątna minimum 23,8cala; jasność min. 250cd/m2.
b) Wydajność/ Procesor – procesor musi osiągać w teście PassMark - CPU Benchmarks wynik co najmniej 6200 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniejszy niż 01.04.2022). W ofercie wymagane podanie producenta i modelu procesora.
c) Płyta główna – wyposażona w co najmniej dwa złącza M.2 (1xSSD + 1xWLAN); wyposażona w interfejs SATA 3.0 umożliwiający rozbudowę o dodatkowy dysk twardy.
d) Pamięć RAM – min. 8GB. Pamięć RAM rozszerzalna do 32GB. 1 slot wolny.
e) Dysk – Pamięć masowa – min. 1 x 256GB PCIe SSD. Dysk twardy musi posiadać partycję ”recovery”.
f) Kamera – wbudowana, posiadająca fabrycznie wbudowaną mechaniczną ruchomą osłonę kamery.
g) Karta dźwiękowa – zintegrowana; gniazdo słuchawek i mikrofonu (dopuszcza się rozwiązanie typu „combo”); wbudowane głośniki stereo.
h) Połączenia i karty sieciowe – zintegrowana z płytą główną karta sieciowa LAN 10/100/1000; WLAN 802.11 ac/a/b/g/n + Bluetooth 5.0.
i) Porty/złącza (wbudowane) – 1 x Złącze RJ-45; 1 x HDMI; 4 x USB typu A (w tym minimum 3x USB 3.2); 1 x czytnik kart SD; 1 x złącze Kensington; 1 x gniazdo słuchawek i mikrofonu (dopuszcza się rozwiązanie typu „combo”). Nie dopuszcza się zastosowania konwerterów / przejściówek w celu uzyskania wymaganej ilości złącz / portów.
j) Peryferia – klawiatura i mysz wymagane w komplecie.
k) Obudowa – komputer fabrycznie wyposażony w dedykowaną podstawkę umożliwiającą pochylenie ekranu (komputera) w zakresie od -5 do +25 stopni – tzw. „tilt”. Komputer fabrycznie wyposażony w złącze Kensington. Zasilacz zewnętrzny lub wewnątrz obudowy maks. o mocy 65W.
l) System operacyjny – zainstalowana pełna, nowa, nieużywana, nieaktywowana nigdy wcześniej na innym urządzeniu, nieograniczona czasowo wersja systemu Microsoft Windows 11 (dopuszcza się wersje: Home lub Pro lub Pro National Academic).
m) Gwarancja – gwarancja producenta komputera min. 24 miesięcy, świadczona w systemie „door-to-door” lub „On-Site”, wraz z dostępem do dedykowanej strony internetowej umożliwiającej sprawdzenie aktualnego statusu naprawy, po podaniu numeru seryjnego. Serwis urządzeń musi być realizowany przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymogami normy ISO 9001. Zgłoszenie serwisowe przyjmowane poprzez stronę www lub telefoniczne.
n) Certyfikaty i standardy – Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. Deklaracja zgodności CE.
o) Wsparcie techniczne producenta – dostęp do aktualizacji systemu BIOS, podręczników użytkownika, najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta komputera numeru seryjnego lub modelu komputera. Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera lub modelu komputera.
3) Minimalne parametry techniczne tabletów:
a) Ekran – rozdzielczości min. 1920x1200 pkseli, TFT; przekątna minimum 10.5 cala.
b) Wydajność/ Procesor – Procesor musi osiągać w teście PassMark - CPU Benchmarks wynik co najmniej 2180 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniejszy niż 01.04.2022). W ofercie wymagane podanie producenta i modelu procesora.
c) Pamięć RAM – min. 4GB.
d) Pamięć masowa – min. 64GB.
e) Kamera – wbudowana przód 5MP, tył: 8MP.
f) Komunikacja – Wi-Fi 5 (802.11 /a/b/g/n/ac); Bluetooth 5.0.
g) Porty/złącza (wbudowane) – 1 x USB Type-C; 1 x czytnik kart SD; 1 x gniazdo słuchawek. Nie dopuszcza się zastosowania konwerterów / przejściówek w celu uzyskania wymaganej ilości złącz / portów.
h) System operacyjny – Android 11.
i) Bateria – 7000mAh.
j) Gwarancja - gwarancja producenta minimum 24 miesięcy, świadczona w systemie „door-to-door.
4) Kryteria równoważności:
a) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
b) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
c) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
d) Oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne z oryginalnym Oprogramowaniem oraz posiadać wszystkie jego cechy funkcjonalne. W szczególności musi charakteryzować się cechami wskazanymi w pkt. 7 i spełniać wymagania tam wskazane.
5) Zamawiający przygotował opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – aspekty społeczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:
1) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
2) Wysokość kary umownej.
Wysokość kary umownej za zwłokę w wydaniu przedmiotu umowy nie niższa niż 0,2% i nie wyższa niż 0,5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt. 3 umowy za każdy dzień zwłoki. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego Formularza oferty (stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o wieku poszczególnych pojazdów. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
wysokość kary umownej w ofercie ocenianej x 100
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 30 pkt.
najwyższa kara umowna spośród złożonych ofert x 100
3) Termin płatności faktury.
Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
termin płatności w ofercie ocenianej
liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 10 pkt.
najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
11. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie oceniał każdą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie co najmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
c. d .w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 30,000

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) Część nr 1 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100);
2) Część nr 2 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100);
3) Część nr 3 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
4) Część nr 4 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Dostawa sprzętu komputerowego – Część nr ……”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dokumentu w postaci elektronicznej.
7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SWZ skutkowało będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
 ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
 muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
 pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie
z Pełnomocnikiem;
 przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania:
1) musi być zgodna z postanowieniami SWZ;
2) sposób składania dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej:
a) dokumenty wspólne, takie jak:
 oferta (Załącznik nr 1 do SWZ);
 oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 5 do SWZ);
podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik (Lider) w imieniu całego konsorcjum.
b) dokumenty, takie jak:
 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4 do SWZ);
składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno – prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmniejszenia zakresu realizacji prac – dostaw, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że:
a) wykonanie części zakresu prac nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub
b) wykonanie części zakresu prac nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;
3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie,
c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji,
e) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
f) w sytuacji opóźnienia przez Zamawiającego przekazania danych na podstawie, których Wykonawca realizuje umowę.
4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji prac projektowych, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT).
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy.
3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca.
4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
5. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-09 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do konta e-mail- Pyrzyce
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania12-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do konta e-mail. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI