Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76216554-7e77-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005038/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. „Rozwój kompetencji kluczowych drogą do sukcesu w Gminie Gródek nad Dunajcem” realizowany w ramach RPO Województwa Małopolskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://gminagrodek.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym składania ofert i oświadczeń, a także podmiotowych środków dowodowych) odbywa się elektronicznie przy użyciu miniPortalu i ePUAPu za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. 2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). 3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@gminagrodek.pl (nie dotyczy składania i wycofania ofert).4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 6. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdz. VIII i XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że:1. administratorem danych osobowych w/w osób jest Gmina Gródek nad Dunajcem, reprezentowana przez Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gródek nad Dunajcem jest Pan Robert Koterla, kontakt: rkoterla@gminagrodek.pl.Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – sprzęt komputerowy, wg zestawienia:1. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Gródku nad Dunajcem: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt. 12) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 9 3) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 94) Komputer z oprogramowaniem - szt. 16 5) Oprogramowanie biurowe - szt. 16) Oprogramowanie wspierające komunikację + tablet + wzmocnione etui - szt. 12. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Podolu-Górowej: 7) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 88) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 29) Laptop z oprogramowaniem - szt. 910) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt. 111) Listwa zasilająca - szt. 93. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Jelnej: 12) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 613) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe - szt. 114) Tablet - szt.115) Elektroniczny nośnik pamięci przeznaczony do stosowania z telefonami i tabletami - szt.116) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt.317) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.14. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Lipiu: 18) Serwer - szt.119) Dysk SSD 1TB do macierzy - szt.220) Licencja serwerowa - szt. 121) Licencje dostępowe do serwera - szt.1622) Komputery - szt. 1623) Monitory - szt. 1624) Oprogramowanie biurowe - szt. 1625) Oprogramowanie do ochrony przed niepożądanymi treściami z internetu - szt. 126) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - szt. 127) Przygotowanie serwera i uruchomienie pracowni - szt. 128) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 1 29) Nośnik pamięci - szt. 65. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Przydonicy: 30) Serwer - szt.131) Dyski do macierzy RAID serwera - szt. 232) Licencja serwerowa - szt. 133) Licencje dostępowe do serwera - szt. 1634) Komputery - szt. 1635) Monitory - szt. 1636) Oprogramowanie biurowe - szt. 1637) Oprogramowanie do ochrony przed niepożądanymi treściami z internetu - szt.138) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - szt. 139) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt.140) Laptop z oprogramowaniem - szt. 36. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Rożnowie: 41) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 12 42) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - szt.143) Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive) - szt. 144) Ploter - szt.145) Drukarka 3D - szt.146) Urządzenie wielofunkcyjne - szt.147) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.1 48) Tablet - szt. 849) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt. 5 50) Laptop z oprogramowaniem biurowym - szt.1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3a i 3b do niniejszej SWZ - Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu oraz CPU i GPU Benchmark.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
30234200-0 - Dyski optyczne
30234600-4 - Pamięć flash
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru: P = PKc + PKrg, gdzie: P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres rękojmi i gwarancji jakości”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru: P = PKc + PKrg, gdzie: P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres rękojmi i gwarancji jakości”.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – sprzęt multimedialny, wg zestawienia:1. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Podolu-Górowej:1) Monitor interaktywny - szt. 12) Aparat fotograficzny - szt. 92. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Jelnej:3) Projektor multimedialny – szt. 13. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Lipiu:4) Projektor multimedialny - szt. 15) Uchwyt sufitowy do projektora z montażem - szt. 24. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Przydonicy:6) Radioodtwarzacz - szt. 17) Monitor interaktywny - szt. 35. Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Rożnowie:8) Monitor dotykowy - szt. 19) Monitor interaktywny - szt. 110) Aparat fotograficzny - szt. 111) Głośnik przenośny - szt. 112) Radioodtwarzacz - szt. 113) Monitor interaktywny - szt. 1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3a i 3b do niniejszej SWZ - Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu oraz CPU i GPU Benchmark.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32342412-3 - Głośniki
32344260-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38652100-1 - Projektory