DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOława
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-28
  • ZamawiającyGmina Miasto Oława
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00399398
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b075d80-4f89-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021592/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputrowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl, www. bip.um.olawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, sekretariat@um.olawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP).2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.3. Za datę przekazania oferty, wniosków , zawiadomień , dokumentów elektronicznych , oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 4. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można również wyszukać na Liście wszystkich postepowań w miniPortalu klikając wcześniej opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest - Burmistrz Miasta Oława z siedzibą 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, e-mail: olawa@um.olawa.pl• w sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych: listownie Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15; telefonicznie:tel.71 303 55 11 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@um.olawa.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67), przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania liczy się od następnego roku po zakończeniu umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan prawo:- dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,• nie przysługuje Pani/Panu prawo:- do usunięcia danych osobowych;- do przenoszenia danych osobowych;• sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271/21/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
- komputery stacjonarne – 25 szt.
- monitory – 30 szt.
- laptopy – 5 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
Do oferty wykonawca załącza następujące przedmiotowe środki dowodowe :
1.Dla komputerów stacjonarnych
- wynik testu na podstawie zestawienia publikowanego na stronie www.cpubenchmark.net z dnia nie wcześniej niż 3.10.2022 r.). Wykonawca załączy do oferty wydruk www strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów. Wydruk musi być podpisany przez Wykonawcę ( dot. wydajności obliczeniowej)
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
-Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
- Deklaracja zgodności CE - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
2. Dla laptopów
- wynik testu na podstawie zestawienia publikowanego na stronie www.cpubenchmark.net z dnia nie wcześniej niż 3.10.2022 r.). Wykonawca załączy do oferty wydruk www strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów ( dot.wydajności obliczeniowej)
Wydruk musi być podpisany przez Wykonawcę.
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
-Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
- Deklaracja zgodności CE - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
3. Dla monitorów
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
-Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
- Deklaracja zgodności CE - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)

Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne , zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
Do oferty wykonawca załącza następujące przedmiotowe środki dowodowe :
1.Dla komputerów stacjonarnych
- wynik testu na podstawie zestawienia publikowanego na stronie www.cpubenchmark.net z dnia nie wcześniej niż 3.10.2022 r.). Wykonawca załączy do oferty wydruk www strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów. Wydruk musi być podpisany przez Wykonawcę ( dot. wydajności obliczeniowej)
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
-Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
- Deklaracja zgodności CE - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
2. Dla laptopów
- wynik testu na podstawie zestawienia publikowanego na stronie www.cpubenchmark.net z dnia nie wcześniej niż 3.10.2022 r.). Wykonawca załączy do oferty wydruk www strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów ( dot.wydajności obliczeniowej)
Wydruk musi być podpisany przez Wykonawcę.
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
-Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
- Deklaracja zgodności CE - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
3. Dla monitorów
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
-Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu – wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)
- Deklaracja zgodności CE - wydruk dołączony do oferty - (dopuszcza się wydruk w języku angielskim)

Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne , zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup, dostawa i uruchomienie sprzętu medycznego.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Oława: Przebudowa drogi na dz. nr 330 wraz z kanalizacją deszczową w Jankowicach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa oprogramowania i urządzeń informatycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup i wdrożenie urządzeń do odmiejscowienia kopii bezpieczeństwa
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI