Montaż windy w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu- Laskowicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż windy w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu- Laskowicach z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOława
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyPowiat Oławski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00403914
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Montaż windy w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu- Laskowicach z przeznaczeniem dla osób
niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starostwo.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż windy w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu- Laskowicach z przeznaczeniem dla osób
niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7523bfc-511f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021215/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Montaż windy w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy dostępnej bezpłatnie pod adresem https://zamowienia.sidaspzp.pl/ .
2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień, ofert oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na
Platformie.
3. Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym za pośrednictwem
Platformy

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.sidaspzp.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 8. Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest:
Zdzisław Brezdeń - Starosta Oławski
Adres: ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
Adres poczty elektronicznej: info@starostwo.olawa.pl
Numer telefonu: (71) 301 15 22
Numer faksu: (71) 301 15 62
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, tel: 71 301 15 33, e-mail: iod@starostwo.olawa.pl
3. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego IZP.272.61.2022, „Montaż windy w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu- Laskowicach
z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych”.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Dane osobowe Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną, danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca będący osobą fizyczną posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Wykonawcy będącemu osobą fizyczną:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.61.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest montaż windy w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu- Laskowicach
z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych w zakresie wykonania szybu windowego i montażu dźwigu osobowego,
kategoria obiektu – IX.
Adres inwestycji; ul. Techników 26, jedn. ewidencyjna 021503_4,
Jelcz-Laskowice Miasto, obręb 0001 JELCZ, nr dz. nr 13/8, AM-1.
W zakresie zamówienia jest uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń wymaganych do użytkowania obiektu.
Projektowany dźwig będzie znajdował się wewnątrz budynku. Jego montaż nie zmieni formy architektonicznej budynku.
Prace planowane do wykonania:
rozebranie schodów żelbetowych, wykonanie podszybia i szybu windy, demontaż drzwi, wykonanie ściany murowanej
oddzielającej szyb od pozostałej części piwnicy, wykonanie otworu drzwiowego, tynkowanie
i malowanie ścian szybu, malowanie ścian i sufitu, wykonanie szybu windy, wykonanie otworu w stropie, wykonanie
wentylacji szybu, wykonanie nadszybia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45313100-5 - Instalowanie wind

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
3.4.1 Dysponowane osobami posiadającymi uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
3.4.2. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wg załącznika nr 6 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył ofertę wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
wg załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób – wg Załącznika nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 4 700,00zł.
2. Wadium musi zostać wniesione najpóźniej do dnia 07.11.2022 r. do godz. 10.00.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto: Bank Spółdzielczy w Oławie: nr konta: 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091, z dopiskiem „Wadium do postępowania pn. „Montaż windy w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu- Laskowicach z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych”
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 5, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego przyjmuje się, że zostało złożone w terminie jeżeli w dniu składania ofert do godz. 10.00 znajduje się na koncie Zamawiającego.
5. Wadium może być wniesione w:
 pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek: 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091
 gwarancjach bankowych,
 gwarancjach ubezpieczeniowych,
 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana.
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie:
 nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ust. Pzp,
 oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
 innych dokumentów lub oświadczeń
 lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 128 ust.
1, PZP składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy
w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć,
a powodują, że jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez m. in.:
a) konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub konieczność wykonania dodatkowego projektu,
b) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, uzupełniających lub podobnych mogących mieć wpływ na termin realizacji umowy,
c) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy,
d) w przypadku wystąpienia ewentualnych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu,
e) w przypadku wystąpienia konieczności zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego, na które Zamawiający wyraził zgodę,
f) w przypadku zmiany osoby/ób odpowiedzialnej za nadzorowanie i kierowanie robotami dopuszcza się zmianę pod warunkiem, że zaproponowana przez wykonawcę osoba posiada uprawnienia w zakresie wymaganym dla odpowiedniej branży , które było określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub ogłoszeniu o zamówieniu,
g) w przypadku wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót – jedynie za zgodą Zamawiającego
h) w przypadku zmiany prawa podatkowego – w zakresie zmiany podatku VAT na roboty objęte umową,
i) w przypadku dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy, ich przekształcenia lub zmiany oznaczenia stron umowy,
j) w przypadku zmian dopuszczonych przepisami prawa w szczególności art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
k) w przypadku wystąpienia siły wyższej.
3. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 mogą dotyczyć wszystkich istotnych postanowień umowy, w tym w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia, terminu realizacji, harmonogramu, itp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę
w stosunku do którego zachodzą okoliczności określone w art.7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wpieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI