Dostawa sprzętu komputerowego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00029021
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931074437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkocka 64

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-402

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.drabczynski@wroclawskaedukacja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs3wroc.edupage.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a20095af-97c9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Podniesienie kompetencji i rozwój umiejętności uczniów z obszaru ZIT WrOF” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) poprzez ePUAP, ePUAP oraz poczty elektronicznej, zzastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.2. Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZespół Szkół nr 3, adres: 54-402 Wrocław, ul. Szkocka 64.21.2. Kontakt z Inspektorem OchronyDanych Osobowych w ZS nr 3 możliwy jest pod adresem e-mail: inspektor@coreconsulting.pl alboCORE Consulting, ul. Wyłom 16, 61-671 Poznań.21.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego.21.4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.21.5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 ustawy Pzp, przy czymudostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w tokupostępowania o udzielenie zamówienia.21.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodniez art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektuwspółfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektubądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.21.7. Posiada Pani/PanOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyprawo do: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych,d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a) usunięciadanych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,b) przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO,c) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.21.9.Pana/Pani dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, mogą zostać udostępnione, w celuumożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, doupływu terminu na ich wniesienie.21.10. Zamawiający informuje, że w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.21.11. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 RODO,celem realizacji Pani/Pana uprawnienia wskazanego pkt 21.7 lit. a) powyżej, wymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pana/Pani, wskazania dodatkowychinformacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datywszczętego albo zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.21.12.Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia wskazanego pkt 21.7 lit. b) powyżej, do sprostowanialub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oudzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników.21.13. Skorzystanie przez Panią/Pana, zuprawnienia wskazanego pkt 21.7 lit. c) powyżej, polegającym na żądaniu ograniczenia przetwarzaniadanych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz również po postępowaniaw przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN2/ZS3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CenaGwarancjaTermin dostawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającegow załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca/Podwykonawca/Podmiot udostępniający zasoby nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w § 2 ust. 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy iTechnologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), o ile dotyczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

scan strony https://www.cpubenchmark.net/cross-platform.html potwierdzającej parametry techniczne na dzień złożenia oferty (dotyczy laptopa, tabletów i komputera), oraz karty techniczne potwierdzające parametry pozostałego zaoferowanego sprzętu (dot. monitorów, telewizorów, gogli, sprzętu nagłaśniającego)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

scan strony https://www.cpubenchmark.net/cross-platform.html potwierdzającej parametry techniczne na dzień złożenia oferty (dotyczy laptopa, tabletów i komputera), oraz karty techniczne potwierdzające parametry pozostałego zaoferowanego sprzętu (dot. monitorów, telewizorów, gogli, sprzętu nagłaśniającego)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OŚWIADCZENIE WYKONAWCYskładane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składanena podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego wzałączniku nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców.Zamawiający żąda wskazania przezWykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćPodwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są jużznani.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, wcelu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożeniaoświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w części dotyczącej podwykonawców.Wykonawcamoże w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznejpodmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimistosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Wykonawca, wprzypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 9.6, także oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawcapowołuje się na jego zasoby, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w przypadkuwystąpienia „siły wyższej”, przy czym „siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne ipoza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodująceniemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogąobejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki orazoficjalne decyzje organów władzy; 2) zmiany terminu realizacji umowy, określonego w § 5 wprzypadku opóźnień wynikających z działania podmiotów trzecich na które Wykonawca nie malub nie mógł mieć wpływu. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenieprzerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ichwstrzymania, potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej. Podstawą sporządzeniaaneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okreswstrzymania prac; 3) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu pracobjętych niniejszą umową lub w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywaniaczęści zamówienia; 4) możliwość zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia po podpisaniuUmowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego Umową modelu lub typu i zastąpienieich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dlaZamawiającego. 5) zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 6)zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejsząumową lub w przypadku braku konieczności wykonywania części zamówienia, 7) zmianywynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT; 8)Wykonawca może: a/. powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, b/. wskazać inny zakresPodwykonawstwa niż w ofercie, c/. wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni wofercie, d/. zrezygnować z podwykonawstwa.9) w przypadku zaistnienia okolicznościwskazanych w art. 15r. ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnychrozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innychustaw (Dz.U. 2020 poz. 568)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15

2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup prasy mechanicznej 2500kN
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Serwis i naprawa systemów AUDIO-VIDEO i SSWiN
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Serwis i naprawa systemów AUDIO-VIDEO i SSWiN
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI