Dostawa sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-15
  • Numer ogłoszenia597911-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597911-N-2020 z dnia 2020-10-15 r.

Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Jedna sztuka komputera przenośnego – laptopa 15.0-16.0 cali, z części 2 postępowania współfinansowana jest w ramach projektu „Endolaparoskopia - innowacyjne metody nauczania praktycznego lekarzy i rezydentów”, POWR.05.04.00-00-0154/18, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Dwie sztuki komputera przenośnego – laptopa 15.0-16.0 cali, z części 2 postępowania, oraz jedna sztuka komputera przenośnego – laptopa 17.0-17,5 cali z części 3 postępowania współfinansowane są w ramach projektu „Serce kobiety - transgraniczne dwuośrodkowe badanie zaburzeń rytmu serca u kobiet POL-GER Rytmia” nr INT116 - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy INTERREG VA. Część 5 postępowania współfinansowana jest w ramach projektu „Telemedyczne zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomeranii” - INT113, współfinasowanego ze środków Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska, w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna“ Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 28888600000000, ul. ul. Rybacka  1 , 70-204  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 48 00 779, , e-mail przetargi@pum.edu.pl, , faks 91 48 00 769.
Adres strony internetowej (URL): www.pum.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.pum.edu.pl/artykuly/214/dostawy, www.platformazakupowa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.pum.edu.pl/artykuly/214/dostawy, www.platformazakupowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
www.platformazakupowa.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, Kancelaria Ogólna PUM (parter, pok. nr 7)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny: DZP-262-37/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego według parametrów minimalnych podanych w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30214000-2
30231300-0
48900000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp, polegające na zwiększeniu bieżących dostaw sprzętu o tych samych parametrach, w następujących częściach i o następującym zakresie: w części 1 zamówienia – dostawy dodatkowe do kwoty 100.000,00 zł netto; w części 2 zamówienia – dostawy dodatkowe do kwoty 200.000,00 zł netto.2. Przewidywana wartość zamówień podobnych – 300.000,00 zł netto.3. Wartość przewidywanych zamówień podobnych została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Umowa, stanowiąca załącznik nr 6b do siwz, na jedną sztukę komputera przenośnego – laptopa 15.0-16.0 cali, z części 2 postępowania, współfinansowanego w ramach projektu „Endolaparoskopia - innowacyjne metody nauczania praktycznego lekarzy i rezydentów”, POWR.05.04.00-00-0154/18, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta została wybrana w części 2 postępowania, na jednorazową dostawę.2. Umowa, stanowiąca załącznik nr 6c do siwz, na dwie sztuki komputera przenośnego – laptopa 15.0-16.0 cali, z części 2 postępowania, współfinansowane w ramach projektu „Serce kobiety - transgraniczne dwuośrodkowe badanie zaburzeń rytmu serca u kobiet POL-GER Rytmia” nr INT116 - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy INTERREG VA, zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta została wybrana w części 2 postępowania, na jednorazową dostawę.3. Umowa, stanowiąca załącznik nr 6c do siwz, na jedną sztukę komputera przenośnego – laptopa 17.0-17,5 cali z części 3 postępowania, współfinansowaną w ramach projektu „Serce kobiety - transgraniczne dwuośrodkowe badanie zaburzeń rytmu serca u kobiet POL-GER Rytmia” nr INT116 - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy INTERREG VA, zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta została wybrana w części 3 postępowania, na jednorazową dostawę.4. Umowa, stanowiąca załącznik nr 6d do siwz, na część 5 postępowania, współfinansowaną w ramach projektu „Telemedyczne zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomeranii” - INT113, współfinasowanego ze środków Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska, w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna“ Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)”, zostanie zawarta na jednorazową dostawę.5. Umowa w częściach 1 i 4 oraz w częściach 2 i 3, w zakresie nieobjętym zakresem umów z załącznika 6b, i 6c do siwz, zostanie zawarta na okres 24 miesięcy, w czasie których zamawiający będzie dokonywał sukcesywnych zamówień sprzętu, według bieżących potrzeb.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego:a) w zakresie części 2 zamówienia - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej dostawy, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę komputerów przenośnych - laptopów wraz z programami operacyjnymi oraz pakietami biurowymi, jednorazowo lub w ramach sukcesywnych dostaw, na podstawie jednej umowy, o wartości łącznej przynajmniej 30 000,00 zł brutto. Dla uznania warunku udziału w postępowaniu za spełniony wykonawca może wykazać umowę, która jest w toku (nie została jeszcze zakończona), a w ramach której została wykonana dostawa lub zostały wykonane dostawy sukcesywne o wymaganej wartości.W przypadku ofert wspólnych doświadczeniem musi wykazać się jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający nie dopuszcza łączenia doświadczeń, w celu wspólnego wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu;b) w zakresie części 4 zamówienia - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej dostawy, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę zestawów komputerowych, tj. stacjonarnych stacji roboczych wraz z monitorami oraz programami operacyjnymi i pakietami biurowymi, jednorazowo lub w ramach sukcesywnych dostaw, na podstawie jednej umowy, o wartości łącznej przynajmniej 28 000,00 zł brutto. Dla uznania warunku udziału w postępowaniu za spełniony wykonawca może wykazać umowę, która jest w toku (nie została jeszcze zakończona), a w ramach której została wykonana dostawa lub zostały wykonane dostawy sukcesywne o wymaganej wartości. W przypadku ofert wspólnych doświadczeniem musi wykazać się jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający nie dopuszcza łączenia doświadczeń, w celu wspólnego wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.2. W zakresie części 1, 3, i 5 zamówienia zamawiający nie stawia warunku doświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, bez wezwania ze strony zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert złoży oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej. Jeśli wykonawca przynależy do grupy kapitałowej wspólnie z innym wykonawcą, który złożył ofertę/ofertę częściową w postępowaniu, wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku ofert wspólnych oświadczenie i ewentualne dowody składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną i każdy z nich samodzielnie je podpisuje.Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej musi zostać złożone w oryginale pisemnie lub elektronicznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 30,00
termin dostawy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiajacy przewiduje zmianę, w zakresie umowy zawieranej na okres 24 miesięcy w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, gdy będzie ona miała wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-11-25 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Komputer przenośny - laptop 13.0”-13,5”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa sukcesywna, realizowana w ciągu 24 miesięcy, od daty podpisania umowy, 5 sztuk komputerów przenośnych – laptopów, o przekątnej ekranu 13.0-13.5 cali, wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, według parametrów minimalnych podanych w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający gwarantuje, że w okresie realizacji zamówienia dokona, w ramach zamówień sukcesywnych, zamówień na 3 sztuki laptopów. Z tytułu nie wykorzystania przez Zamawiającego całości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 30,00
termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Komputer przenośny - laptop 15.0”-16,0”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna, realizowana w ciągu 24 miesięcy, od daty podpisania umowy, 22 sztuk komputerów przenośnych – laptopów, o przekątnej ekranu 15.0-16.0 cali, wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, według parametrów minimalnych podanych w załączniku nr 2 do siwz. Zamawiający gwarantuje, że w okresie realizacji zamówienia dokona, w ramach zamówień sukcesywnych, zamówień na 15 sztuk laptopów. Z tytułu nie wykorzystania przez Zamawiającego całości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Przedmiotem zamówienia jest także jednorazowa dostawa, 1 sztuki komputera przenośnego – laptopa, o przekątnej ekranu 15.0-16.0 cali, wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, współfinansowanego w ramach projektu „Endolaparoskopia - innowacyjne metody nauczania praktycznego lekarzy i rezydentów”, POWR.05.04.00-00-0154/18, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, według parametrów minimalnych podanych w załączniku nr 2 do siwz. Przedmiotem zamówienia jest także jednorazowa dostawa, 2 sztuk komputera przenośnego – laptopa, o przekątnej ekranu 15.0-16.0 cali, wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, współfinansowanych w ramach projektu „Serce kobiety - transgraniczne dwuośrodkowe badanie zaburzeń rytmu serca u kobiet POL-GER Rytmia” nr INT116 - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy INTERREG VA, według parametrów minimalnych podanych w załączniku nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 30,00
termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W ramach tej części umowa na jedną sztukę komputera przenośnego – laptopa 15.0-16.0 cali, współfinansowanego w ramach projektu „Endolaparoskopia - innowacyjne metody nauczania praktycznego lekarzy i rezydentów”, POWR.05.04.00-00-0154/18, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta została wybrana w części 2 postępowania, na jednorazową dostawę.2. W ramach tej części umowa na dwie sztuki komputera przenośnego – laptopa 15.0-16.0 cali, współfinansowane w ramach projektu „Serce kobiety - transgraniczne dwuośrodkowe badanie zaburzeń rytmu serca u kobiet POL-GER Rytmia” nr INT116 - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy INTERREG VA, zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta została wybrana w części 2 postępowania, na jednorazową dostawę.3. Umowa, obejmująca 22 sztuki komputera przenośnego - laptopa 15.0-16.0 cali zostanie zawarta na okres 24 miesięcy, i realizowana będzie w ramach sukcesywnych dostaw.


Część nr: 3 Nazwa: Komputer przenośny - laptop 17.0”-17,5”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna, realizowana w ciągu 24 miesięcy, od daty podpisania umowy, 7 sztuk komputerów przenośnych – laptopów, o przekątnej ekranu 17.0-17.5 cali, wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, według parametrów minimalnych podanych w załączniku nr 3 do siwz. Zamawiający gwarantuje, że w okresie realizacji zamówienia dokona, w ramach zamówień sukcesywnych, zamówień na 5 sztuk laptopów. Z tytułu nie wykorzystania przez Zamawiającego całości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Przedmiotem zamówienia 3 jest także jednorazowa dostawa, 1 sztuki komputera przenośnego – laptopa, o przekątnej ekranu 17.0-17.5 cali, wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, współfinansowanego w ramach projektu „Serce kobiety - transgraniczne dwuośrodkowe badanie zaburzeń rytmu serca u kobiet POL-GER Rytmia” nr INT116 - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy INTERREG VA, według parametrów minimalnych podanych w załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 30,00
termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W ramach tej części zamówienia umowa, na jedną sztukę komputera przenośnego – laptopa 17.0-17,5 cali, współfinansowaną w ramach projektu „Serce kobiety - transgraniczne dwuośrodkowe badanie zaburzeń rytmu serca u kobiet POL-GER Rytmia” nr INT116 - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy INTERREG VA, zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta została wybrana w części 3 postępowania, na jednorazową dostawę.2. Umowa, obejmująca 7 sztuk komputera przenośnego - laptopa 17.0-17.5 cali zostanie zawarta na okres 24 miesięcy, i realizowana będzie w ramach sukcesywnych dostaw.


Część nr: 4 Nazwa: Stacja robocza z monitorem - zestaw poleasingowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna, realizowana w ciągu 24 miesięcy, od daty podpisania umowy, 40 sztuk poleasingowych stacji roboczych wraz z monitorami oraz systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, według parametrów minimalnych podanych w załączniku nr 4 do siwz. Zamawiający gwarantuje, że w okresie realizacji zamówienia dokona, w ramach zamówień sukcesywnych, zamówień na 28 sztuk zestawów. Z tytułu nie wykorzystania przez Zamawiającego całości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30214000-2, 30231300-0, 30231300-0, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 30,00
termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający nie posiada i nie tworzy harmonogramu dostaw, które będzie realizował w miarę bieżących potrzeb, jednakże zamawiający przewiduje, że w ramach pierwszej dostawy może zamówić połowę gwarantowanej ilości zestawów (14 sztuk) i Wykonawca powinien liczyć się z taką ewentualnością składając ofertę. Jest to wyłącznie założenie i Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie zamówienia w ramach pierwszej dostawy przewidywanej ilości zestawów.


Część nr: 5 Nazwa: Monitor 27”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa dwóch sztuk monitora o przekątnej ekranu 27 cali, współfinansowanych w ramach projektu „Telemedyczne zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomeranii” - INT113, współfinasowanego ze środków Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska, w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna“ Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)”, według parametrów minimalnych podanych w załączniku nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30231300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
parametry techniczne 30,00
termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę połączenia internetowego- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę połączenia internetowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa 2 samochodów specjalnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup urządzeń komputerowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Modernizacja systemu zarządzania dostępem serwisu i nagrywania sesji
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI