Dostawa sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki w ramach programu «Laboratoria przyszłości»
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDuszniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-14
  • ZamawiającyGmina Duszniki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00047654
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych
z terenu Gminy Duszniki w ramach programu «Laboratoria przyszłości»

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych
z terenu Gminy Duszniki w ramach programu «Laboratoria przyszłości»

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0e43a1-85c3-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022145/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki w ramach programu «Laboratoria przyszłości»

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy
zakupowej – dalej zwanej „Platformą”, dostępnej pod adresem strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki .Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,
będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego
Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i
wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Jeżeli Zamawiający lub
Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, domniemywa się, że każda ze
stron zapoznała się z jego treścią w momencie przesłania drogą elektroniczną. Zamawiający, zgodnie z
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy
PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows
7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platforma działa według
standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych
przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując
do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z
Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,2)
zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem strony
internetowej: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .Zamawiający
informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania
dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje
dla Wykonawców” pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Duszniki z siedzibą
w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się
skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie
pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu
lub pisemnie na adres podany wyżej,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu i
wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki w ramach programu Laboratoria
przyszłości”, prowadzonym w trybie podstawowym
bez
negocjacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Protokół postępowania
wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, • posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana
dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora
ograniczenia
przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy
uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych
osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
2. Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa pkt 1 powyżej przetwarzane są w celu
wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:
• przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
• zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,
• dokonanie rozliczenia i zapłaty wynagrodzenia umownego,
• przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych przez komórki Zamawiającego i inne
uprawnione podmioty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Duszniki z siedzibą
w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się
skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie
pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu
lub pisemnie na adres podany wyżej,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu i
wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki w ramach programu Laboratoria
przyszłości”, prowadzonym w trybie podstawowym
bez
negocjacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Protokół postępowania
wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, • posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana
dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora
ograniczenia
przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy
uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych
osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
2. Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa pkt 1 powyżej przetwarzane są w celu
wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:
• przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
• zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,
• dokonanie rozliczenia i zapłaty wynagrodzenia umownego,
• przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych przez komórki Zamawiającego i inne
uprawnione podmioty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dostawa drukarek 3D z akcesoriami, filamentów, laptopów na potrzeby obsługi
drukarki 3D oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi tych urządzeń;
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia dla szkół
podstawowych z terenu Gminy Duszniki wraz z podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem
i integracją z infrastrukturą szkolną oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi sprzętu i serwisem
gwarancyjnym. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć (5) części. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części został zawarty w załącznikach
nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 i 1.5 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do poszczególnych
szkół, tj.:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej wraz z kontraktem serwisowym, licencjami na dostęp VPN. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI