Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – żwirowej i tłuczniowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – żwirowej i tłuczniowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDuszniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-28
  • ZamawiającyGmina Duszniki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00083832
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – żwirowej i tłuczniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – żwirowej i tłuczniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-436badba-a13d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022145/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – żwirowej i tłuczniowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy
zakupowej – dalej zwanej „Platformą”, dostępnej pod adresem strony
internetowej:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki .Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została
wysłana do Zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ,
zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji
„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca,będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do
konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania
komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż
system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Jeżeli
Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza
fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, domniemywa się, że
każda ze stron zapoznała się z jego treścią w momencie przesłania drogą elektroniczną. Zamawiający,
zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (t.j. z dnia 31.12.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa
JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1)
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin”
oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej
pod adresem strony internetowej:
https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .Zamawiający informuje, że
instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji,
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych
w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”
pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Duszniki z siedzibą w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, email:
urzad@duszniki.eu,• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z
którą można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw:
telefonicznie pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
admin@duszniki.eu lub pisemnie na adres podany wyżej,• Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo -
żwirowej i tłuczniowej”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,• odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,• Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy. Protokół postępowania wraz z załącznikami
przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
(zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,• w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO,• posiada Pani/Pan:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opróżnianie szamba-Lipno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opróżnianie szamba. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI