Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu do deduplikacji danych, systemu SQL Server, systemu operacyjnego, skanerów, drukarek i czytników kodów kreskowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914256100
1.5.8.) Numer faksu: 914256103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do deduplikacji danych, systemu SQL Server, systemu operacyjnego, skanerów, drukarek i czytników kodów kreskowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55e1b6cd-f131-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335346/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup systemu do tworzenia kopii zapasowych
1.2.3 Zakup systemu baz danych
1.2.4 Zakup systemu operacyjnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/; https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniportalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPU, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: przetargi@wup.pl. Zamawiający zaleca korzystanie z miniPortalu i ePUAPU jedynie w zakresie w jakim jest to bezwzględnie wymagane zgodnie z niniejszą SWZ, tzn. celem złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych, oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, i pełnomocnictw, natomiast w pozostałym zakresie (tzn. przekazania w postępowaniu pozostałych dokumentów, oświadczeń, zawiadomień i informacji) Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej adres e-mail: przetargi@wup.pl instrukcja użytkowania miniportalu dostępna jest pod adresem: https://www.uzp.gov.pl.
2. Adres strony internetowej na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się w Rozdziale II SWZ Ochrona Danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XVA.322.54.MBi.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 336751,86 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256684,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem jednego urządzenia do deduplikacji danych wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
4.2.5.) Wartość części: 209431,87 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48329000-0 - System obrazowania i archiwizowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Kryterium II: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt (OG) – waga kryterium 20 %.
3) Kryterium III: Termin realizacji – (TR) waga kryterium 20 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt (OG)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (TR)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 szt. systemu operacyjnego i 1 szt. oprogramowania do serwera.
4.2.5.) Wartość części: 33492,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena (C) – waga kryterium 60 %;
Kryterium II: Termin realizacji – (TR) waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (TR)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 4 szt. drukarek kodów kreskowych, 4 szt. skanerów, i 4 szt. czytników kodów kreskowych.
4.2.5.) Wartość części: 13759,23 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Termin realizacji – (TR)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (TR)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą (Część I) następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami /cechami/ kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ- dla Części I:
a) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1.1.: Urządzenie do deduplikacji musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2022 roku oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedażowego na terenie Unii Europejskiej. Wymagane jest oświadczenie producenta lub dystrybutora dołączone do oferty.
b) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1.2.: Oświadczenie producenta/dystrybutora że oferowany sprzęt nie jest przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wymagane jest oświadczenie producenta lub dystrybutora dołączone do oferty.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zmawiającego wymagania/cechy/kryteria.
Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie nastęujących dokumnetów:
a) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1.1.: Urządzenie do deduplikacji musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2022 roku oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedażowego na terenie Unii Europejskiej. Wymagane jest oświadczenie producenta lub dystrybutora dołączone do oferty.
b) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1.2.: Oświadczenie producenta/dystrybutora że oferowany sprzęt nie jest przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wymagane jest oświadczenie producenta lub dystrybutora dołączone do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w Części, do której przystępują.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie Umowy, stanowiących Załączniki 5- 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w projekcie Umowy, stanowiących Załączniki 5- 7 do SWZ (Dla Częsci I i III- § 8, dla Części II- § 7).
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę nalezy złozyć przez miniportal . Szczegółowo opisano w Rozdziale XIII. i XVIII.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikami nr 1- 3 do SWZ, w części do której Wykonawca przystępuje.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ (Wykonawca/każdy wykonawca składający ofertę wspólną)- stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ,
2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
a) Część I: 254 000,00 zł brutto,
b) Część II: 50 000,00 zł brutto,
c) Część III: 20 000,00 zł brutto.