Dostawa macierzy dyskowej oraz przedłużenie gwarancji na system serwerowy dla Urzędu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa macierzy dyskowej oraz przedłużenie gwarancji na system serwerowy dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewództwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-09
  • Numer ogłoszenia606516-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606516-N-2020 z dnia 2020-11-09 r.

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego: Dostawa macierzy dyskowej oraz przedłużenie gwarancji na system serwerowy dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Część 2 zamówienia jest finansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa X Pomoc techniczna, Działanie 10.1 Wsparcie procesów zarządzania i wdrażania oraz działań informacyjno-promocyjnych RPO WZ. Tytuł projektu: „Wsparcie administracji zajmującej się zarządzaniem RPO WZ 2014-2020 w roku 2020", numer projektu RPZP.10.01.00-32-0001/20-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, krajowy numer identyfikacyjny 81168780751100, ul. ul. Korsarzy  34 , 70-540  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 44 67 120, e-mail zamowienia.publiczne@wzp.pl, faks 091 44 67 185.
Adres strony internetowej (URL): https://zamowienia.wzp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://zamowienia.wzp.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://zamowienia.wzp.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://zamowienia.wzp.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można złożyć elektronicznie lub pisemnie, zgodnie z wyborem Wykonawcy.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa macierzy dyskowej oraz przedłużenie gwarancji na system serwerowy dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.42.2020.DP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej oraz przedłużenie gwarancji na system serwerowy dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części:1) Część 1: Dostawa macierzy dyskowej2) Część 2: Przedłużenie gwarancji na system serwerowy3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Jeśli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, sprzętu, urządzenia itp. lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionym dokumencie. Przez równoważny/e należy rozumieć urządzenia, sprzęt, oprogramowanie, licencje i rozwiązania o parametrach, wydajności, funkcjonalności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w SOPZ. Udowodnienie równoważności zaoferowanych rozwiązań należy, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, do Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów/rozwiązań w stosunku do materiałów/rozwiązań przewidzianych w SOPZ.5. Zgodnie z treścią SOPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania Zamawiającego odnoszące się do poszczególnych zaoferowanych urządzeń, sprzętu, systemów, oprogramowania, licencji. Wykonawcy mogą zaoferować przedmiot zamówienia o parametrach, funkcjach lub rozwiązaniach lepszych niż określone w SIWZ.6. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia o parametrach, funkcjach lub rozwiązaniach lepszych niż określone w SIWZ, zobowiązany jest podać nazwę, odpowiedni parametr, funkcję lub wartość oferowanego przedmiotu zamówienia w Informacji o parametrach technicznych oferowanego urządzenia w Części 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w przypadku Części 2 w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 30233141-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72225000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 317990,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
20
10

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia: - Część 1: do 20 dni od dnia zawarcia umowy („Czas dostawy” stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert).- Część 2: do 10 dni od dnia zawarcia umowy. Część 2 polega na przedłużeniu gwarancji producenta macierzy dyskowej w trybie określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) na okres od 19 grudnia 2020 r. do 16 listopada 2023 r. (zgodnie z SOPZ).2. Szczegółowe zapisy dotyczące terminów pośrednich zostały zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6a, 6b do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:1) informacja o parametrach technicznych oferowanego urządzenia w ramach Części 1. Dokument składany na potwierdzenie oferowania urządzenia spełniającego wymagania SIWZ. Wzór informacji stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ;2) wydruk z narzędzia producenta (konfiguratora / estymatora) oferowanej macierzy – potwierdzony (podpisany) przez producenta lub oficjalnego dystrybutora producenta, potwierdzający spełnianie wymagań zawartych w opisie parametru „Przestrzeń dyskowa” (SOPZ, Część nr 1 zamówienia, wiersz tabeli dotyczący tego parametru) – zawierający zarówno proponowaną konfigurację sprzętową z dokładnym wskazaniem part number’ów elementów jak i ich ilości, w tym typów i okresów wsparcia licencji i gwarancji jak i wynikające z niej parametry pojemnościowe i wydajnościowe. Dokument składany na potwierdzenie oferowania urządzenia spełniającego wymagania SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w łącznej wysokości 9.400,00 zł, w tym:1) Część I: 8.500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset 00/100 złotych);2) Część II: 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 złotych);2. Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium zostały zawarte w Rozdziale XV SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6a i 6b do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w formie tradycyjnej papierowej oraz w formie elektronicznej (zgodnie z wyborem Wykonawcy). 2. Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Województwo Zachodniopomorskie. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Rozdziale II SIWZ. 3 Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa macierzy dyskowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej oraz przedłużenie gwarancji na system serwerowy dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części:1) Część 1: Dostawa macierzy dyskowej2) Część 2: Przedłużenie gwarancji na system serwerowy3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Jeśli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, sprzętu, urządzenia itp. lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionym dokumencie. Przez równoważny/e należy rozumieć urządzenia, sprzęt, oprogramowanie, licencje i rozwiązania o parametrach, wydajności, funkcjonalności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w SOPZ. Udowodnienie równoważności zaoferowanych rozwiązań należy, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, do Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów/rozwiązań w stosunku do materiałów/rozwiązań przewidzianych w SOPZ.5. Zgodnie z treścią SOPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania Zamawiającego odnoszące się do poszczególnych zaoferowanych urządzeń, sprzętu, systemów, oprogramowania, licencji. Wykonawcy mogą zaoferować przedmiot zamówienia o parametrach, funkcjach lub rozwiązaniach lepszych niż określone w SIWZ.6. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia o parametrach, funkcjach lub rozwiązaniach lepszych niż określone w SIWZ, zobowiązany jest podać nazwę, odpowiedni parametr, funkcję lub wartość oferowanego przedmiotu zamówienia w Informacji o parametrach technicznych oferowanego urządzenia w Części 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w przypadku Części 2 w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30233141-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 284800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 25,00
Czas dostawy 10,00
Pamięć Write Cache jest zabezpieczona dwoma bateriami 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji zamówienia: - Część 1: do 20 dni od dnia zawarcia umowy („Czas dostawy” stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert).2. Kryteria oceny ofert zostały szczegółowo opisane w rozdziale XVIII SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Przedłużenie gwarancji na system serwerowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej oraz przedłużenie gwarancji na system serwerowy dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części:1) Część 1: Dostawa macierzy dyskowej2) Część 2: Przedłużenie gwarancji na system serwerowy3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Jeśli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, sprzętu, urządzenia itp. lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionym dokumencie. Przez równoważny/e należy rozumieć urządzenia, sprzęt, oprogramowanie, licencje i rozwiązania o parametrach, wydajności, funkcjonalności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w SOPZ. Udowodnienie równoważności zaoferowanych rozwiązań należy, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, do Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów/rozwiązań w stosunku do materiałów/rozwiązań przewidzianych w SOPZ.5. Zgodnie z treścią SOPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania Zamawiającego odnoszące się do poszczególnych zaoferowanych urządzeń, sprzętu, systemów, oprogramowania, licencji. Wykonawcy mogą zaoferować przedmiot zamówienia o parametrach, funkcjach lub rozwiązaniach lepszych niż określone w SIWZ.6. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia o parametrach, funkcjach lub rozwiązaniach lepszych niż określone w SIWZ, zobowiązany jest podać nazwę, odpowiedni parametr, funkcję lub wartość oferowanego przedmiotu zamówienia w Informacji o parametrach technicznych oferowanego urządzenia w Części 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w przypadku Części 2 w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72225000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33190,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji zamówienia: - Część 2: do 10 dni od dnia zawarcia umowy. Część 2 polega na przedłużeniu gwarancji producenta macierzy dyskowej w trybie określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) na okres od 19 grudnia 2020 r. do 16 listopada 2023 r. (zgodnie z SOPZ).2. Szczegółowe zapisy dotyczące terminów pośrednich zostały zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6a, 6b do SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI