Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych oraz interaktywnych pomocy edukacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych oraz interaktywnych pomocy edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Jarosławcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPostomino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Postomino
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia614404-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614404-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Gmina Postomino: Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych oraz interaktywnych pomocy edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Jarosławcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, krajowy numer identyfikacyjny 77097989000000, ul. Postomino  30 , 76-113  Postomino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-59 810 85 93, e-mail zp@postomino.pl, faks 0-59 810 85 84.
Adres strony internetowej (URL): www.postomino.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.postomino.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pokój nr 19 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych oraz interaktywnych pomocy edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Jarosławcu
Numer referencyjny: ZP.271.49.2020.SS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa interaktywnych monitorów dotykowych oraz interaktywnych pomocy edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Jarosławcu.3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:1) CZĘŚĆ I Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Jarosławcu,2) CZĘŚĆ II Dostawa interaktywnej podłogi i interaktywnej ściany do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Jarosławcu.3.3. CZĘŚĆ I Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w JarosławcuPrzedmiotem zamówienia części I zamówienia jest dostawa, montaż i zintegrowanie fabrycznie nowego sprzętu, w skład którego wchodzi: 1) interaktywny monitor dotykowy w ilości 3 szt.,2) mobilny stojak do monitora dotykowego w ilości 3 szt.3.4. Wykonawca zapewni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład tych pomocy dydaktycznych.3.5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, aby zakupione pomoce dydaktyczne spełniały następujące warunki:1) były fabrycznie nowe (wyprodukowanie nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 2) posiadały deklarację CE,3) posiadały dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim,4) posiadały okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.3.6. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport urządzeń do Szkoły Podstawowej Jarosławcu, ul. Bałtycka 65 B, 76-107 Jarosławiec.3.7. Wymagane jest przeprowadzenie montażu ww. pomocy dydaktycznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład tych pomocy dydaktycznych. Zamawiający na podstawie protokołu odbioru dokona odbioru zamówienia. 3.8. Opis minimalnych wymagań monitora interaktywnego dotykowego i mobilnego stojaka do monitora dotykowego1) Monitor interaktywny dotykowy – 3 szt. Monitor interaktywny dotykowy - opis wymagań minimalnychWYŚWIETLACZ1 Rozdzielczość minimum 3840 x 2160 pikseli – tzw. 4K/UHD2 Rozmiar wyświetlanego obrazu przekątna: minimum 75 cali3 Podświetlenie matrycy w technologii ”Direct LED” 4 Czas reakcji matrycy maksymalnie 8ms5 Odświeżanie minimum 60Hz dla obrazu 4K/UHD6 Jasność minimum 350 nitów (cd/m2)7 Kąty widzenia minimum ±89o (178o)8 Kontrast typowy minimum 4000:1 9 Żywotność matrycy minimum 50000h PARAMETRY DOTYKU10 typ wskaźnika dowolny (palec, lub inny wskaźnik)11 ilość obsługiwanych punktów dotyku minimum 2012 czas reakcji maksymalnie 8ms 13 wspierane systemy operacyjne minimum MS Windows w wersji: 10, 8.1, 8, 7WEJŚCIA/WYJŚCIA14 wymagane złącza: minimum:2x wejście HDMI (obsługa rozdzielczości 4K 60Hz),1x wejście VGA, 1x wejście AUDIO, 1x wyjście HDMI, 1x wyjście AUDIO, 3x USB 1x LAN RJ4515 wbudowane głośniki Wymagana moc minimum 2 x 10W OPROGRAMOWANIE16 dołączone oprogramowanie narzędziowe wymagane jest dostarczenie wraz z monitorem oprogramowania narzędziowego (programów komputerowych) dla systemu MS Windows posiadającego następującą funkcjonalność:- przygotowanie i prowadzenie zajęć poprzez współpracę oferowanego monitora z komputerem osobistym (rysowanie, edycja obiektów itp.),- komunikację pomiędzy urządzeniem mobilnym a komputerem PC pozwalającą na przesyłanie obrazu i kontrolę prezentacji,- nagrywanie i edycja prezentacji, lub wykładów z możliwością nagrania pulpitu komputera i obrazu z podłączonej kamery.17 Wymagana funkcjonalność Aplikacja do nanoszenia notatekPOZOSTAŁE WYMAGANIA18 wymagane akcesoria przewód zasilający, przewód HDMI, przewód USB do obsługi dotyku, atrapa pisaka (minimum 2szt.), skrócona instrukcja obsługi, nośnik z oprogramowaniem19 gwarancja minimum 2 lata2) Mobilny stojak do monitora dotykowego – 3 szt.Mobilny stojak do monitora dotykowego - opis wymagań minimalnych1 Typ Stojak mobilny do montażu monitora dotykowego o przekątnej 75 cali2 Przeznaczenie Pozwala na komfortowe przemieszczanie zamontowanego na stabilnej konstrukcji monitora 3 Wymagana funkcjonalność gumowe kółka umożliwiające wygodne i ciche przesuwanie, blokada kółek.4 Kolor Czarny5 gwarancja minimum 2 lata3.9. CZĘŚĆ II Dostawa interaktywnej podłogi i interaktywnej ściany do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w JarosławcuPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i zintegrowanie fabrycznie nowego sprzętu, w skład którego wchodzi: 1) Interaktywna pomoc edukacyjna - interaktywna podłoga w ilości 1 szt.,2) Interaktywna pomoc edukacyjna - interaktywna ściana w ilości 1 szt.3.10. Wykonawca zapewni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład tych pomocy dydaktycznych.3.11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, aby zakupione pomoce dydaktyczne spełniały następujące warunki:1) były fabrycznie nowe (wyprodukowanie nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 2) posiadały deklarację CE,3) posiadały dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim,4) posiadały okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.3.12. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport urządzeń do Szkoły Podstawowej Jarosławcu, ul. Bałtycka 65 B, 76-107 Jarosławiec.3.13. Wymagane jest przeprowadzenie montażu ww. pomocy dydaktycznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład tych pomocy dydaktycznych. Zamawiający na podstawie protokołu odbioru dokona odbioru zamówienia. 3.14. Opis minimalnych wymagań 1) Interaktywna pomoc edukacyjna – podłoga interaktywna – 1 szt.Urządzenie multimedialne wyświetlające na podłodze różne gry i zadania o charakterze edukacyjno-terapeutycznym. Przeznaczona jest dla przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej w klasach I – III. To system połączonych ze sobą czujników ruchu, w skład których wchodzą: a) magiczne „oko” – czujnik wykrywający ruch,b) wbudowany projektor krótkoogniskowy,c) wbudowany komputer klasy PC,d) zestaw interaktywnych gier i zabaw edukacyjnych,e) pilot do sterowania,f) złącza USB, VGA, LAN, Audio,g) wieszak sufitowy,h) kabel zasilający,i) instrukcja obsługi w języku polskim,j) mobilny statyw pozwalający na bezproblemowe przemieszczanie.Podłoga interaktywna - opis wymagań minimalnych1 Projektor - Żywotność lampy: minimum 4000 godzin- Jasność lampy: minimum 3200 ANSI lumen- Kontrast: minimum 13000:12 Komputer procesor o wyniku PassMark co najmniej 2120 punktów3 Złącza - Złącze USB 2.0- Złącze VGA (D-sub 15)- Wyjście AUDIO (Jack 6,3 mm)- Złącze LAN (RJ-45)4 Inne elementy - minimum 4 pisaki interaktywne w zestawie 5 Parametry wyświetlania - rozdzielczość ekranu minimum 1024 x 768 pikseli- obraz wyświetlany bezpośrednio na podłodze - bez wykorzystania technologii odbicia obrazu przez lustro - obraz wyświetlany o minimalnych wymiarach 260 cm x 200 cm- Proporcje wyświetlanego obrazu: 4:36 Funkcjonalność - dwa rodzaje interakcji: ruch oraz pisaki interaktywne- co najmniej 45 edukacyjnych gier ruchowych oraz co najmniej 17 edukacyjnych gier obsługiwanych za pomocą pisaka interaktywnego z możliwością dokupienia gier. Gry dla poziomu edukacyjnego przedszkole.- połączenie bezprzewodowe z Internetem - dostęp do bezpłatnych aktualizacji za pośrednictwem Internetu - dostęp do serwisu zdalnego za pośrednictwem Internetu (bez czynnego udziału użytkownika)7 Montaż Montaż na mobilnym statywie pozwalającym na bezproblemowe przemieszczanie. 8 Gwarancja minimum 2 lata2) Interaktywna pomoc edukacyjna – ściana interaktywna – 1 szt.Interaktywna ściana stanowi narzędzie edukacyjne łączące naukę z zabawą. Przyjemna forma uczenia się i ciekawe aplikacje edukacyjne gwarantują, że uczeń z zapałem i radością będzie uczestniczył w zajęciach. To nowoczesne narzędzie pracy w atrakcyjny sposób zachęci dzieci do podjęcia wysiłku fizycznego i psychicznego. Urządzenie składa się z:a) projektora,b) przenośnej konstrukcji,c) ekranu, d) komputera,e) nagłośnienia.ściana interaktywna - opis wymagań minimalnych1 Wyposażenie - wbudowany komputer z systemem operacyjnym i nagłośnienie systemu- port USB- pointer 2D służący jako wskaźnik do pisania po ekranie- klawiatura bezprzewodowa- projektor z uchwytem i wysięgnikiem jasność minimum 3500 AL- mobilna konstrukcja złożona z płyt MDF na kółkach- zestaw co najmniej 50 piłek i pojemnik na piłki- Wbudowany modem WI-FI- dwa szerokopasmowe głośniki,- zestaw gier i quizów minimum 50 dla poziomu edukacyjnego przedszkole/edukacja wczesnoszkolna2 Funkcjonalność Interaktywną ścianę można obsługiwać za pomocą pisaka interaktywnego, który umożliwia rysowanie, sterowanie grami i obsługę dowolnych aplikacji. Przy jego pomocy można obsługiwać przeglądarkę internetową, odtwarzać materiały audio lub wideo, korzystać z programów edukacyjnych, graficznych czy kursów językowych. W tym samym czasie może pracować nawet kilka osób.Aplikacje można obsługiwać za pomocą piłek, rzucając je w wyświetlane na ekranie symbole i animacje.3 Wymiary minimumWysokość 200 cmSzerokość 170 cm4 Projektor Jasność projektora: minimum 3500 AL5 Język interfejsu użytkownika Polski6 Gwarancja Minimum 2 lata3.15. Kody CPVCZĘŚĆ I: 30231320-6 monitory dotykoweCZĘŚĆ II: 39162100-6 pomoce dydaktyczne3.16. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.3.17. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 30231320-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-23
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
11.5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1:11.5.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.12.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:12.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11.2. Wykonawca,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert:1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowaniastanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia – jeżeli dotyczy,6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy.5.2. Załącznik do SIWZ składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert:Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana w szczególności: w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Jarosławcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia części I zamówienia jest dostawa, montaż i zintegrowanie fabrycznie nowego sprzętu, w skład którego wchodzi: 1) interaktywny monitor dotykowy w ilości 3 szt.,2) mobilny stojak do monitora dotykowego w ilości 3 szt.3.4. Wykonawca zapewni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład tych pomocy dydaktycznych.3.5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, aby zakupione pomoce dydaktyczne spełniały następujące warunki:1) były fabrycznie nowe (wyprodukowanie nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 2) posiadały deklarację CE,3) posiadały dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim,4) posiadały okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.3.6. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport urządzeń do Szkoły Podstawowej Jarosławcu, ul. Bałtycka 65 B, 76-107 Jarosławiec.3.7. Wymagane jest przeprowadzenie montażu ww. pomocy dydaktycznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład tych pomocy dydaktycznych. Zamawiający na podstawie protokołu odbioru dokona odbioru zamówienia. 3.8. Opis minimalnych wymagań monitora interaktywnego dotykowego i mobilnego stojaka do monitora dotykowego1) Monitor interaktywny dotykowy – 3 szt. Monitor interaktywny dotykowy - opis wymagań minimalnychWYŚWIETLACZ1 Rozdzielczość minimum 3840 x 2160 pikseli – tzw. 4K/UHD2 Rozmiar wyświetlanego obrazu przekątna: minimum 75 cali3 Podświetlenie matrycy w technologii ”Direct LED” 4 Czas reakcji matrycy maksymalnie 8ms5 Odświeżanie minimum 60Hz dla obrazu 4K/UHD6 Jasność minimum 350 nitów (cd/m2)7 Kąty widzenia minimum ±89o (178o)8 Kontrast typowy minimum 4000:1 9 Żywotność matrycy minimum 50000h PARAMETRY DOTYKU10 typ wskaźnika dowolny (palec, lub inny wskaźnik)11 ilość obsługiwanych punktów dotyku minimum 2012 czas reakcji maksymalnie 8ms 13 wspierane systemy operacyjne minimum MS Windows w wersji: 10, 8.1, 8, 7WEJŚCIA/WYJŚCIA14 wymagane złącza: minimum:2x wejście HDMI (obsługa rozdzielczości 4K 60Hz),1x wejście VGA, 1x wejście AUDIO, 1x wyjście HDMI, 1x wyjście AUDIO, 3x USB 1x LAN RJ4515 wbudowane głośniki Wymagana moc minimum 2 x 10W OPROGRAMOWANIE16 dołączone oprogramowanie narzędziowe wymagane jest dostarczenie wraz z monitorem oprogramowania narzędziowego (programów komputerowych) dla systemu MS Windows posiadającego następującą funkcjonalność:- przygotowanie i prowadzenie zajęć poprzez współpracę oferowanego monitora z komputerem osobistym (rysowanie, edycja obiektów itp.),- komunikację pomiędzy urządzeniem mobilnym a komputerem PC pozwalającą na przesyłanie obrazu i kontrolę prezentacji,- nagrywanie i edycja prezentacji, lub wykładów z możliwością nagrania pulpitu komputera i obrazu z podłączonej kamery.17 Wymagana funkcjonalność Aplikacja do nanoszenia notatekPOZOSTAŁE WYMAGANIA18 wymagane akcesoria przewód zasilający, przewód HDMI, przewód USB do obsługi dotyku, atrapa pisaka (minimum 2szt.), skrócona instrukcja obsługi, nośnik z oprogramowaniem19 gwarancja minimum 2 lata2) Mobilny stojak do monitora dotykowego – 3 szt.Mobilny stojak do monitora dotykowego - opis wymagań minimalnych1 Typ Stojak mobilny do montażu monitora dotykowego o przekątnej 75 cali2 Przeznaczenie Pozwala na komfortowe przemieszczanie zamontowanego na stabilnej konstrukcji monitora 3 Wymagana funkcjonalność gumowe kółka umożliwiające wygodne i ciche przesuwanie, blokada kółek.4 Kolor Czarny5 gwarancja minimum 2 lata
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30231320-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa interaktywnej podłogi i interaktywnej ściany do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Jarosławcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i zintegrowanie fabrycznie nowego sprzętu, w skład którego wchodzi: 1) Interaktywna pomoc edukacyjna - interaktywna podłoga w ilości 1 szt.,2) Interaktywna pomoc edukacyjna - interaktywna ściana w ilości 1 szt.3.10. Wykonawca zapewni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład tych pomocy dydaktycznych.3.11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, aby zakupione pomoce dydaktyczne spełniały następujące warunki:1) były fabrycznie nowe (wyprodukowanie nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 2) posiadały deklarację CE,3) posiadały dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim,4) posiadały okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.3.12. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport urządzeń do Szkoły Podstawowej Jarosławcu, ul. Bałtycka 65 B, 76-107 Jarosławiec.3.13. Wymagane jest przeprowadzenie montażu ww. pomocy dydaktycznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. Wykonawca zapewni techniczne szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład tych pomocy dydaktycznych. Zamawiający na podstawie protokołu odbioru dokona odbioru zamówienia. 3.14. Opis minimalnych wymagań 1) Interaktywna pomoc edukacyjna – podłoga interaktywna – 1 szt.Urządzenie multimedialne wyświetlające na podłodze różne gry i zadania o charakterze edukacyjno-terapeutycznym. Przeznaczona jest dla przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej w klasach I – III. To system połączonych ze sobą czujników ruchu, w skład których wchodzą: a) magiczne „oko” – czujnik wykrywający ruch,b) wbudowany projektor krótkoogniskowy,c) wbudowany komputer klasy PC,d) zestaw interaktywnych gier i zabaw edukacyjnych,e) pilot do sterowania,f) złącza USB, VGA, LAN, Audio,g) wieszak sufitowy,h) kabel zasilający,i) instrukcja obsługi w języku polskim,j) mobilny statyw pozwalający na bezproblemowe przemieszczanie.Podłoga interaktywna - opis wymagań minimalnych1 Projektor - Żywotność lampy: minimum 4000 godzin- Jasność lampy: minimum 3200 ANSI lumen- Kontrast: minimum 13000:12 Komputer procesor o wyniku PassMark co najmniej 2120 punktów3 Złącza - Złącze USB 2.0- Złącze VGA (D-sub 15)- Wyjście AUDIO (Jack 6,3 mm)- Złącze LAN (RJ-45)4 Inne elementy - minimum 4 pisaki interaktywne w zestawie 5 Parametry wyświetlania - rozdzielczość ekranu minimum 1024 x 768 pikseli- obraz wyświetlany bezpośrednio na podłodze - bez wykorzystania technologii odbicia obrazu przez lustro - obraz wyświetlany o minimalnych wymiarach 260 cm x 200 cm- Proporcje wyświetlanego obrazu: 4:36 Funkcjonalność - dwa rodzaje interakcji: ruch oraz pisaki interaktywne- co najmniej 45 edukacyjnych gier ruchowych oraz co najmniej 17 edukacyjnych gier obsługiwanych za pomocą pisaka interaktywnego z możliwością dokupienia gier. Gry dla poziomu edukacyjnego przedszkole.- połączenie bezprzewodowe z Internetem - dostęp do bezpłatnych aktualizacji za pośrednictwem Internetu - dostęp do serwisu zdalnego za pośrednictwem Internetu (bez czynnego udziału użytkownika)7 Montaż Montaż na mobilnym statywie pozwalającym na bezproblemowe przemieszczanie. 8 Gwarancja minimum 2 lata2) Interaktywna pomoc edukacyjna – ściana interaktywna – 1 szt.Interaktywna ściana stanowi narzędzie edukacyjne łączące naukę z zabawą. Przyjemna forma uczenia się i ciekawe aplikacje edukacyjne gwarantują, że uczeń z zapałem i radością będzie uczestniczył w zajęciach. To nowoczesne narzędzie pracy w atrakcyjny sposób zachęci dzieci do podjęcia wysiłku fizycznego i psychicznego. Urządzenie składa się z:a) projektora,b) przenośnej konstrukcji,c) ekranu, d) komputera,e) nagłośnienia.ściana interaktywna - opis wymagań minimalnych1 Wyposażenie - wbudowany komputer z systemem operacyjnym i nagłośnienie systemu- port USB- pointer 2D służący jako wskaźnik do pisania po ekranie- klawiatura bezprzewodowa- projektor z uchwytem i wysięgnikiem jasność minimum 3500 AL- mobilna konstrukcja złożona z płyt MDF na kółkach- zestaw co najmniej 50 piłek i pojemnik na piłki- Wbudowany modem WI-FI- dwa szerokopasmowe głośniki,- zestaw gier i quizów minimum 50 dla poziomu edukacyjnego przedszkole/edukacja wczesnoszkolna2 Funkcjonalność Interaktywną ścianę można obsługiwać za pomocą pisaka interaktywnego, który umożliwia rysowanie, sterowanie grami i obsługę dowolnych aplikacji. Przy jego pomocy można obsługiwać przeglądarkę internetową, odtwarzać materiały audio lub wideo, korzystać z programów edukacyjnych, graficznych czy kursów językowych. W tym samym czasie może pracować nawet kilka osób.Aplikacje można obsługiwać za pomocą piłek, rzucając je w wyświetlane na ekranie symbole i animacje.3 Wymiary minimumWysokość 200 cmSzerokość 170 cm4 Projektor Jasność projektora: minimum 3500 AL5 Język interfejsu użytkownika Polski6 Gwarancja Minimum 2 lata
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę centrali telefonicznej Slican NCP-CM400P - Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę centrali telefonicznej Slican NCP-CM400P wraz z usługa szkolenia i doradztwem technicznym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI