Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOPOSAŻENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ŚWINOUJŚCIU
W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIUM PRZYSZŁOŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000211837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna, 1
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 28 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp4.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp4.swinoujscie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOPOSAŻENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ŚWINOUJŚCIU
W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIUM PRZYSZŁOŚCI”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cabf9ff7-d6a0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl//
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl//
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. Składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
1.2. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga założenia konta użytkownika. W celu założenia konta użytkownika konieczne jest posiadanie przez użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy (dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania
z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
3. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe
o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. kpt. ż. w. Mamerta Stankiewicza
w Świnoujściu, ul. Szkolna 1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą w Świnoujściu ul. Szkolna 1 (72-600 Świnoujście).
2. Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych nadzoruje wyznaczony inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail dyrekcja@zsp4.swinoujscie.pl
3. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
obowiązków prawnych ciążących na administratorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) Podstawa do przetwarzania danych osobowych zależna jest od rodzaju operacji, jakie wykonywane są na danych osobowych.
4. Odbiorcami danych osobowych są wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych
w punkcie 3, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6. Osoba, której dane osobowe przetwarza administrator danych, posiada prawo do
(z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów prawa):
dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
sprostowanie danych (zgodnie z art. 17 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Dane osobowe nie są przetwarzane przez administratora danych w sposób zautomatyzowany i nie są poddawane profilowaniu.
Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich, w wyjątkiem sytuacji przewidzianych
w przepisach.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP4.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 146000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE
4.2.5.) Wartość części: 36000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
30213100-6 - Komputery przenośne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 60 %
1.2 Termin realizacji (T) 40%
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Cena oferty (C):
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
Termin realizacji w tygodniach (T)
Termin realizacji zamówienia = [(Tn : Tb) x 40 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia
Tb - termin realizacji w tygodniach zamówienia podany w ofercie badanej
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem realizacji.
UWAGA:
Zaproponowanie terminu realizacji dłuższego niż 10 tygodni od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 1 tydzień będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 1 tydzień. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia poniżej 1 tygodnia, do umowy zostanie wpisany termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Łączną liczbę punktów dla oferty stanowić będzie suma liczby punktów uzyskanych
w kryterium cena (C) i termin realizacji (T). wykonania zamówienia.
S = C + T
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Robotyka
4.2.5.) Wartość części: 87000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 60 %
1.2 Termin realizacji (T) 40%
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Cena oferty (C):
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
Termin realizacji w tygodniach (T)
Termin realizacji zamówienia = [(Tn : Tb) x 40 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia
Tb - termin realizacji w tygodniach zamówienia podany w ofercie badanej
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem realizacji.
UWAGA:
Zaproponowanie terminu realizacji dłuższego niż 10 tygodni od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 1 tydzień będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 1 tydzień. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia poniżej 1 tygodnia, do umowy zostanie wpisany termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Łączną liczbę punktów dla oferty stanowić będzie suma liczby punktów uzyskanych
w kryterium cena (C) i termin realizacji (T). wykonania zamówienia.
S = C + T
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Narzędzia
4.2.5.) Wartość części: 1100 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 60 %
1.2 Termin realizacji (T) 40%
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Cena oferty (C):
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
Termin realizacji w tygodniach (T)
Termin realizacji zamówienia = [(Tn : Tb) x 40 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia
Tb - termin realizacji w tygodniach zamówienia podany w ofercie badanej
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem realizacji.
UWAGA:
Zaproponowanie terminu realizacji dłuższego niż 10 tygodni od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 1 tydzień będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 1 tydzień. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia poniżej 1 tygodnia, do umowy zostanie wpisany termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Łączną liczbę punktów dla oferty stanowić będzie suma liczby punktów uzyskanych
w kryterium cena (C) i termin realizacji (T). wykonania zamówienia.
S = C + T
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część IV -WYPOSAŻENIE STANOWISK DO PRACY NARZĘDZIOWEJ / TECHNICZNEJ
4.2.5.) Wartość części: 16000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 60 %
1.2 Termin realizacji (T) 40%
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Cena oferty (C):
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
Termin realizacji w tygodniach (T)
Termin realizacji zamówienia = [(Tn : Tb) x 40 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia
Tb - termin realizacji w tygodniach zamówienia podany w ofercie badanej
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem realizacji.
UWAGA:
Zaproponowanie terminu realizacji dłuższego niż 10 tygodni od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 1 tydzień będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 1 tydzień. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia poniżej 1 tygodnia, do umowy zostanie wpisany termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Łączną liczbę punktów dla oferty stanowić będzie suma liczby punktów uzyskanych
w kryterium cena (C) i termin realizacji (T). wykonania zamówienia.
S = C + T
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część V - części zamienne
4.2.5.) Wartość części: 800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 60 %
1.2 Termin realizacji (T) 40%
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Cena oferty (C):
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
Termin realizacji w tygodniach (T)
Termin realizacji zamówienia = [(Tn : Tb) x 40 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia
Tb - termin realizacji w tygodniach zamówienia podany w ofercie badanej
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem realizacji.
UWAGA:
Zaproponowanie terminu realizacji dłuższego niż 10 tygodni od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 1 tydzień będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 1 tydzień. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia poniżej 1 tygodnia, do umowy zostanie wpisany termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Łączną liczbę punktów dla oferty stanowić będzie suma liczby punktów uzyskanych
w kryterium cena (C) i termin realizacji (T). wykonania zamówienia.
S = C + T
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
AGD i SPRZĘT DO PRACOWNI KULINRNEJ
4.2.5.) Wartość części: 3800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 60 %
1.2 Termin realizacji (T) 40%
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Cena oferty (C):
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
Termin realizacji w tygodniach (T)
Termin realizacji zamówienia = [(Tn : Tb) x 40 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia
Tb - termin realizacji w tygodniach zamówienia podany w ofercie badanej
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem realizacji.
UWAGA:
Zaproponowanie terminu realizacji dłuższego niż 10 tygodni od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 1 tydzień będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 1 tydzień. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia poniżej 1 tygodnia, do umowy zostanie wpisany termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Łączną liczbę punktów dla oferty stanowić będzie suma liczby punktów uzyskanych
w kryterium cena (C) i termin realizacji (T). wykonania zamówienia.
S = C + T
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W razie zamiaru zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych, w celu weryfikacji
jakości parametrów oferowanych rozwiązań równoważnych, zamawiający żąda załączenia dokumentów do oferty z oznaczeniem producenta oraz typu oferowanego produktu
określających parametry techniczne w zakresie równoważności z określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
dokumenty z oznaczeniem producenta oraz typu oferowanego produktu określających parametry techniczne w zakresie równoważności z określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta powinna zawierać:
1.1. wypełniony formularz ofertowy wykonawcy - załącznik nr 1 do SWZ;
1.3. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;
1.4. zobowiązanie podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr
5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ);
1.5. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym
pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
1.6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego dotyczące dostaw wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w
trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 7 do SWZ).
1.7. dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć: aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o
zamówienie ubiega się dwa lub więcej
podmiotów oświadczenia te powinny być złożone przez każdego z nich. Powyższe oświadczenie
wykonawca składa według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Ponadto Wykonawca
składa oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące usług wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w
trybie art.117 ust. 4 ustawy PZP (załącznik nr 7 do SWZ). Przed podpisaniem umowy
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu umowę regulującą współpracę partnerów przy realizacji
przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę
złożoną przez partnerów ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumentu potwierdzające umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy, także Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może zostać zmienione w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w czasie trwania umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, wynagrodzenie wykonawcy ulega zmianie wyłącznie w odniesieniu do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku. Wynagrodzenie wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany podwykonawcy lub zmiany wskazanych lub wprowadzenia nowych części przedmiotu umowy, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców, na zasadach określonych w niniejszej umowie.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku;
a) przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający,
b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, obiektywnie niezależnych od wykonawcy, a mających wpływ na wydłużenie okresu realizacji umowy, a w szczególności okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, działania osób trzecich uniemożliwiające wykonywanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, oraz sytuacji przedłużenia obowiązywania lub konieczności wprowadzenia rozwiązań związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, niezależnych od wykonawcy, a mających istotny wpływ na wydłużenie okresu realizacji umowy, których wystąpienie zostało zaakceptowane przez zamawiającego - stwierdzenie wpływu w/w okoliczności na termin realizacji przedmiotu umowy nastąpi na podstawie dowodów przedłożonych przez wykonawcę, potwierdzających wpływ w/w okoliczności na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w tym termin jej realizacji. W przypadku zdarzeń siły wyższej zaistniałych w związku ze stanem epidemii lub zagrożenia epidemicznego, dla ich potwierdzenia nie jest wymagana akceptacja zamawiającego.
Przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić o okres trwania tych okoliczności, a jeżeli okres ten wywołał kolejne konsekwencje w zakresie terminu wykonania, także o okres niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
4. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmiany w umowie w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji w SWZ określono w tygodniach, w niniejszym ogłoszeniu z przyczyn technicznych termin określono w dniach, co za tym idzie, Zamawiający informuje, że przez "tydzień" rozumie się 7 dni.
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu zgodnie z ofertą wykonawcy.