Sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu do systemu monitoringu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu do systemu monitoringu wizyjnego w budynku C2 Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyUniwersytet Rzeszowski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038947
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu do systemu monitoringu wizyjnego w budynku C2 Uniwersytetu Rzeszowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rzeszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691560040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Rejtana 16c

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jtoczek@ur.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu do systemu monitoringu wizyjnego w budynku C2 Uniwersytetu Rzeszowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e710de0-a3fb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001157/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Urządzenia do nadzoru wideo, sprzęt do przesyłu danych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ur-edu.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ur-edu.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie dokumenty przekazane za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel.(17) 8721000 2) Inspektorem Ochrony Danych w Uniwersytecie Rzeszowskim jest Krystian Antochów,adres email: iod@ur.edu.pl,tel. (17) 87234393) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.4) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa.2.Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. właściciel Platformy Zakupowejhttps://uredu.logintrade.net

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/UR/94/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu do systemu monitoringu wizyjnego w budynku C2 Uniwersytetu Rzeszowskiego.Zamówienie nie zostało podzielone na części ( zadania). 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacjizamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZa)Zaproponowane urządzenia muszą być nowe, nieużywane, wolne od wad, a ich parametrytechniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówieniastanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. b) Zaproponowane oprogramowanie musi być, wolne odwad, a jego parametry techniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w szczegółowymopisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 3. Wymagania dotyczącegwarancji: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia niekrótszej niż: 36 miesięcy gwarancji liczonej od dnia podpisania przez obie strony protokołuodbioru (bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia4. Zgodnie z art. 310 pkt 1 p.z.p. Zamawiającyprzewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, któreZamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, niezostały mu przyznane.5. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI SERWISOWEJ W OKRESIE GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentachzamówienia,aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108ust.1pkt 5ustawy, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawyzdnia16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innymwykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupykapitałowej -załącznik nr 5 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – sporządzony przez Wykonawcę (z podaniemproducenta, modelu, parametrów technicznych, zdjęcia poglądowego). Opis stanowi treść ofertypoprzez skonkretyzowanie cech kryjących się pod wskazaną nazwą danegoasortymentu/urządzenia oferowanego przez Wykonawcę. Z uwagi iż, podanie samego modeluczy numeru katalogowego asortymentu/urządzenia nie zawsze pozwala na jego identyfikację,Zamawiający poza wymogiem podania nazwy charakteryzującej urządzenie, wymaga podaniafaktycznych parametrów technicznych oferowanego asortymentu/urządzenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – sporządzony przez Wykonawcę (z podaniemproducenta, modelu, parametrów technicznych, zdjęcia poglądowego). Opis stanowi treść ofertypoprzez skonkretyzowanie cech kryjących się pod wskazaną nazwą danegoasortymentu/urządzenia oferowanego przez Wykonawcę. Z uwagi iż, podanie samego modeluczy numeru katalogowego asortymentu/urządzenia nie zawsze pozwala na jego identyfikację,Zamawiający poza wymogiem podania nazwy charakteryzującej urządzenie, wymaga podaniafaktycznych parametrów technicznych oferowanego asortymentu/urządzenia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularzu Oferty - Załącznik nr 1 do SWZ 2. Formularz cenowy – załącznik nr 1 doFormularza oferty 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy:a) w zakresie danychteleadresowych Wykonawcy,b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli koniecznebędzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,c) w przypadku zaistnienieokoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,d) w przypadkuwystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia iniemożliwego do zapobieżenia,e) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzienastępstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanieumowy,f) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, należnego za wykonanieprzedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany przepisów normujących wysokośćstawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. Cenabrutto umowy ulegnie wówczas zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnieobowiązującej stawki podatku VAT, bez zmiany ceny netto umowy.g) w zakresie zmianyparametrów dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku gdy po podpisaniu Umowy zaszłabysytuacja, że producent sprzętu zaprzestanie produkcji sprzętu zaoferowanego przezWykonawcę w ofercie, a możliwe jest dostarczenie sprzętu innego, spełniającego wszystkiewymagania Zamawiającego określone w SIWZ i umowie, której nie można było przewidzieć wchwili podpisywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego: https://ur-edu.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wieńca garażu po podniesieniu ścian o ok.5 0 cm, 13 m x 7,5 m - Ruszów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wieńca garażu po podniesieniu ścian o ok.5 0 cm, 13 m x 7,5 m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI