Ogłoszenie o zamówieniu
 Usługi
 SAP – serwis i rozwój systemu 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
 
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
 
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
 
1.5.7.) Numer telefonu: 71 777 90 32
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.puzio@cui.wroclaw.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 SAP – serwis i rozwój systemu 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50d7004b-229d-11ec-b885-f28f91688073
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200225
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001276/12/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.3.11 SAP-serwis i rozwój systemu
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://cui-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cuipzp.
logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy Zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem: https://cuipzp.
logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html oraz w treści SWZ.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L119/1), znajduje się w dokumentach zamówienia - Rozdziale 19 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.16.2021
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 1) wykonywanie Prac Rozwojowych Systemu w module: HR w ilości nie większej niż 32 roboczogodziny zgodnie ze zleceniami Prac Rozwojowych opisanymi w § 5 Umowy wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych dla wykonanych modyfikacji przez okres kolejnych 3 miesięcy od dnia odebrania Prac Rozwojowych,
2) prowadzenia warsztatów w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi Systemu, w ilości, łącznie nie większej niż 2 dni robocze,
3) udzielanie zdalnych konsultacji wybranym pracownikom Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz rozwoju Systemu, w ilości 8 roboczogodzin. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
 
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: 
 1) wykonywanie Prac Rozwojowych Systemu w module: HR w ilości nie większej niż 900 roboczogodzin zgodnie ze zleceniami Prac Rozwojowych opisanymi w § 5 Umowy wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych dla wykonanych modyfikacji przez okres kolejnych 3 miesięcy od dnia odebrania Prac Rozwojowych,
2) prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi Systemu, w ilości, łącznie nie większej niż 30 dni roboczych,
3) udzielanie zdalnych konsultacji wybranym pracownikom Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz rozwoju Systemu, w ilości średnio 5 roboczogodzin miesięcznie z przyjęciem trzymiesięcznego okresu rozliczeniowego. 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o wskazane kryteria
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Punktowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia:
a. co najmniej dwoma certyfikowanymi programistami języka ABAP, z których każdy posiada certyfikat potwierdzający umiejętności w zakresie programowania w języku ABAP,
b. co najmniej jednym kierownikiem projektu certyfikowanym tj. potwierdzający umiejętności w zakresie kierowania projektami (PMP, IPMA, PRINCE2,Scrum lub równoznaczny*), który kierował wdrożeniem systemu SAP obejmującym w ramach jednego projektu moduły FI oraz HR lub FI-AA lub CO lub BW przy czym, jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję,
c. co najmniej jednym konsultantem z zakresu modułu HR (polska wersja krajowa) z praktyczną znajomością systemu SAP w obszarach PA, PY, PR, umiejętnością realizacji prac konfiguracyjnych w systemie i opracowaniem specyfikacji technicznej dla programistów ABAP.
przy czym, jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję.
* Warunek równoważności: za równoważne Zamawiający uzna certyfikaty (lub dokumenty równoważne dla certyfikatów), które potwierdzają co najmniej takie umiejętności, jakie potwierdzają certyfikaty wymienione w wymaganiach dla danej osoby, wystawione przez podmiot, który prowadzi działalność polegającą na weryfikacji i potwierdzaniu umiejętności np. certyfikat PMP, IPMA, AgilePM itp.)"
UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Uwaga: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 7.1.2.
SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków. 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych
wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale pkt. 6.2.4 SWZ - wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 7.1.2.
SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków. 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z załączonym do SWZ wzorem .
2) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy) 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 W sytuacji spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do złożenia do oferty oświadczenia z którego wynika jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
Szczegółowe informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte zostały w Rozdziale 7 Część A Specyfikacji Warunków Zamówienia. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-14 10:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem: https://cui-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (https://cuipzp. logintrade.net/platforma-zakupowa.html)
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 10:30
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-12