Najem sprzętu Apple(iPad, apple TV) dla uczniów i nauczycieli w celu kontynuacji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Najem sprzętu Apple(iPad, apple TV) dla uczniów i nauczycieli w celu kontynuacji projektu Apple w szkołach SP 14, SP 39, SP 89
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-12
  • ZamawiającyGmina Miasta Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Najem sprzętu Apple(iPad, apple TV) dla uczniów i nauczycieli w celu kontynuacji projektu Apple w szkołach SP 14, SP 39, SP 89

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem sprzętu Apple(iPad, apple TV) dla uczniów i nauczycieli w celu kontynuacji projektu Apple w szkołach SP 14, SP 39, SP 89

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d210b75a-24ee-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003279/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Najem sprzętu Apple(iPad, apple TV) dla uczniów i nauczycieli w celu kontynuacji projektu Apple w szkołach SP 14, SP 39, SP 89

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu:
1.1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
1.2. ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP
1.3. poczty elektronicznej: marek.komorowski@gdansk.gda.pl (rekomendowana jest np. do przesyłania pytań, składania dokumentów na wezwanie Zamawiającego, przesyłania wyjaśnień/ uzupełnień)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się wewnętrznym numerem postępowania (BZP.271.30.2021).
6. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 1 pkt. 1.3. adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisany w dokumentach zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisany w dokumentach zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.57.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Program referencyjny prowadzony od roku w trzech gdańskich szkołach. Zależy nam na kontynuacji ze względu na rozpoczęte ubieganie się o zdobycie certyfikatu Szkoła Apple. Program Apple prowadzony jest 535 szkołach w 32 krajach (Australia, Belgia, Brazylia, Chiny, Dania, Filipiny, Francja, Hiszpania, Holandia, Hongkong, Irlandia, Indie, Indonezja, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Malezja, Meksyk, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Polska, Republika Południowej Afryki, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Tajlandia, Turcja, Wietnam, Włochy, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Zjednoczone Królestwo (Anglia, Irlandia Północna, Szkocja i Walia). Szkoły Apple Distinguished School są ośrodkami postępu i doskonałości w dziedzinie edukacji, w praktyce realizując promowaną przez Apple oraz miasto Gdańsk wizję nauczania z pomocą technologii. Jesteśmy przekonani, że placówki te należą do najbardziej innowacyjnych szkół na świecie. Dodatkowo umowa uwzględnia konieczność przeprowadzania certyfikowanych szkoleń Apple, aby nauczyciele i kierownictwo szkoły miało dodatkowe korzyści z podjęcia się udziału w projekcie

3.1. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
3.1.1.Zakres najmu na pierwszy rok trwania umowy, tj. od 1 listopada 2021 roku:
• iPad (128 GB współdzielony dla uczniów klas 1-2) – 13 sztuk
• iPad (128 GB dla nauczycieli) – 28 sztuk
• iPad (32 GB dla uczniów przyszłorocznych klas 3 i brakujące dla przyszłych klas 4) -180 sztuk
• Apple Pencil – 221 sztuk
• Apple TV – 21 sztuk
• Etui na iPad – 221 sztuk
• licencje MDM na dostarczone urządzenia tj. 221 sztuk + na dotychczasowe urządzenia użytkowane w szkołach (obecne licencje kończą się październik/listopad br. należy więc objąć licencją wszystkie urządzenia, które będą w szkołach od września i ujednolicić czas ich trwania. Powinny wygasać dnia 31 sierpnia 2023 roku)
• scenariusze dla każdej grupy przedmiotowej + projekt interdyscyplinarny dla każdej z 3 szkół dla klas IV (forma dostarczenia: dostępne na urządzeniach iPad)
3.1.2. Zakres najmu na drugi rok trwania umowy, tj. od 01 września 2022 roku:
• iPad (128 GB współdzielony dla uczniów klas 1-2) – 13 sztuk (przeniesienie z poprzedniego roku)
• iPad (128 GB dla nauczycieli) – 28 sztuk (przeniesienie z poprzedniego roku)
• iPad (32 GB dla uczniów klas 3, 4 i 5) - 345 sztuk (180 sztyk (przeniesienie z poprzedniego roku + 165 nowy najem dla kolejnych uczniów)
• Apple Pencil – 345 sztuk (221 sztuk przeniesienie z poprzedniego roku + 165 nowy najem)
• Apple TV – 21 sztuk (przeniesienie z poprzedniego roku)
• Etui na iPad – 345 sztuk (221 sztuk przeniesienie z poprzedniego roku + 165 nowy najem)
• licencje MDM na dostarczone urządzenia tj. 165 sztuk
• scenariusze dla każdej grupy przedmiotowej + projekt interdyscyplinarny dla każdej z 3 szkół dla klas V (forma dostarczenia: dostępne na urządzeniach iPad)

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a)Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie dwa zamówienia polegające na szkoleniach z obsługi sprzętu komputerowego dla co najmniej 100 osób każde. Każde szkolenie winno obejmować co najmniej 36 godzin lekcyjnych.
b) dysponuję co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie Apple Professional Learning;
c) dysponują co najmniej dwoma osobami, które będą pracowały w „help desku”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania- wg załączonego wzoru- załącznik nr 1. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 „Pzp” o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 roku poz. 275),, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
4. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 „Pzp”, w zakresie podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3-6 „Pzp”

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy- wg załączonego wzoru- załącznik nr 2.
3.1.2. wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wg załączonego wzoru załącznik nr 3

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.4. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.4.1. warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4 powyżej musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.4.2. brak podstaw do wykluczenia z postepowania, o których mowa w Rozdz. 4 SWZ musi wykazać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy, z wyłączeniem zmian, o których mowa w § 10 ust. 2 Umowy, wymagają zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. O zamiarze dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1 powyżej, Zamawiający będzie informował Wykonawcę poprzez Kanał komunikacji, o którym w § 10.
3. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z podaniem uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian.
4. W okresie trwania niniejszej umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian wielkości Przedmiotu Najmu (np. liczby Urządzeń oddanych w najem, liczby scenariuszy pracy), z tym że łączna wartość tych zmian będzie mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonego pierwotnie w Umowie.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie zmiany określenia Przedmiotu Najmu oraz wynagrodzenia - w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności wymienionych poniżej:
1) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części Przedmiotu Najmu, Wykonawca w terminie 14 dni od dnia poinformowania przez Zamawiającego odbierze Urządzenia w sposób uzgodniony wcześniej z Zamawiającym. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy (czynsz najmu) zostanie pomniejszone proporcjonalnie o wartość pozostałą do spłacenia w odniesieniu do Urządzeń, które zostaną wyłączone z Przedmiotu Najmu i odliczone od miesięcznych czynszów najmu,
2) w przypadku zamówienia przez Zamawiającego dodatkowych Urządzeń lub scenariuszy pracy, Wykonawca w terminie 14 dni od dnia poinformowania przez Zamawiającego dostarczy je w sposób i miejsce uzgodnione wcześniej z Zamawiającym. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy (czynsz najmu) zostanie powiększone proporcjonalnie o wartość dodatkowego zamówienia i wliczone do płatnego co miesiąc czynszu najmu pozostałego do spłaty do końca trwania Umowy,
3) w przypadku wystąpienia wad oferowanego Urządzenia lub jego elementu, które mogą skutkować wycofaniem z produkcji/sprzedaży lub brakiem na rynku jakiegokolwiek Urządzenia lub jego elementu. Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, w ramach Przedmiotu Najmu zapewni aktualnie produkowane/sprzedawane Urządzenie lub jego element o parametrach spełniających minimalne wymagania określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ, po cenach nie wyższych niż zaoferowane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
4) w przypadku wystąpienia braku na rynku oferowanego Urządzenia lub jego elementu. Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, zapewni aktualnie produkowane/sprzedawane Urządzenie lub jego element o parametrach spełniających minimalne wymagania określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, po cenach najmu nie wyższych niż zaoferowane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
5) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego zmian technicznych, organizacyjnych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy - Zamawiający będzie uprawniony do swobodnej zmiany tj. przesunięć ilościowych Urządzeń pomiędzy jednostkami oświatowymi, pod warunkiem, że zmiany te nie przekroczą łącznej wartości zamówienia, która wynikać będzie z oferty Wykonawcy – odpowiednio. Ponadto, dopuszcza się możliwość dokonania zmian ilościowych we wskazanych w Umowie lokalizacjach oraz jednoczesnym zwiększeniem liczby jednostek oświatowych objętych Umową zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 4.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie zmiany Okresu Najmu - w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności wymienionych poniżej:

Pozostałe zmiany w dokumentach zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie domu - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI