Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie i wykonanie stanowisk wykorzystujących technologie rozszerzonej rzeczywistości, wirtualnej rzeczywistości oraz analizatora obrazu i głosu z wdrożeniem dla CEM w Radiu Kielce S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach „Radio Kielce” SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290396875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radiowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-317
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radio.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i wykonanie stanowisk wykorzystujących technologie rozszerzonej rzeczywistości, wirtualnej rzeczywistości oraz analizatora obrazu i głosu z wdrożeniem dla CEM w Radiu Kielce S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f305c028-5b6c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://radiokielce.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radiokielce.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie ze SWZ - poprzez stronę https://radiokielce.ezamawiajacy.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://radiokielce.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie ze SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RK--07/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 255243 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie, przygotowanie i wdrożenie stanowiska z aplikacją wykorzystującą techniki sztucznej inteligencji do zamiany twarzy i głosu, tzw. „deepfake” (zwanego dalej „stanowiskiem deepfake”). W skład stanowiska wchodzą: kamera, mikrofon, głośniki, komputer klasy PC z zainstalowaną aplikacją „deepfake” oraz ekran dotykowy, który znajduje się na wyposażeniu Zamawiającego i zamontowany jest na stanowisku „deepfake”. Opracowanie, przygotowanie i wdrożenie stanowiska z aplikacją wirtualnej rzeczywistości (zwanego dalej „stanowiskiem VR”). W skład stanowiska wchodzą: fotel z podłokietnikami dla użytkownika urządzeń VR oraz aplikacja VR. Opracowanie, przygotowanie i wdrożenie stanowiska z aplikacją rozszerzonej rzeczywistości (zwanego dalej „stanowiskiem AR”).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium oceny koncepcji aplikacji AR w zakresie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium oceny koncepcji kreatywnej aplikacji VR w zakresie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium oceny koncepcji aplikacji typu „deep fake” w zakresie innowacyjności, zgodności z opisem przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej:
1) jeden projekt w technologii VR, w tym o charakterze narracyjnym (opowiedziana historia) lub w formie gry;
2) jeden projekt w technologii AR z wykorzystaniem modeli trójwymiarowych oraz znaczników wizualnych;
3) jeden projekt z wykorzystaniem technik sztucznej inteligencji, dotyczący przetwarzania obrazu i dźwięku.
Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3-osobowym zespołem, który będzie realizował Przedmiot Zamówienia, w tym zapewni:
1) projektanta posiadającego:
a) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe lub wyższe wykształcenie kierunkowe w zakresie projektowania środowisk przestrzennych fizycznych lub wirtualnych;
b) udział w charakterze projektanta w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie o charakterze aplikacji interaktywnej 3D dla środowiska wirtualnej rzeczywistości lub rozszerzonej rzeczywistości lub zrealizowanym projekcie fizycznej narracyjnej przestrzeni wystawienniczej o powierzchni większej niż 100m2 lub projekcie scenografii do spektaklu lub filmu o długości nie mniejszej niż 15 minut;
2) projektanta UX posiadającego:
a) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania UX lub pokrewnym;
3) programistę, posiadającego:
a) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programista lub pokrewne;
b) doświadczenie w charakterze programisty lub pokrewne w co najmniej jednym projekcie interaktywnym wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości o charakterze imersyjnym zrealizowanym na silniku Unity 3D lub Unreal Engine.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie ze SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie ze SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://radiokielce.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni