Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawę, wdrożenie oraz serwis Centralnego Systemu Ochrony Sieci.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 25925 47, 32 259 2342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwallenburg@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę, wdrożenie oraz serwis Centralnego Systemu Ochrony Sieci.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-033c08c7-acc6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.gig.eu/przetarg/2832/dostawe-wdrozenie-oraz-serwis-centralnego-systemu-ochrony-sieci3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, mwallenburg@gig.eu, makolczyk@gig.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. FZ-1/5510/MKO/21/FI Zamawiający i Wykonawca mogą również komunikować się ze sobą za pomocą poczty elektronicznej, adres e- mail: mwallenburg@gig.eu, makolczyk@gig.eu.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: mwallenburg@gig.eu, makolczyk@gig.eu). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r., poz. 2452). 9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danychosobowych:I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGłówny Instytut Górnictwa z siedzibą przy Pl. Gwarków 1 w Katowicach, 40-166, tel.: 32 259 20 00,fax: 32 259 65 33.2.Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: gdpr@gig.eu.3.Daneosobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego – podstawą prawną ich przetwarzania jest ciążący na Administratorzeobowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych.4.W raziezawarcia wskutek przeprowadzonej przez Administratora procedury o udzielenie zamówieniapublicznego umowy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji tej umowy napodstawie:a)art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lubczynności poprzedzających jej realizację;b)art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne dowykonania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów prawa, w tymprzepisów prawa zamówień publicznych i prawa podatkowego;c)art. 6 ust. 1 lit. f) RODO –przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tymdochodzenia lub odpierania ewentualnych roszczeń.5.Przysługuje Pani/Panu prawo do:a)dostępu dotreści danych osobowych oraz ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lubuzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;b)ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia;c)wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzaniai przenoszenia danych – w zakresie określonym w przepisach RODO;d)wniesienia skargi do organunadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.6.Podanie danychosobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, w jakich dane są przetwarzane. Wprzypadku niepodania danych osobowych udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznegooraz zawarcie i realizacja umowy nie będzie możliwe. Niezbędność podania przez Panią/Pana danychosobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jestwymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7.Udostępnione przez Panią/Panadane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom w celu wykonania na zlecenieAdministratora czynności związanych z realizacją celów przetwarzania. Odbiorcami danych mogą być również instytucje upoważnione z mocy prawa, w tym podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ciągdalszy treści niniejszego punktu w Sekcji IX - Pozostałe informacje
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ-1/5510/MKO/21/FI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 137103,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Centralny System Ochrony Sieci musi zapewniać wszystkie wymienione e SWZ funkcje bezpieczeństwa, niezależnie od dostawcy łącza sieciowego. System ten musi składać się co najmniej z klastra urządzeń ochrony sieci. Zamawiający dopuszcza, aby poszczególne elementy wchodzące w skład systemu bezpieczeństwa były zrealizowane w postaci osobnych, komercyjnych platform sprzętowych lub komercyjnych aplikacji instalowanych na platformach ogólnego przeznaczenia. Platformy wirtualne muszą wspierać następujące rodzaje hypervisorów: ESXi v6.5 lub wyższe, XenServer v6.0 lub wyższe, Hyper-V 2008R2 lub wyższe, AWS lub wyższe, Azure, CentOS v6.4 lub wyższe. System ma zapewniać zbieranie i analizę logów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne