Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 4 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322597428
1.5.8.) Numer faksu: 322539677
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zlobek.katowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 4 zadania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04f3dfea-aca3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006213/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 4 zadania.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl; http://www.bip.zlobek.katowice.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@zlobek.katowice.pl .Strona internetowa zamawiającego http://bip.zlobek.katowice.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych:. pdf., doc., docx., rtf., xps., odt. i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NETFramework4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (VistaSP2,7,8,10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MACOS.Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder.zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania) W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w częściach - liczba zadań 4 (cztery).Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w stosunku do osób fizycznych będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców Administratora.Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek Miejski w Katowicach z siedzibą przy ul. Sokolskiej 26, 40 – 086 Katowice, będący jednostką organizacyjną miasta Katowice prowadzącą gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej, www.zlobek.katowice.pl.Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: inspektor.ochrony.danych@zlobek.katowice.pl Celami przetwarzania danych osobowych są:1. zawarcie i wykonanie umów łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi);2. wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej wynikającego z ustawy o rachunkowości;3. realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak:realizacja umowy, w przypadku, nie jest Pani/Pan stroną umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy,marketing bezpośredni,ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń,tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.4. Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr dowodu tożsamości. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe, firmy ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora.6. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.7. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.8. Ma Pani/Pan prawo do:a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,sprostowania swoich danych osobowych,żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania,wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,przenoszenia swoich danych,wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.9. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.10.W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w art. 22 RODO.11.Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do realizacji umów, w przypadkach, w których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji tych umów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2021.MR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach- Malowanie pokoju kierownika oraz intendenta.Rodzaj zamówienia: roboty budowlanePrzedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 4 zadania usytuowanych:1) przy ul. Szeptyckiego 1,Przedmiot zamówienia obejmuje malowanie pomieszczeń wraz robotami towarzyszącymi, które szczegółowo opisane są w załącznikach do SWZ nr: 4.1;(przedmiar) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.Zamówienie realizowane będzie w ramach 4 (czterech) zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.1-4.4. oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.Załącznik do SWZ Załącznik 4.1 Zadanie nr 1 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach- Malowanie pokoju kierownika oraz intendenta.UWAGA! Prace odbywać się będą w obiektach w terminach a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Szeptyckiego 1-max.od 1-23 lipca 2021 r.Przed złożeniem oferty Zamawiający oczekuje od Oferenta zapoznania się z obiektem, w którym będą prowadzone prace. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować wymiary podane w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godzinach 8-14, od dnia 05.05-20.05.2021 r., po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.a) Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Szeptyckiego 1- tel. 32 255 12 58Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacja technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy pzp.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:1) przygotowania powierzchni, demontażu i zabezpieczenia niezbędnych elementów;2) zabezpieczenia posadzki;3) naprawa tynku;4) malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej silekrycia ścian;5) malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu; 6) prace porządkowe po robotach malarskich.Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie wydzielenie stanowisk pracy na wysokości. Wykonanie (w razie konieczności) daszków ochronnych, wydzielenia stref niebezpiecznych wyłączonych z użytkowania, oznaczenia rejonu wykonywania prac stosownymi znakami ostrzegawczymi, zabezpieczeń i zamknięć dostępu do strefy niebezpiecznej oraz oznakowanie ostrzegawcze i informacyjne w obszarze rejonu prowadzenia prac, wewnątrz budynku w pobliżu miejsc prowadzenia prac.Prace remontowo- budowlane wykonywać będą przeszkoleni pracownicy, posiadający aktualne badania do pracy na wysokości i zaopatrzeni w środki ochrony osobistej. Używane drabiny rusztowania, podesty, ewentualne inne elementy wyposażenia powinny zapewniać bezpieczne warunki pracy i być zgodne z przepisami obowiązującymi w Polsce. W szczególności należy przestrzegać „ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy" (Dz. U. z 1997r. Nr 129, póz. 844, zmiany Dz. U. Z 2002r. Nr 91, póz. 811) oraz przepisy „w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych"(Dz. U. z 2003 r. Nr 47, póz. 401)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób wykonujących czynności, które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495 tj.).Do określonych powyżej czynności należą:-przygotowanie powierzchni, demontaż i zabezpieczenie niezbędnych elementów;-zabezpieczenie posadzki;-naprawa tynku;-malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej silekrycia ścian;- malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu; -prace porządkowe po robotach malarskich wykonywane pod kierownictwem Wykonawcy lub odpowiednio podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby osoby były zatrudnione przez cały okres realizacji Umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, tj. kierownika robót.Sposób weryfikacji:Wykonawca w terminie złożenia oferty przekaże Zamawiającemu oświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.W trakcie realizacji Umowy, Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.14.1 czynności .Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do:a) żądania dodatkowych oświadczeń lub dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.W trakcie realizacji Umowy, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wskazane czynności na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Oświadczenie będzie zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ich imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;Wymagania co do weryfikacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcje z tego tytułu zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SWZPrzedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45000000-7 - Roboty budowlane 45442100-8- Roboty malarskie 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2021-07-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującym Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna ofertowa cena brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyTermin wykonania zamówienia 30% 30 Liczba punktów za Termin wykonania zamówienia w badanej ofercieP = ------------------------------------------------------- x 30 pktMaksymalna liczba punktów za Termin wykonania zamówienia spośród badanych ofertOkres gwarancji 10% 10 Liczba punktów za Okres gwarancji w badanej ofercieG = ------------------------------------------------------- x 10 pktMaksymalna liczba punktów za Okres gwarancji spośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ────────────────────Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + P + Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,G-– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżejOcena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco: 1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt; 2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt; 3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt; 4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia. Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni. eżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco: 1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt; 2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt; 3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt. Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji. Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu Okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny minimalny Okres gwarancji (tj. 1 rok), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 1 rok, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującym Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna ofertowa cena brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyTermin wykonania zamówienia 30% 30 Liczba punktów za Termin wykonania zamówienia w badanej ofercieP = ------------------------------------------------------- x 30 pktMaksymalna liczba punktów za Termin wykonania zamówienia spośród badanych ofertOkres gwarancji 10% 10 Liczba punktów za Okres gwarancji w badanej ofercieG = ------------------------------------------------------- x 10 pktMaksymalna liczba punktów za Okres gwarancji spośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ────────────────────Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + P + Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,G-– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżejOcena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco: 1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt; 2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt; 3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt; 4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia. Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni. eżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco: 1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt; 2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt; 3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt. Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji. Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu Okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny minimalny Okres gwarancji (tj. 1 rok), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 1 rok, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24A w Katowicach-Kompleksowe malowanie wszystkich pomieszczeń.Rodzaj zamówienia: roboty budowlanePrzedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 4 zadania usytuowanych:2) przy ul. Zadole 24 a, Przedmiot zamówienia obejmuje malowanie pomieszczeń wraz robotami towarzyszącymi, które szczegółowo opisane są w załącznikach do SWZ nr: 4.2;(przedmiar) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.Zamówienie realizowane będzie w ramach 4 (czterech) zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.1-4.4. oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.Załącznik do SWZ Załącznik 4.2 Zadanie nr 2 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24A w Katowicach-Kompleksowe malowanie wszystkich pomieszczeń.Załącznik 4.3 b) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24A-max. od 1-23 sierpnia 2021 r.Przed złożeniem oferty Zamawiający oczekuje od Oferenta zapoznania się z obiektem, w którym będą prowadzone prace. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować wymiary podane w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godzinach 8-14, od dnia 05.05-20.05.2021 r., po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.b) Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24A- tel. 32 252 14 94Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacja technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy pzp.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:1) przygotowania powierzchni, demontażu i zabezpieczenia niezbędnych elementów;2) zabezpieczenia posadzki;3) naprawa tynku;4) malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej silekrycia ścian;5) malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu; 6) prace porządkowe po robotach malarskich.Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie wydzielenie stanowisk pracy na wysokości. Wykonanie (w razie konieczności) daszków ochronnych, wydzielenia stref niebezpiecznych wyłączonych z użytkowania, oznaczenia rejonu wykonywania prac stosownymi znakami ostrzegawczymi, zabezpieczeń i zamknięć dostępu do strefy niebezpiecznej oraz oznakowanie ostrzegawcze i informacyjne w obszarze rejonu prowadzenia prac, wewnątrz budynku w pobliżu miejsc prowadzenia prac.Prace remontowo- budowlane wykonywać będą przeszkoleni pracownicy, posiadający aktualne badania do pracy na wysokości i zaopatrzeni w środki ochrony osobistej. Używane drabiny rusztowania, podesty, ewentualne inne elementy wyposażenia powinny zapewniać bezpieczne warunki pracy i być zgodne z przepisami obowiązującymi w Polsce. W szczególności należy przestrzegać „ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy" (Dz. U. z 1997r. Nr 129, póz. 844, zmiany Dz. U. Z 2002r. Nr 91, póz. 811) oraz przepisy „w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych"(Dz. U. z 2003 r. Nr 47, póz. 401)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób wykonujących czynności, które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495 tj.).Do określonych powyżej czynności należą:-przygotowanie powierzchni, demontaż i zabezpieczenie niezbędnych elementów;-zabezpieczenie posadzki;-naprawa tynku;-malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej silekrycia ścian;- malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu; -prace porządkowe po robotach malarskich wykonywane pod kierownictwem Wykonawcy lub odpowiednio podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby osoby były zatrudnione przez cały okres realizacji Umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, tj. kierownika robót.Sposób weryfikacji:Wykonawca w terminie złożenia oferty przekaże Zamawiającemu oświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.W trakcie realizacji Umowy, Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.14.1 czynności .Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do:a) żądania dodatkowych oświadczeń lub dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.W trakcie realizacji Umowy, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wskazane czynności na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Oświadczenie będzie zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ich imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;Wymagania co do weryfikacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcje z tego tytułu zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SWZPrzedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45000000-7 - Roboty budowlane 45442100-8- Roboty malarskie 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2021-08-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami .Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna ofertowa cena brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyTermin wykonania zamówienia 30% 30 Liczba punktów za Termin wykonania zamówienia w badanej ofercieP = ------------------------------------------------------- x 30 pktMaksymalna liczba punktów za Termin wykonania zamówienia spośród badanych ofertOkres gwarancji 10% 10 Liczba punktów za Okres gwarancji w badanej ofercieG = ------------------------------------------------------- x 10 pktMaksymalna liczba punktów za Okres gwarancji spośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ────────────────────Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + P + Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,G-– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżejOcena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco: 1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt; 2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt; 3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt; 4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia. Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni. eżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco: 1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt; 2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt; 3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt. Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji. Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu Okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny minimalny Okres gwarancji (tj. 1 rok), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 1 rok, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami .Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna ofertowa cena brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyTermin wykonania zamówienia 30% 30 Liczba punktów za Termin wykonania zamówienia w badanej ofercieP = ------------------------------------------------------- x 30 pktMaksymalna liczba punktów za Termin wykonania zamówienia spośród badanych ofertOkres gwarancji 10% 10 Liczba punktów za Okres gwarancji w badanej ofercieG = ------------------------------------------------------- x 10 pktMaksymalna liczba punktów za Okres gwarancji spośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ────────────────────Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + P + Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,G-– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżejOcena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco: 1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt; 2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt; 3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt; 4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia. Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni. eżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco: 1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt; 2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt; 3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt. Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji. Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu Okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny minimalny Okres gwarancji (tj. 1 rok), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 1 rok, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: roboty budowlanePrzedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 4 zadania usytuowanych:3) przy ul. Wojciecha 23APrzedmiot zamówienia obejmuje malowanie pomieszczeń wraz robotami towarzyszącymi, które szczegółowo opisane są w załącznikach do SWZ nr: 4.3;(przedmiar) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.Zamówienie realizowane będzie w ramach 4 (czterech) zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.1-4.4. oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.Załącznik do SWZ Załącznik 4.3 Zadanie nr 3 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Wojciecha 23A w Katowicach- Kompleksowe malowanie wszystkich pomieszczeń.c) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Wojciecha 23A-max. od 1-23 lipca 2021 r.Przed złożeniem oferty Zamawiający oczekuje od Oferenta zapoznania się z obiektem, w którym będą prowadzone prace. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować wymiary podane w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godzinach 8-14, od dnia 05.05-20.05.2021 r., po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.c) Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Wojciecha 23A- tel. 32 209 76 96Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacja technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy pzp.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:1) przygotowania powierzchni, demontażu i zabezpieczenia niezbędnych elementów;2) zabezpieczenia posadzki;3) naprawa tynku;4) malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej silekrycia ścian;5) malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu; 6) prace porządkowe po robotach malarskich.Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie wydzielenie stanowisk pracy na wysokości. Wykonanie (w razie konieczności) daszków ochronnych, wydzielenia stref niebezpiecznych wyłączonych z użytkowania, oznaczenia rejonu wykonywania prac stosownymi znakami ostrzegawczymi, zabezpieczeń i zamknięć dostępu do strefy niebezpiecznej oraz oznakowanie ostrzegawcze i informacyjne w obszarze rejonu prowadzenia prac, wewnątrz budynku w pobliżu miejsc prowadzenia prac.Prace remontowo- budowlane wykonywać będą przeszkoleni pracownicy, posiadający aktualne badania do pracy na wysokości i zaopatrzeni w środki ochrony osobistej. Używane drabiny rusztowania, podesty, ewentualne inne elementy wyposażenia powinny zapewniać bezpieczne warunki pracy i być zgodne z przepisami obowiązującymi w Polsce. W szczególności należy przestrzegać „ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy" (Dz. U. z 1997r. Nr 129, póz. 844, zmiany Dz. U. Z 2002r. Nr 91, póz. 811) oraz przepisy „w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych"(Dz. U. z 2003 r. Nr 47, póz. 401)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób wykonujących czynności, które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495 tj.).Do określonych powyżej czynności należą:-przygotowanie powierzchni, demontaż i zabezpieczenie niezbędnych elementów;-zabezpieczenie posadzki;-naprawa tynku;-malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej silekrycia ścian;- malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu; -prace porządkowe po robotach malarskich wykonywane pod kierownictwem Wykonawcy lub odpowiednio podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby osoby były zatrudnione przez cały okres realizacji Umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, tj. kierownika robót.Sposób weryfikacji:Wykonawca w terminie złożenia oferty przekaże Zamawiającemu oświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.W trakcie realizacji Umowy, Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.14.1 czynności .Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do:a) żądania dodatkowych oświadczeń lub dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.W trakcie realizacji Umowy, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wskazane czynności na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Oświadczenie będzie zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ich imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;Wymagania co do weryfikacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcje z tego tytułu zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SWZPrzedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45000000-7 - Roboty budowlane 45442100-8- Roboty malarskie 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2021-07-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami .Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna ofertowa cena brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyTermin wykonania zamówienia 30% 30 Liczba punktów za Termin wykonania zamówienia w badanej ofercieP = ------------------------------------------------------- x 30 pktMaksymalna liczba punktów za Termin wykonania zamówienia spośród badanych ofertOkres gwarancji 10% 10 Liczba punktów za Okres gwarancji w badanej ofercieG = ------------------------------------------------------- x 10 pktMaksymalna liczba punktów za Okres gwarancji spośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ────────────────────Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + P + Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,G-– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżejOcena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco: 1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt; 2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt; 3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt; 4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia. Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni. eżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco: 1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt; 2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt; 3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt. Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji. Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu Okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny minimalny Okres gwarancji (tj. 1 rok), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 1 rok, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami .Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna ofertowa cena brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyTermin wykonania zamówienia 30% 30 Liczba punktów za Termin wykonania zamówienia w badanej ofercieP = ------------------------------------------------------- x 30 pktMaksymalna liczba punktów za Termin wykonania zamówienia spośród badanych ofertOkres gwarancji 10% 10 Liczba punktów za Okres gwarancji w badanej ofercieG = ------------------------------------------------------- x 10 pktMaksymalna liczba punktów za Okres gwarancji spośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ────────────────────Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + P + Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,G-– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżejOcena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco: 1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt; 2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt; 3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt; 4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia. Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni. eżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco: 1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt; 2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt; 3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt. Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji. Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu Okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny minimalny Okres gwarancji (tj. 1 rok), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 1 rok, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Ciesielskiej 1 w Katowicach-Kompleksowe malowanie wszystkich pomieszczeń.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 4 zadania usytuowanych:4) przy ul. Ciesielskiej 1Przedmiot zamówienia obejmuje malowanie pomieszczeń wraz robotami towarzyszącymi, które szczegółowo opisane są w załącznikach do SWZ nr: 4.4.(przedmiar) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.Zamówienie realizowane będzie w ramach 4 (czterech) zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.1-4.4. oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.Załącznik do SWZ Załącznik 4.4 Zadanie nr 4 Remont w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Ciesielskiej 1 w Katowicach-Kompleksowe malowanie wszystkich pomieszczeń.UWAGA! Prace odbywać się będą w obiektach w terminachd) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Ciesielskiej 1 –max od 1-23 sierpnia 2021 r. Przed złożeniem oferty Zamawiający oczekuje od Oferenta zapoznania się z obiektem, w którym będą prowadzone prace. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować wymiary podane w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godzinach 8-14, od dnia 05.05-20.05.2021 r., po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.d) Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Ciesielskiej 1 – tel. 32 256 91 79Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacja technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy pzp.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:1) przygotowania powierzchni, demontażu i zabezpieczenia niezbędnych elementów;2) zabezpieczenia posadzki;3) naprawa tynku;4) malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej silekrycia ścian;5) malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu; 6) prace porządkowe po robotach malarskich.Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie wydzielenie stanowisk pracy na wysokości. Wykonanie (w razie konieczności) daszków ochronnych, wydzielenia stref niebezpiecznych wyłączonych z użytkowania, oznaczenia rejonu wykonywania prac stosownymi znakami ostrzegawczymi, zabezpieczeń i zamknięć dostępu do strefy niebezpiecznej oraz oznakowanie ostrzegawcze i informacyjne w obszarze rejonu prowadzenia prac, wewnątrz budynku w pobliżu miejsc prowadzenia prac.Prace remontowo- budowlane wykonywać będą przeszkoleni pracownicy, posiadający aktualne badania do pracy na wysokości i zaopatrzeni w środki ochrony osobistej. Używane drabiny rusztowania, podesty, ewentualne inne elementy wyposażenia powinny zapewniać bezpieczne warunki pracy i być zgodne z przepisami obowiązującymi w Polsce. W szczególności należy przestrzegać „ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy" (Dz. U. z 1997r. Nr 129, póz. 844, zmiany Dz. U. Z 2002r. Nr 91, póz. 811) oraz przepisy „w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych"(Dz. U. z 2003 r. Nr 47, póz. 401)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób wykonujących czynności, które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495 tj.).Do określonych powyżej czynności należą:-przygotowanie powierzchni, demontaż i zabezpieczenie niezbędnych elementów;-zabezpieczenie posadzki;-naprawa tynku;-malowanie dwoma warstwami farby emulsyjnej akrylowej o podwyższonej silekrycia ścian;- malowanie lamperii emalią akrylową - do wysokości 1,5 m, wg. obecnego stanu; -prace porządkowe po robotach malarskich wykonywane pod kierownictwem Wykonawcy lub odpowiednio podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby osoby były zatrudnione przez cały okres realizacji Umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, tj. kierownika robót.Sposób weryfikacji:Wykonawca w terminie złożenia oferty przekaże Zamawiającemu oświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.W trakcie realizacji Umowy, Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.14.1 czynności .Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do:a) żądania dodatkowych oświadczeń lub dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.W trakcie realizacji Umowy, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wskazane czynności na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Oświadczenie będzie zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ich imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;Wymagania co do weryfikacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcje z tego tytułu zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SWZPrzedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45000000-7 - Roboty budowlane 45442100-8- Roboty malarskie 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2021-08-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami.Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna ofertowa cena brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyTermin wykonania zamówienia 30% 30 Liczba punktów za Termin wykonania zamówienia w badanej ofercieP = ------------------------------------------------------- x 30 pktMaksymalna liczba punktów za Termin wykonania zamówienia spośród badanych ofertOkres gwarancji 10% 10 Liczba punktów za Okres gwarancji w badanej ofercieG = ------------------------------------------------------- x 10 pktMaksymalna liczba punktów za Okres gwarancji spośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ────────────────────Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + P + Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,G-– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżejOcena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco: 1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt; 2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt; 3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt; 4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia. Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni. eżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco: 1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt; 2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt; 3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt. Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji. Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu Okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny minimalny Okres gwarancji (tj. 1 rok), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 1 rok, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami.Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoruŁączna ofertowa cena brutto 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej ofertyTermin wykonania zamówienia 30% 30 Liczba punktów za Termin wykonania zamówienia w badanej ofercieP = ------------------------------------------------------- x 30 pktMaksymalna liczba punktów za Termin wykonania zamówienia spośród badanych ofertOkres gwarancji 10% 10 Liczba punktów za Okres gwarancji w badanej ofercieG = ------------------------------------------------------- x 10 pktMaksymalna liczba punktów za Okres gwarancji spośród badanych ofertRAZEM 100% 100 ────────────────────Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + P + Ggdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,P – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,G-– punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżejOcena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco: 1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt; 2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt; 3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt; 4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia. Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni. eżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco: 1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt; 2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt; 3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt. Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji. Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu Okresu gwarancji Zamawiający przyjmie do oceny minimalny Okres gwarancji (tj. 1 rok), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 1 rok, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4