Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStargard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-12-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-07
  • Numer ogłoszenia763211-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763211-N-2020 z dnia 07.12.2020 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 81111575800000, ul. Okrzei  6 , 73-110  Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 5771274, , e-mail tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl, krzysztofa.gut@mpgk.stargard.pl, faks 91 5772128.
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.stargard.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mpgk.stargard.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mpgk.stargard.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
OKRZEI 6, 73-110 STARGARD

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
Numer referencyjny: TZ-ZP-13/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej,2) sporządzenie harmonogramu wdrożenia,3) dostawę (w formie sprzedaży) i instalację infrastruktury sieciowo-serwerowej,4) dostawę (w formie sprzedaży licencji) i instalację oprogramowania bazy danych,5) dostawę (w formie sprzedaży licencji) i instalację Zintegrowanego Systemu Informatycznego,6) migrację danych,7) przygotowanie i parametryzację kont użytkowników,8) wdrożenie ZSI,9) szkolenia użytkowników,10) świadczenie usług serwisowych.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48600000-4
72260000-5
72263000-6
72268000-1
72265000-0
72267000-4
80533100-0
72212517-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu,2. spełniają warunki udziału wymagane przez Zamawiającego dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.c) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował co najmniej dwa zamówienia podobne tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczył i wdrożył autorski Zintegrowany System Informatyczny, każdy o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł netto, pracujący na komercyjnej bazie danych, obsługiwany przez minimum 40 użytkowników, charakteryzujący się podobnym poziomem złożoności tj. obejmujący m.in. funkcjonalności: finanse i księgowość, kadry i płace, gospodarka magazynowa,majątek trwały, biuro obsługi klienta, infrastruktura, terminarz, transport, zlecenia, eBOK, przetargi, remonty, przy czym:jedno zamówienie winno być zrealizowane dla przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego, prowadzącego działalność związaną z produkcją wody i odprowadzaniem ścieków (wdrożony moduł/ obszar Biling WODA, Taryfy oraz co najmniej jedna spośród aplikacji mobilnych: Gospodarka Magazynowa w wersji mobilnej, Transport w wersji mobilnej, Zarządzanie brygadami w terenie w wersji mobilnej, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz w wersji mobilnej),jedno zamówienie winno być zrealizowane dla przedsiębiorstwa wielobranżowego, prowadzącego działalność związaną z produkcją wody i odprowadzaniem ścieków oraz odbiorem i wywozem odpadów (wdrożony moduł/ obszar Biling WODA, Biling ŚMIECI, Waga oraz co najmniej jedna spośród aplikacji mobilnych: Gospodarka Magazynowa w wersji mobilnej, Transport w wersji mobilnej, Zarządzanie brygadami w terenie w wersji mobilnej, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz w wersji mobilnej).UWAGA: Podane powyżej nazwy własne modułów/obszarów typu: „Biling WODA, Biling ŚMIECI, Waga, Gospodarka Magazynowa, Transport, Zarządzanie Brygadami, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz zostały nadane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posługiwał się inny nazwami własnymi modułów/obszarów niż podane przez Zamawiającego o ile będą one spełniać minimalne wymagania funkcjonalne określone w opisie przedmiotu zamówienia.UWAGA: Poprzez autorski Zintegrowany System Informatyczny Zamawiający rozumie zbiór integralnych modułów dziedzinowych (obszarów/funkcjonalności), składających się na oprogramowanie/system jednego producenta, co do których pełne autorskie prawa majątkowe posiada jeden podmiot (producent).UWAGA: Wdrożenie systemu winno być zrealizowane w ramach jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, miała miejsce jedynie aktualizacja (rozumiana jako zakup dodatkowego modułu/ funkcjonalności) systemu wdrożonego w terminie wcześniejszym.d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:1 osobą pełniącą funkcję Kierownika Projektu: posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu projektamiinformatycznymi, doświadczenie przy wdrażaniu co najmniej 2 autorskich systemów informatycznych Wykonawcy, posiadającą ważny certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny.1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. Bazy danych: posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z konfiguracją oraz obsługą baz danych współpracujących z Systemem Wykonawcy, posiadającą certyfikat Administratora bazy danych wydany przez jej producenta.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu,2. spełniają warunki udziału wymagane przez Zamawiającego dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.c) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował co najmniej dwa zamówienia podobne tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczył i wdrożył autorski Zintegrowany System Informatyczny, każdy o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł netto, pracujący na komercyjnej bazie danych, obsługiwany przez minimum 40 użytkowników, charakteryzujący się podobnym poziomem złożoności tj. obejmujący m.in. funkcjonalności: finanse i księgowość, kadry i płace, gospodarka magazynowa,majątek trwały, biuro obsługi klienta, infrastruktura, terminarz, transport, zlecenia, eBOK, przetargi, remonty, przy czym:jedno zamówienie winno być zrealizowane dla przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego, prowadzącego działalność związaną z produkcją wody i odprowadzaniem ścieków (wdrożony moduł/ obszar Biling WODA, Taryfy oraz co najmniej jedna spośród aplikacji mobilnych: Gospodarka Magazynowa w wersji mobilnej, Transport w wersji mobilnej, Zarządzanie brygadami w terenie w wersji mobilnej, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz w wersji mobilnej),jedno zamówienie winno być zrealizowane dla przedsiębiorstwa wielobranżowego, prowadzącego działalność związaną z produkcją wody i odprowadzaniem ścieków oraz odbiorem i wywozem odpadów (wdrożony moduł/ obszar Biling WODA, Biling ŚMIECI, Waga oraz co najmniej jedna spośród aplikacji mobilnych: Gospodarka Magazynowa w wersji mobilnej, Transport w wersji mobilnej, Zarządzanie brygadami w terenie w wersji mobilnej, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz w wersji mobilnej).UWAGA: Podane powyżej nazwy własne modułów/obszarów typu: „Biling WODA, Biling ŚMIECI, Waga, Gospodarka Magazynowa, Transport, Zarządzanie Brygadami, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz zostały nadane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posługiwał się inny nazwami własnymi modułów/obszarów niż podane przez Zamawiającego o ile będą one spełniać minimalne wymagania funkcjonalne określone w opisie przedmiotu zamówienia.UWAGA: Poprzez autorski Zintegrowany System Informatyczny Zamawiający rozumie zbiór integralnych modułów dziedzinowych (obszarów/funkcjonalności), składających się na oprogramowanie/system jednego producenta, co do których pełne autorskie prawa majątkowe posiada jeden podmiot (producent).UWAGA: Wdrożenie systemu winno być zrealizowane w ramach jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, miała miejsce jedynie aktualizacja (rozumiana jako zakup dodatkowego modułu/ funkcjonalności) systemu wdrożonego w terminie wcześniejszym.d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:1 osobą pełniącą funkcję Kierownika Projektu: posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu projektamiinformatycznymi, doświadczenie przy wdrażaniu co najmniej 2 autorskich systemów informatycznych Wykonawcy, posiadającą ważny certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny.1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. Bazy danych: posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z konfiguracją oraz obsługą baz danych współpracujących z Systemem Wykonawcy, posiadającą certyfikat Administratora bazy danych wydany przez jej producenta.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu,2. spełniają warunki udziału wymagane przez Zamawiającego dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.c) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował co najmniej dwa zamówienia podobne tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczył i wdrożył autorski Zintegrowany System Informatyczny, każdy o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł netto, pracujący na komercyjnej bazie danych, obsługiwany przez minimum 40 użytkowników, charakteryzujący się podobnym poziomem złożoności tj. obejmujący m.in. funkcjonalności: finanse i księgowość, kadry i płace, gospodarka magazynowa,majątek trwały, biuro obsługi klienta, infrastruktura, terminarz, transport, zlecenia, eBOK, przetargi, remonty, przy czym:jedno zamówienie winno być zrealizowane dla przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego, prowadzącego działalność związaną z produkcją wody i odprowadzaniem ścieków (wdrożony moduł/ obszar Biling WODA, Taryfy oraz co najmniej jedna spośród aplikacji mobilnych: Gospodarka Magazynowa w wersji mobilnej, Transport w wersji mobilnej, Zarządzanie brygadami w terenie w wersji mobilnej, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz w wersji mobilnej),jedno zamówienie winno być zrealizowane dla przedsiębiorstwa wielobranżowego, prowadzącego działalność związaną z produkcją wody i odprowadzaniem ścieków oraz odbiorem i wywozem odpadów (wdrożony moduł/ obszar Biling WODA, Biling ŚMIECI, Waga oraz co najmniej jedna spośród aplikacji mobilnych: Gospodarka Magazynowa w wersji mobilnej, Transport w wersji mobilnej, Zarządzanie brygadami w terenie w wersji mobilnej, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz w wersji mobilnej).UWAGA: Podane powyżej nazwy własne modułów/obszarów typu: „Biling WODA, Biling ŚMIECI, Waga, Gospodarka Magazynowa, Transport, Zarządzanie Brygadami, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz zostały nadane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posługiwał się inny nazwami własnymi modułów/obszarów niż podane przez Zamawiającego o ile będą one spełniać minimalne wymagania funkcjonalne określone w opisie przedmiotu zamówienia.UWAGA: Poprzez autorski Zintegrowany System Informatyczny Zamawiający rozumie zbiór integralnych modułów dziedzinowych (obszarów/funkcjonalności), składających się na oprogramowanie/system jednego producenta, co do których pełne autorskie prawa majątkowe posiada jeden podmiot (producent).UWAGA: Wdrożenie systemu winno być zrealizowane w ramach jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, miała miejsce jedynie aktualizacja (rozumiana jako zakup dodatkowego modułu/ funkcjonalności) systemu wdrożonego w terminie wcześniejszym.d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:1 osobą pełniącą funkcję Kierownika Projektu: posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu projektamiinformatycznymi, doświadczenie przy wdrażaniu co najmniej 2 autorskich systemów informatycznych Wykonawcy, posiadającą ważny certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny.1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. Bazy danych: posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z konfiguracją oraz obsługą baz danych współpracujących z Systemem Wykonawcy, posiadającą certyfikat Administratora bazy danych wydany przez jej producenta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:1) Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.2) Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca przedstawi wykaz dostaw (ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3) Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca przedstawi wykaz osób (ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ),8. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających, że oferowany system odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ:1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany Zintegrowany System Informatyczny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz ZAŁĄCZNIKU Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ).9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:1) Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.2) Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca przedstawi wykaz dostaw (ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3) Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca przedstawi wykaz osób (ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ),8. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających, że oferowany system odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ:1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany Zintegrowany System Informatyczny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz ZAŁĄCZNIKU Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ).9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:1) Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.2) Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca przedstawi wykaz dostaw (ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3) Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca przedstawi wykaz osób (ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ),8. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających, że oferowany system odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ:1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany Zintegrowany System Informatyczny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz ZAŁĄCZNIKU Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ).9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium jest wymagane i wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.12.2020 r. do godz. 10.003. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 16 1240 3901 1111 0000 4216 5073. Dokument przelewu należy opisać: „Wadium w postępowaniu nr TZ-ZP-13/2020 Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego.”.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.8. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Zakres funkcjonalny 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI