„Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Bolków w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Bolków w ramach zadania „Cyfrowa Gmina” .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBolków
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-19
  • ZamawiającyGmina Bolków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00327862
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Bolków w ramach zadania „Cyfrowa Gmina” .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Bolków

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 74 13 215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bolkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Bolków w ramach zadania „Cyfrowa Gmina” .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df88fad4-291d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030429/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Bolków w ramach zadania „Cyfrowa Gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia --

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: um@bolkow.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s,
2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”.
Ponadto Zamawiający informuję, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów
w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej
„RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Bolkowie, reprezentowany przez Burmistrza Bolkowa, z siedzibą w Bolkowie , Rynek 1, 59-420 Bolków.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Bolków: iod@bolkow.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IB.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 213654,19 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Bolków w ramach zadania „Cyfrowa Gmina”
Zamówienie nie zostało podzielone na części. W ramach postępowania dostarczony zostanie sprzęt i oprogramowanie systemowe pracujące na dostarczanym sprzęcie. Sprzęt zainstalowany zostanie w modernizowanej serwerowni w Urzędzie Miejskim w Bolkowie oraz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bolkowie oraz na stanowiskach pracowniczych. Ze względów technologicznych i wykonawczych (sprzęt i zainstalowane na nim oprogramowanie muszą być skonfigurowane łącznie – bez oprogramowania sprzęt jest bezużyteczny i odwrotnie). Sprzęt zainstalowany będzie musiał być w serwerowniach w odpowiednim czasie i odpowiedni sposób, aby zapewnić płynność wdrożenia. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi w związku z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących wspólnie poszczególne części zamówienia w celu realizacji całego projektu – zwłaszcza instalacja sprzętu i modernizacja pomieszczenia serwerowni – Wykonawcy różnych części nie tylko mogą opóźniać wykonanie poprzez nieodpowiednie rozplanowanie prac, ale również uniemożliwić zakończenie prac sobie nawzajem. W przypadku podziału na części wykonawca części programowej musiałby dostosowywać się (a przede wszystkim zakładać taką możliwość), że wdrożenie miałoby się odbywać na sprzęcie, którego nie będzie dostarczał i który może nie być skonfigurowany zgodnie z jego potrzebami a zmiana konfiguracji w najgorszym przypadku mogłaby wiązać się z utratą gwarancji producenta sprzętu. Również Wykonawca części sprzętowej musiał by zakładać, że wdrożenie przebiegać będzie według harmonogramu innego Wykonawcy. Tym samym instalacja, konfiguracja i parametryzacja sprzętu (a być może i konieczność poniesienia kosztów gwarancyjnych) również nie leżałaby po jego stronie. W takim przypadku wykonawca części softwarowej może mieć uzasadnione obawy co do przebiegu swojego wdrożenia, co zapewne uwzględni w ofercie cenowej – skalkulowane w ofercie ryzyko związane z wdrożeniem jest większe, zatem cena również musi zostać odpowiednio podwyższona. Wdrożenia oprogramowania nie da się oddzielić od wdrożenia części sprzętowej, ponieważ przy wdrażaniu kompleksowego systemu informatycznego zawsze jest tak, że poprawna praca oprogramowania wymaga odpowiednich konfiguracji sprzętowych. W przypadku podziału takiego zamówienia na części, na etapie wdrożenia występowałyby problemy przy zmianach konfiguracyjnych sprzętu, ponieważ konfiguracja leżałaby po stronie dostawcy sprzętu. Rodzi to też ryzyko podwójnej zapłaty za te same czynności, ponieważ i jeden i drugi wykonawca w ofercie musiałby w praktyce wycenić zakres konfiguracji i parametryzacji sprzętu. Istnieje również ryzyko, że wykonawca wybrany do części programowej nie będzie miał uprawnień i/lub kompetencji do zmian konfiguracyjnych sprzętu dostarczonego przez wykonawcę części sprzętowej. Wykonawca części programowej niekonieczne musi mieć bowiem kompetencje właściwe do konfiguracji wszystkich dostępnych na rynku urządzeń. Z drugiej strony Wykonawca części sprzętowej nie będzie miał pojęcia jaki dokładnie sprzęt będzie najodpowiedniejszy dla dostarczanego oprogramowania i nie będzie mógł zaoferować rozwiązania skrojonego dokładnie na potrzeby Zamawiającego i umożliwiające uruchomienie zaoferowanego oprogramowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

48820000-2 - Serwery

32422000-7 - Elementy składowe sieci

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30214000-2 - Stacje robocze

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

31213300-5 - Szafy kablowe

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy,
c) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
d) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony,
e) zmiany:
– numeru katalogowego produktu lub
– nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub
– sposobu konfekcjonowania lub
– liczby opakowań lub
– parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu
- sprzętu dostarczanego w przypadku, gdy przestanie być produkowany; w razie takiej zmiany Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego oraz udokumentować, że produkt wskazany w ofercie jest niedostępny na rynku, a produkt, który proponuje, jest równoważny, bądź lepszy od dotychczas dostarczanego z jednoczesnym zachowaniem niezmienności cen, przy czym produkt ten musi spełniać co najmniej parametry określone w SWZ prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, które było podstawą zawarcia niniejszej umowy,
f) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym ta zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu, a za wystarczające strony uznają wzajemne zawiadomienie przekazane w formie dokumentowej,
g) zmiany podwykonawcy,
h) zmiany numeru rachunku konta bankowego,
i) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.),
j) przewidzianych w art. 455 ust 1 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie usługi glebogryzarką separacyjną na ROD- Kąty Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie usługi glebogryzarką separacyjną na ROD około 15-20 m kw. Przygotowanie grządki pod warzywniak, miejsce: Wrocław. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI