Infrastruktura wodno - kanalizacyjna w rejonie ul. Robotniczej, obręb 2 Bolków, obręb...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Infrastruktura wodno - kanalizacyjna w rejonie ul. Robotniczej, obręb 2 Bolków, obręb Wierzchosławice, Gmina Bolków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBolków
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-14
  • ZamawiającyGmina Bolków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00324571
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Infrastruktura wodno - kanalizacyjna w rejonie ul. Robotniczej, obręb 2 Bolków, obręb Wierzchosławice, Gmina Bolków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Bolków

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bolkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Infrastruktura wodno - kanalizacyjna w rejonie ul. Robotniczej, obręb 2 Bolków, obręb Wierzchosławice, Gmina Bolków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a964100-282a-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030429/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej dla terenu miasta Bolków-Poprawa infrastruktury technicznej na terenie miasta Bolków

1.1.14 Modernizacja ujęć wody i sieci przesyłowych. Poprawa infrastruktury technicznej dostarczającej wodę.

1.1.20 Wsparcie finansowe inwestycji w zakresie kanalizacji na terenie gminy Bolków- PŁ 2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Bolkowie, reprezentowany przez Burmistrza Bolkowa, z siedzibą w Bolkowie , Rynek 1, 59-420 Bolków.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Bolków: iod@bolkow.pl Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ID.271.30.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pn.: "Infrastruktura wodno - kanalizacyjna w rejonie ul. Robotniczej, obręb 2 Bolków, obręb Wierzchosławice" obejmujące:

• budowę sieci wodociągowej wraz z hydrantami p.poż. i urządzeniami wodociągowymi w ul. Robotniczej obręb 2 Bolków, obręb Wierzchosławice z rur PE100_RC SDR17 Ø110 mm, o całkowitej długości L=468,60 m;
• budowę kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami kanalizacyjnymi w ul. Robotniczej obręb 2 Bolków, obręb Wierzchosławice, z rur PVC - U 200 SDR 34, litych, o całkowitej długości L=512,50 m, w tym odcinek od studni S1ist. do studni S3 metodą przewiertu sterowanego, o długości 62,70 [m].
Zakres zadania obejmuje między innymi:
- roboty ziemne: roboty pomiarowe, wykopy, zasypywanie wykopów, zagęszczanie nasypów,
przekopy, umocowanie ścian wykopów, utylizację materiałów, obsypki, zasypki, wyminę gruntów, wykonanie podłoży,
- roboty montażowe: rury PVC DN200, kształtki PVC, połączenia rur, studnie włazowe DN1000, studzienki inspekcyjne, kształtki,
- roboty montażowe: rury PE100_RC SDR 17 (PN10) DN110, zgrzewanie elektrooporowe, kształtki, zasuwy,
- oznakowanie terenu robót i zabezpieczenie przed wejściem osób niepowołanych,
- przejścia szczelności, płukania, dezynfekcji,
- przewiert sterowany,
- próby szczelności,
- roboty pomocnicze,
- roboty drogowe: roboty rozbiórkowe, korytowanie, nawierzchnie,
- przygotowanie składowiska materiałów i zabezpieczenie pracownikom odpowiednich pomieszczeń socjalnych
- inspekcję telewizyjną kanałów przeprowadzoną w obecności Inspektora nadzoru inwestorskiego i przedstawiciela wyznaczonego przez Zamawiającego kolorową kamerą z obrotową głowicą oraz sporządzenie i włączenie do dokumentacji budowy raportu z inspekcji, obejmującego opis i parametry poszczególnych odcinków kanalizacji tj. numery studni, średnice, spadki, miejsca zamontowania kształtek,
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- przygotowanie operatu kolaudacyjnego.

Roboty budowlane należy realizować na podstawie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno - budowlanego, projektu technicznego, przedmiarów robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
b) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
b1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.
1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz co najmniej 2 raz pełnił funkcję kierownika budowy przy inwestycji obejmującej budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
b2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej o długości co najmniej l= 500 [m] i średnicy DN110 oraz budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej l= 500 [m] i średnicy DN200, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) Oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2a i Załącznikiem nr 2b do SWZ z zastrzeżeniem zapisu, o którym mowa w Rozdziale XIII ust.2 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 7 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ i Załącznikiem nr 3b do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
6) oryginał gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium (jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądzu), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie art. 455 oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w rozdziale XXII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu - Siechnice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI