DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WRAZ Z LICENCJĄ, INSTALACJĄ, WDROŻENIEM SYSTEMU DETEKCJI UTONIĘĆ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WRAZ Z LICENCJĄ, INSTALACJĄ, WDROŻENIEM SYSTEMU DETEKCJI UTONIĘĆ DLA BASENÓW BRYNÓW I BUROWIEC ( SYSTEMEM DPS) ORAZ POMOCĄ TECH. I AKTUALIZACJĄ DO NOWEJ WERSJI OPROGRAMOWANIA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2021-02-26
  • ZamawiającyKatowickie Wodociągi S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00006044
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WRAZ Z LICENCJĄ, INSTALACJĄ, WDROŻENIEM SYSTEMU DETEKCJI UTONIĘĆ DLA BASENÓW BRYNÓW I BUROWIEC ( SYSTEMEM DPS) ORAZ POMOCĄ TECH. I AKTUALIZACJĄ DO NOWEJ WERSJI OPROGRAMOWANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Wodociągi S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270544972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Westerplatte 89

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wodociagi.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WRAZ Z LICENCJĄ, INSTALACJĄ, WDROŻENIEM SYSTEMU DETEKCJI UTONIĘĆ DLA BASENÓW BRYNÓW I BUROWIEC ( SYSTEMEM DPS) ORAZ POMOCĄ TECH. I AKTUALIZACJĄ DO NOWEJ WERSJI OPROGRAMOWANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b95c7619-6aa3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.wodociagi.katowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodociagi-katowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów lub oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się w języku polskim, za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://wodociagi- katowice.ezamawiajacv.pl2.W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy oraz problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:• pod numerem telefonu: (+48) 22 576-87-90,• pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl3. Dokumentacja Postępowania została opublikowana na Platformie i jest dostępna w zakładce pn.: „Dokumenty zamówienia".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/TP/1/21/U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) Dostawę oprogramowania wraz z licencją – zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia;b) Instalację oprogramowania wraz z wdrożeniem Systemu DPS do istniejącej infrastruktury DPS;c) Udzielenie gwarancji działania Systemu DPS na - 2 lata od daty wdrożenia — szczegóły dotyczące gwarancji określono w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ;d) Szkolenie pracowników (10 osób) - w zakresie administracji i obsługi Systemu DPS;2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na dwóch obiektach:a) BASEN BUROWIEC - Obiekt wielofunkcyjny z pływalnią przy ulicy Konnej 2 w Katowicach.b) BASEN BRYNÓW - Obiekt wielofunkcyjny z pływalnią przy ulicy Kościuszki 104 w Katowicach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp).2. spełniają warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 112 ust. 2 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2.2 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 300.000,00zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

3000

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:a) Muszą złożyć pisemne oświadczenie – zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp – z którego wynikać będzie którą część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.b) W przypadku składania oferty wspólnej przez dwa (lub więcej) podmioty np. konsorcjum, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiający Pełnomocnika (pełnomocnictwo) powinien być dołączony do oferty (w formie o której mowa w SWZ pkt. 3 Rozdziału VII).d) Pełnomocnictwo powinno: - Jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, - Wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. - Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.d) Każdy z podmiotów składających ofertę wspólną musi przedstawić dokumenty, wymienione w SWZ Rozdz. VI pkt. od 1 do 2 - zgodnie z przypisanymi do poszczególnych punktów - wskazaniami dotyczącymi wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - tj. indywidualnie w swoim imieniu. Wyjątek stanowi pkt. 3 - gdzie w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument złoży ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz zmian, które są dopuszczalne na mocy ustawy prawo zamówień publicznych, Strony przewidują możliwość wprowadzenia dodatkowych zmian w zawartej umowie: a) zmiana stawki podatku od towarów i usług - w takim przypadku zmiana wynagrodzenia nastąpi od kolejnego miesiąca po wprowadzeniu ustawowej zmiany stawki podatku VAT; b) zmiana terminu realizacji umowy ze względu na decyzje właściwych organów administracji publicznej w zakresie trwającej pandemii (ograniczeń pracy basenów). 2. Wszelkie zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.3. Zmiany do umowy nie wymagają aneksu w przypadku:a) zmiany danych osób związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych,b) zmian Podwykonawcy wskazanego w Formularzu Oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-26 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wodociagi-katowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-26 08:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI