Dostawa oprogramowania w ramach projektu nr POWR.03.05.00-00-Z219/17 dla Wydziału...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oprogramowania w ramach projektu nr POWR.03.05.00-00-Z219/17 dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolitechnika Koszalińska
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-11
  • Numer ogłoszenia572261-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572261-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.

Politechnika Koszalińska: Dostawa oprogramowania w ramach projektu nr POWR.03.05.00-00-Z219/17 dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Program zintegrowanych działań na rzecz zwiększenia jakości i efektywności kształcenia na Politechnice Koszalińskiej nr POWR.03.05.00-00-Z219/17. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, krajowy numer identyfikacyjny 17030000000000, ul. ul. Śniadeckich  2 , 75-453  Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail szp@tu.koszalin.pl, faks (094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (URL): bip.tu.koszalin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.tu.koszalin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.tu.koszalin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017r. poz.1481 oraz z 2018r. poz.106, 138, 650, 1118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni (parter), ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania w ramach projektu nr POWR.03.05.00-00-Z219/17 dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej.
Numer referencyjny: 27/PNOG/SZP-2/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania w ramach projektu nr POWR.03.05.00-00-Z219/17 dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 3 samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "częścią" lub „zadaniem”): Zadanie I - Zestaw oprogramowania ANSYS ACADEMIC TEACHIN, Zadanie II - Zestaw oprogramowania GEOMAGIC Design X, GEOMAGIC Control X w wersji edukacyjnej, Zadanie III - Oprogramowanie Taylor Hobson Talymap V7 w najwyższej wersji Platinium. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załącznikach nr 2/I – 2/III do SIWZ. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania marki, nazwy handlowe, znaki towarowe lub pochodzenie materiałów lub wskazanie normy, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ. Przez rozwiązania równoważne będą uznane oprogramowania lub rozwiązania o parametrach i o funkcjonalności nie gorszych niż wskazane w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany równoważny przedmiot spełnia wymagania określone przez Zamawiającego składając z ofertą odpowiednie dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikać spełnianie minimalnych parametrów technicznych określonych w SIWZ. 3. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego. 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48190000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-01   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji - BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA - o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2/I – 2/III do SIWZ. 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
okres wsparcia technicznego (w miesiącach) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ. 2. Pozostałe warunki umowne określa projekt umowy (dotyczy Zadania I, Zadania II, Zadania III) stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Akceptacja treści umowy odbywa się przez złożenie oświadczenia na formularzu oferty. 4. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do podpisania umowy zgodnej z zaakceptowanym wzorem, w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego. 5. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 6. Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: - w zakresie zmiany ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy oprogramowania o parametrach technicznych innych niż określone w formularzu cenowym, w przypadku nie wywiązywania się z terminu dostawy określonej w umowie. 10. Odstąpienie od umowy w przypadku określonym w ust.7, 8, 9 powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma w tej sprawie przez Wykonawcę. 11. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych). 12. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-24, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych z art.13 lub art.14 RODO zawiera rozdział XXII SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I - Zestaw oprogramowania ANSYS ACADEMIC TEACHING
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis oprogramowania. Pakiet wybranych licencji oprogramowania ANSYS umożliwiający przeprowadzenie badań oraz analiz z zakresu inżynierii mechanicznej i inżynierii powierzchni. Umożliwia analizowanie procesów technologicznych oraz zjawisk mechanicznych i cieplnych w strefie obróbki, jak i naprężeń w warstwie wierzchniej. Pozwala na modelowanie procesów fizycznych między innymi z zakresu: mechaniki, termodynamiki, mechaniki płynów, wytrzymałości materiałów. Z zastosowaniem oprogramowania możliwe jest przeprowadzenie symulacji numerycznych oraz analiz szeregu rozwiązań konstrukcyjnych, jak również ich optymalizacja. Pakiet oprogramowania umożliwia badanie wirtualnych prototypów i jest szeroko stosowany w wielu gałęziach przemysłu, między innymi w przemyśle samochodowym, lotniczym, energetycznym, kolejowym, stoczniowym, wojskowym, przy produkcji maszyn, itp. ANSYS ACADEMIC TEACHING – elementy oprogramowania: 1) ANSYS Academic Teaching Mechanical and CFD (25 stanowisk), 2) ANSYS Academic Teaching EM (25 stanowisk), 3) ANSYS Academic Teaching HF (25 stanowisk). Wymagania dodatkowe: oprogramowanie musi być dostarczone wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i instruktażem obsługi / przeszkolenie. Szkolenie powinno się odbyć w terminie realizacji umowy, tj. od 01.09.2019 r. do 30.09.2019 r. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. Okres wsparcia technicznego (określony w miesiącach w formularzu ofertowym) oraz upgrade do najnowszych wersji oprogramowania w tym czasie. Szkolenie musi się odbyć w siedzibie Zamawiającego. Możliwość uzyskania certyfikatu przeszkolenia. Proponowany przez Zamawiającego zakres szkolenia: a) Mechanical wraz ze środowiskiem WorkBench (nieliniowe analizy statyczne i dynamiczne, przykładowe zagadnienie kontaktowe wraz z obrotami), b) Ansys SpaceClaim oraz generatorami siatek ANSYS Meshing (z przykładami parametryzacji), c) Modelowanie przepływów w środowisku Ansys CFX wraz ze środowiskiem WorkBench. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przedmiotu Zamawiającemu poprzez klucz aktywacyjny wraz z przesłaną instrukcją instalacji drogą elektroniczną. 3. Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy przedmiotu zamówienia w terminie od 01.09.2019 r. do 30.09.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48190000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
okres wsparcia technicznego (w miesiącach) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II - Zestaw oprogramowania GEOMAGIC Design X, GEOMAGIC Control X w wersji edukacyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis oprogramowania. Oprogramowanie Geomagic składa się z dwóch pakietów: Geomagic Design X, Geomagic Control X. 1. Oprogramowanie Geomagic Design X umożliwia tworzenie referencyjnej dokumentacji CAD 3D na podstawie wyników pomiarowych 3D, stosowane w inżynierii odwrotnej (między innymi z zastosowaniem skanera optycznego 3D). Pozwala na przeprowadzenie modelowania na podstawie otrzymanych wyników pomiarowych i tworzenie modeli między innymi pod wydruk 3D, czy automatyczne nakładanie powierzchni parametrycznych potrzebnych do przygotowania modeli. Ponadto Geomagic Design X zawiera w sobie funkcjonalność oprogramowania CAD. Geomagic Design X pozwala na automatyczne przekonwertowanie wyników pomiarowych na modele CAD w jednym oprogramowaniu (bezpośredni import do SolidWorks, CATIA, ProENGINEER, NX, Inventor i wiele innych). Oprogramowanie o funkcjonalnościach: 1) licencja dożywotnia, w angielskiej i polskiej wersji językowej; 2) licencja z możliwością przenoszenia między stanowiskami; 3) płynna praca z chmurami powyżej 100 000 000 punktów; 4) zaawansowane kreatory funkcji wspomagające pracę użytkownika; 5) automatyczne przeprowadzanie edycji oraz procesu optymalizacji chmury punktów i siatki trójkątów; 6) automatyczne łączenie skanów kierunkowych na podstawie geometrii (bez użycia markerów); 7) przekształcanie danych w wysokiej jakości chmur punktów lub siatek trójkątów w celu stworzenia modeli triangulacyjnych 3D, modeli bryłowych i powierzchniowych na ich bazie; 8) automatyczne tworzenie powierzchni parametrycznych oraz brył na podstawie wyników skanowania 3D (chmury punktów lub/i siatki trójkątów); 9) automatyczne rozpoznawanie geometrii zmierzonego obiektu i dopasowywanie podstawowych brył geometrycznych (kula, stożek, powierzchnia, walec itp.) do siatki trójkątów; 10) automatyczne wyszukiwanie operacji, np. wyciagnięcia, wyciągnięcia po przekrojach, obrotu itp.; 11) możliwość bezpośredniego importu drzewa operacji do takich programów, jak Autodesk Inventor, NX Siemens, SOLIDWORKS, Creo, AutoCAD, Solid Edge i inne; 12) kolorowa mapa odchyłek „na żywo”, która pozwala na kontrolę tworzenia modelu CAD3D przez inżyniera w stosunku do wyników pomiarowych na podstawie których budowany jest model; 13) generowanie modeli PDF3D zaprojektowanych obiektów. 2. Oprogramowanie Geomagic Control X służy do kontroli jakości. Oprogramowanie pozwala na tworzenie raportów kontroli jakości w postaci kolorowych map odchyłek, porównywanie modelu CAD z wynikiem skanowania, czy skanu do skanu. Tworzenie przekrojów, a następnie pełne ich zwymiarowanie. Niezastąpione narzędzie do zautomatyzowanej inspekcji, przyspieszające ten proces, zapewniające dogłębną analizę i potwierdzenie powtarzalności. Oprogramowanie o funkcjonalnościach: 1) licencja dożywotnia, w angielskiej i polskiej wersji językowej; 2) licencja z możliwością przenoszenia między stanowiskami; 3) możliwość zaimportowania i efektywnej pracy na plikach powyżej 100 mln punktów, 4) automatyczne przeprowadzanie procesu optymalizacji chmury punktów i siatki trójkątów; 5) możliwość przeprowadzenia automatycznego procesu porównania modelu z modelem referencyjnym za pomocą stworzonego makra; 6) analiza danych wizualizowana w postaci kolorowych map odchyłek dla całego obiektu, odchyleń w zdefiniowanych punktach, tabelarycznie; 7) automatyczne tworzenie kolorowych map odchyłek; 8) integrację pomiędzy najpopularniejszymi skanerami trójwymiarowymi i programami CAD/CAM oraz graficznymi; 9) tworzenie dokumentacji wymiarowej 2D i 3D; 10) algorytmy dokładnego dopasowania powierzchni i krzywizn certyfikowane przez PTB (Physikalisch-Technische Bundesanstalt); 11) automatyczne tworzenie dowolnie konfigurowanych raportów pomiarowych; 12) tworzenie wraz z możliwością eksportu cech geometrycznych obiektu, takich jak płaszczyzny, walce, sfery, stożki; 13) wymiarowanie i wyznaczanie pola powierzchni oraz objętości mierzonego obiektu, tworzenie przekrojów, porównania; 14) analizy wymiarowe (np. obwody, kąty, objętości, odległości itd.) Możliwość zapisu każdego projektu jako osobny raport , który będzie łatwo dostępny dla innych. również można wykonać wirtualne przekrojów przez wyniki skanowania jak i modele CAD. Tworzenie ścieżek pomiarowych i automatyczne generowanie wzorców protokołów pomiarowych w celu ujednolicenia prowadzonych pomiarów do dalszych porównań. GEOMAGIC – elementy oprogramowania: 1) Geomagic Design X ONA wersja edukacyjna (1 licencja). 2) Geomagic Control X ONA wersja edukacyjna (1 licencja). Wymagania odnośnie budowy urządzenia i/lub inne: 1) 2 dni wdrożeniowo-szkoleniowe w siedzibie Zamawiającego. 2) Instalacja programów na jednostkach roboczych Zamawiającego. 3) Asysta techniczna 20h doświadczonych inżynierów Wykonawcy w zakresie konfiguracji ustawień oprogramowania, pomocy przy procesie obróbki danych pomiarowych Zamawiającego, zdalnego szkolenia z obsługi, do wykorzystania w siedzibie Zamawiającego. Wymagania dodatkowe: oprogramowanie musi być dostarczone wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i instruktażem obsługi / przeszkolenie. Szkolenie powinno się odbyć w terminie realizacji umowy, tj. od 01.09.2019 r. do 30.09.2019 r. w siedzibie Zamawiającego. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. Okres wsparcia technicznego (określony w miesiącach w formularzu ofertowym) oraz upgrade do najnowszych wersji oprogramowania w tym czasie. Możliwość uzyskania certyfikatu przeszkolenia. 3. Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy przedmiotu zamówienia w terminie od 01.09.2019 r. do 30.09.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48190000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
okres wsparcia technicznego (w miesiącach) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie III - Oprogramowanie Taylor Hobson Talymap V7 w najwyższej wersji Platinium
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis oprogramowania. Oprogramowanie służy do przeprowadzania analiz przestrzennej struktury geometrycznej powierzchni elementów wytwarzanych w procesach technologicznych, jako składnik systemów monitorowania jakości produkcji. Oprogramowanie to wykorzystywane jest głównie do analiz topografii powierzchni w systemach pomiarowych z wykorzystaniem profilometrów optycznych, mikroskopów optycznych i mikroskopów skaningowych. Aplikacja dostarcza pełnej kontroli (ponad 200 parametrów oceny topografii), pełne wizualizacje do analiz i interakcyjnego doboru metodyki badań oraz zgodność z wszystkimi normami światowych organizacji normalizacji oceny topografii powierzchni. Możliwy jest również transfer wyników do innych systemów obliczeniowych. Funkcje oprogramowania: 1) stiching (sklejanie powierzchni); 2) pełna zgodność z danymi pozyskanymi z urządzenia CLI; 3) możliwość analizy danych z profilometrów 2D, 3D, optycznych i stykowych; 4) analiza wszystkich znormalizowanych parametrów chropowatości 2D; 5) analiza wszystkich znormalizowanych parametrów chropowatości 3D; 6) analiza statystyczna; 7) analiza fraktalna; 8) analiza R & W (ISO 12085); 9) analiza 4D; 10) wizualizacja chmury punktów tworzącej powierzchnie walcową z możliwością eksportu danych; 11) analiza różnicy pomiędzy wartościami parametrów (wartość bezwzględna i procentowa); 12) automatyczna filtracja powierzchni s, c, f; 13) filtracja powierzchnią elementarną o kształcie prostokątnym z możliwością dowolnej definicji rozmiaru boku; 14) analiza LS arc z automatycznym wykluczeniem elementów profilu niebędących łukiem; 15) analiza parametrów Af, Pg, Ch; 16) analiza periodyczności; 17) analiza binarna ziaren; 18) analiza parametrów Rk; 19) analiza konturu 2D; 20) ciągła dekompozycja falistości; 21) wypełnianie niezmierzonych punktów; 22) analiza wysokości schodków; 23) możliwość tworzenia klipów AVI widoku powierzchni z lotu ptaka; 24) analiza kierunkowości struktury powierzchni; 25) analiza izotropowości struktury powierzchni; 26) wektoryzują sieci mikro dolin; 27) filtracja morfologiczna; 28) binaryzacja; 29) binaryzacja poprzez segmentację; 30) maskowanie binarne; 31) autokorelacja; 32) interkalacja; 33) filtracja FFT; 34) analiza ziaren; 35) możliwość sklejania powierzchni i profili. Wymagania dodatkowe: oprogramowanie musi być dostarczone wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i instruktażem obsługi / przeszkolenie. Szkolenie powinno się odbyć w terminie realizacji umowy, tj. od 01.09.2019 r. do 30.09.2019 r. w siedzibie Zamawiającego. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. Okres wsparcia technicznego (określony w miesiącach w formularzu ofertowym) oraz upgrade do najnowszych wersji oprogramowania w tym czasie. Możliwość uzyskania certyfikatu przeszkolenia. 2. Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy przedmiotu zamówienia w terminie od 01.09.2019 r. do 30.09.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48190000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
okres wsparcia technicznego (w miesiącach) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI