Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 47 444
1.5.8.) Numer faksu: 42 25 47 418
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b14060-d2ba-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej Platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz
zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w SWZ. Instrukcja korzystania z systemu dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być: a) sporządzona na podstawie załączników SWZ dla przedmiotowego postępowania w języku polskim, b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione d) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. e) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny.
Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. f) Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca,
nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. g) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
h) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu. i) Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty. j)Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej.
W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie
na język polski. k) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę. l) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów opisane zostały szczegółowo w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, tel.: 42/2547400, ; Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych : iodo@asp.lodz.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ”, nr postępowania: KBZ.261.25.2021, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. ze zm.), dalej
„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o rachunkowości, a następnie archiwizowane zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt ASP w Łodzi; obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KBZ.261.25.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwiększenie ilości licencji Final Cut Pro - szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr TM-Ap do SWZ dla części 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni oferty w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Na
cenę ofert składać się będą wszystkie koszty i opłaty ponoszone przez Wykonawcę do tego należy doliczyć podatek od towarów i usług konsumpcyjnych (VAT). Wykonawca kalkulując cenę zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty i opłaty związane z realizacja przedmiotowego zamówienia. 1. Zamawiający przy obliczaniu kryterium cena będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów. 3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt. 4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PC=(Cmin/C) x60 gdzie:PC - ocena punktowa danej oferty za cenę Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena C - cena z danej oferty Zamawiający kryterium termin realizacji oceni na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od pracy.1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów. 2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia (tj.
do 3 dni) otrzyma 40 pkt. 3. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PT= (Tn/T)x40 gdzie: PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówieniaT - termin realizacji z danej oferty T n - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj do 3 dni Punkty uzyskane w poszczególnych
kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwiększenie ilości licencji Final Cut Pro - szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr AO-Ap do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni oferty w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Na
cenę ofert składać się będą wszystkie koszty i opłaty ponoszone przez Wykonawcę do tego należy doliczyć podatek od towarów i usług konsumpcyjnych (VAT). Wykonawca kalkulując cenę zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty i opłaty związane z realizacja przedmiotowego zamówienia. 1. Zamawiający przy obliczaniu kryterium cena będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów. 3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt. 4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PC=(Cmin/C) x60 gdzie:PC - ocena punktowa danej oferty za cenę Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena C - cena z danej oferty Zamawiający kryterium termin realizacji oceni na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od pracy.1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów. 2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia (tj.
do 3 dni) otrzyma 40 pkt. 3. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PT= (Tn/T)x40 gdzie: PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówieniaT - termin realizacji z danej oferty T n - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj do 3 dni Punkty uzyskane w poszczególnych
kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwiększenie ilości licencji Affinity Photo - szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr DS.-Ap do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni oferty w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Na
cenę ofert składać się będą wszystkie koszty i opłaty ponoszone przez Wykonawcę do tego należy doliczyć podatek od towarów i usług konsumpcyjnych (VAT). Wykonawca kalkulując cenę zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty i opłaty związane z realizacja przedmiotowego zamówienia. 1. Zamawiający przy obliczaniu kryterium cena będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów. 3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt. 4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PC=(Cmin/C) x60 gdzie:PC - ocena punktowa danej oferty za cenę Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena C - cena z danej oferty Zamawiający kryterium termin realizacji oceni na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od pracy.1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów. 2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia (tj.
do 3 dni) otrzyma 40 pkt. 3. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PT= (Tn/T)x40 gdzie: PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówieniaT - termin realizacji z danej oferty T n - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj do 3 dni Punkty uzyskane w poszczególnych
kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania do tworzenia Panoram i Virtual Tours szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr TM-Ap do SWZ dla części 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni oferty w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Na
cenę ofert składać się będą wszystkie koszty i opłaty ponoszone przez Wykonawcę do tego należy doliczyć podatek od towarów i usług konsumpcyjnych (VAT). Wykonawca kalkulując cenę zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty i opłaty związane z realizacja przedmiotowego zamówienia. 1. Zamawiający przy obliczaniu kryterium cena będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów. 3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt. 4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PC=(Cmin/C) x60 gdzie:PC - ocena punktowa danej oferty za cenę Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena C - cena z danej oferty Zamawiający kryterium termin realizacji oceni na podstawie wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od pracy.1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów. 2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia (tj.
do 3 dni) otrzyma 40 pkt. 3. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PT= (Tn/T)x40 gdzie: PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówieniaT - termin realizacji z danej oferty T n - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj do 3 dni Punkty uzyskane w poszczególnych
kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W zakresie części 1, 2 i 3 Zamawiający nie określił i nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.W zakresie części 4 Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia:
opis, specyfikacje techniczne, karty katalogowe oferowanego oprogramowania, potwierdzające wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr TM-Ap do SWZ w zakresie części nr 4.
Dokument musi zawierać nazwę oprogramowania, nazwę producenta oraz wersję proponowanego oprogramowania i funkcjonalności.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w przedmiotowym ogłoszeniu i SWZ. W tym celu Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia, uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych we wskazanym przez siebie czasie.Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do SWZ 2. Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 2 do SWZ 3. Pełnomocnictwo - Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. 4. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Zamawiający będzie badać, czy nie zachodzą wobec każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenieo którym mowa w art. 125 ust 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.