Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 DOSTAWA LICENCJI IT NA POTRZEBY KZN Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Zasób Nieruchomości.
 
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368112343
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 19
 
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-029
 
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzn.gov.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzn.gov.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność 
 
 Nieruchomości 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 DOSTAWA LICENCJI IT NA POTRZEBY KZN Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c23dc29d-cb00-11ee-a84d-d63fc4d19e65
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00204596
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061743/01/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.2 Dostawa oprogramowania IT
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://portal.smartpzp.pl/kzn/ 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/kzn/
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:
- poczty e-mail: przetargi@kzn.gov.pl
oraz
- platformy zakupowej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/kzn/ zwanej dalej Platformą.
Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1
niniejszej SWZ.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający opisał szczegółowo wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, w treści SWZ
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający opisał szczegółowo wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, w treści SWZ
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: DO-ZP.260.1.2024
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.5.) Wartość zamówienia:  227663,06 PLN  
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 8
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Dostawa (przedłużenie) licencji Microsoft na 12 miesięcy:
mso365 premium – 65 szt. 
PowerBI Pro – 35 szt. 
TeamsRoom Basic- 1 szt.
 m365 E5 / admin – 1 szt.
PowerPages for users – 1 szt.
Pomoc zdalna InTune – 65 szt.
PowerAutomate – 1 szt. 
 
4.2.5.) Wartość części:  116684,34 PLN  
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (w dniach)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Dostawa (przedłużenie) licencji oprogramowania firmy Adobe dla na 12 miesięcy:
 - Acrobat Pro - 10 szt.
- Photoshop - 1 szt. 
 
4.2.5.) Wartość części:  14565,38 PLN  
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (w dniach)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 3
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 dostawa (nowych) licencji oprogramowania AutoCAD na 12 miesięcy dla:
- LT2023 -5 szt. 
 
4.2.5.) Wartość części:  12300 PLN  
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (w dniach)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 4
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 dostawa (nowych) licencji oprogramowania Teamviewer na 12 miesięcy dla:
Premium – 1 szt. 
 
4.2.5.) Wartość części:  3822,84 PLN  
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (w dniach)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 5
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 dostawa (nowych) licencji oprogramowania Veeam na 12 miesięcy dla:
Backup – 1 szt. 
 
4.2.5.) Wartość części:  35435 PLN  
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (w dniach)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 6
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 dostawa (nowych) licencji oprogramowania PaloAlto na 12 miesięcy dla:
zestaw licencji – 1 szt. 
 
4.2.5.) Wartość części:  18900 PLN  
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (w dniach)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 7
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 dostawa (nowych) licencji oprogramowania Sketchup Pro 2023 PL + V-Ray Premium, C-GML – 1 szt. 
 
4.2.5.) Wartość części:  13324,00 PLN  
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (w dniach)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 8
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 dostawa (nowych) licencji licencji (Maintenance – wsparcie techniczne) dla n/w produktów:
1) Solarwinds SEM (Sequrity Event Manager) SEM30 – 1 szt.
2) Solarwinds Engineer’s Toolset for Desktop – 1 szt.
3) Solarwinds NPM (Network Port Monitor) SL250 1 szt. 
 
4.2.5.) Wartość części:  12631,50 PLN  
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (w dniach)
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 6
 
Art. 109 ust. 1 pkt 8
 
Art. 109 ust. 1 pkt 9
 
Art. 109 ust. 1 pkt 10
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy, w zakresie:
1) zmiany zakresu / sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:
a) konieczności powiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe elementy oprogramowania, ponad opis przedmiotu zamówienia wskazany w SWZ, przy zachowaniu łącznej wartości zamówienia wskazanej w Umowie, o ile Wykonawca wyrazi zgodę na taką zmianę;
b) konieczności zwiększenia liczby licencji stanowiących przedmiot Umowy lub okresu na który została/ły wystawiona/ne licencja/cje wskazane w Umowie, z zastrzeżeniem że łączna wartość tej zmiany nie przekroczy 20% wartości zamówienia określonego w § 4 ust. 1 Umowy a środki pozostałe w budżecie KZN pozwalają na dokonanie takiej zmiany.
2) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) zawarcia Umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia Umowy;
b) konieczności przedłużenia okresu obowiązywania Umowy i/lub konieczności przesunięcia terminu dostawy przedmiotu zamówienia określonego w § 2 ust. 1 Umowy, w związku z wystąpieniem obiektywnych okoliczności, niezależnych od Stron;
c) wystąpienia tzw. siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub gdy zaistnieją inne przyczyny niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie Umowy w pierwotnym terminie.
2. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Nie stanowią zmiany Umowy, w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp, w szczególności: 
1) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 
2) zmiany Umowy niezbędne celem wyeliminowania rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 
3) poprawki omyłek pisarskich. 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 10:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/kzn/
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 10:30
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni