Dostawa aparatów telefonicznych wraz ze świadczeniem usług w zakresie telefonii GSM...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatów telefonicznych wraz ze świadczeniem usług w zakresie telefonii GSM na okres 24 miesięcy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-08-22
  • ZamawiającyMuzeum Narodowe w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450445
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa aparatów telefonicznych wraz ze świadczeniem usług w zakresie telefonii GSM na okres 24 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staromłyńska 27

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-561

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 797705200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeum.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatów telefonicznych wraz ze świadczeniem usług w zakresie telefonii GSM na okres 24 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093a15f5-1e7a-4188-a0b9-4b8b3fd221d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092772/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa aparatów telefonicznych wraz ze świadczeniem usług w zakresie telefonii GSM dla MNS na okres 36 miesięcy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-093a15f5-1e7a-4188-a0b9-4b8b3fd221d1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach związanych z procedurą: Pani Monika Skowrońska, e-mail: m.skowronska@muzeum.szczecin.pl, w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Pan Rafał Piątkowski, e-mail: r.piatkowski@muzeum.szczecin.pl
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail:biuro@muzeum.szczecin.pl (nie dotyczy składania ofert).
12. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
13. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
14. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
15. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.2710.8.2024.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa aparatów telefonicznych wraz ze
świadczeniem usług w zakresie telefonii GSM na okres 24 miesięcy”.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego Wykonawca
zobowiąże się do:
a) Aktywacji karty głosowej SIM – usługa jednorazowa dla jednej karty głosowej SIM wraz z aktywacją pakietu danych – 141 sztuk
b) Aktywacji karty SIM/DATA– usługa jednorazowa dla jednej karty SIM/DATA – 1 sztuka
c) Abonament miesięczny za pojedynczą aktywowaną kartę głosową SIM – 141 sztuk
d) Abonament miesięczny za pakiet transmisji danych z dostępem do sieci dla karty głosowej 10GB – 134 sztuki
e) Abonament miesięczny za pakiet transmisji danych z dostępem do sieci dla karty głosowej 100GB – 7 sztuk
f) Abonament miesięczny za usługę stałego zewnętrznego adresu IP dla pojedynczej karty Data – 1 sztuka
g) Dostawy telefonów w Standardzie I – 6 sztuk
h) Dostawy telefonów w Standardzie II – 109 sztuk
i) Dostawy telefonów w Standardzie III – 5 sztuk
j) Dostawy telefonów w Standardzie IV – 16 sztuk
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia prawa Opcji Wykonawca
zobowiąże się do:
a) Dostawy, na żądanie Zamawiającego aktywacji karty głosowej SIM – usługa jednorazowa dla jednej karty głosowej SIM wraz z aktywacją pakietu danych – do 9 sztuk w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
b) Dostawy, na żądanie, Zamawiającego aktywacji karty SIM/DATA– usługa jednorazowa dla jednej karty SIM/DATA – do 1 sztuki w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego na wskazany adres e-mail przez Wykonawcę
c) Dostawy, na żądanie Zamawiającego, abonamentu miesięcznego za pojedynczą aktywowaną kartę głosową SIM – do 9 sztuk
d) Dostawy, na żądanie Zamawiającego, abonamentu miesięcznego za pakiet transmisji danych z dostępem do sieci dla karty głosowej 10GB – do 9 sztuk
e) Dostawy, na żądanie Zamawiającego abonamentu miesięcznego za pakiet transmisji danych z dostępem do sieci dla karty głosowej 100GB – do 3 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Załączniku nr 8 do
SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32252000-4 - Telefony GSM

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Rodzaj opcji:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia prawa Opcji Wykonawca
zobowiąże się do:
a) Dostawy, na żądanie Zamawiającego aktywacji karty głosowej SIM – usługa jednorazowa dla jednej karty głosowej SIM wraz z aktywacją pakietu danych – do 9 sztuk w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
b) Dostawy, na żądanie, Zamawiającego aktywacji karty SIM/DATA– usługa jednorazowa dla jednej karty SIM/DATA – do 1 sztuki w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego na wskazany adres e-mail przez Wykonawcę
c) Dostawy, na żądanie Zamawiającego, abonamentu miesięcznego za pojedynczą aktywowaną kartę głosową SIM – do 9 sztuk
d) Dostawy, na żądanie Zamawiającego, abonamentu miesięcznego za pakiet transmisji danych z dostępem do sieci dla karty głosowej 10GB – do 9 sztuk
e) Dostawy, na żądanie Zamawiającego abonamentu miesięcznego za pakiet transmisji danych z dostępem do sieci dla karty głosowej 100GB – do 3 sztuk

Okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
a) Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia ilości zatrudnionych osób oraz zmian stanowiskowych, które mogą wymagać dodatkowych telefonów, bądź też zaistnienia innych przyczyn organizacyjnych wymagających zwiększenia ilości abonamentów telefonicznych.
b) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak
zamówienie podstawowe. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego,
mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z pozycji
wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu cenowo
- przedmiotowym stanowiącym część Oferty.
c) Ceny jednostkowe przedmiotu usług stanowiących prawo opcji w ramach
prawa opcji będą takie same jak dla zamówienia podstawowego
wskazanego w formularzu cenowo – przedmiotowym w pozycjach II. pkt 1,
2, 3,4 oraz 11,
d) o zamiarze skorzystania z prawa Opcji, Zamawiający poinformuje
Wykonawcę odrębnym oświadczeniem złożonym przed upływem terminu
realizacji umowy.
e) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji od dnia wejścia Umowy w
życie przez cały okres na jaki została zawarta (24 miesiące od dnia
01.12.2024r.) i korzystać z usług we wskazanym przez siebie okresie, nie
dłuższym niż czas trwania Umowy.

Maksymalna wartość opcji: 10 414 zł netto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Roczny abonament zarządzania flotą aparatów telefonicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa zapasowych ładowarek z kablami USB-C

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa etui

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zabezpieczenie ekranów telefonów w Standardzie III dodatkową szybą ochronną lub folią ochronną

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada
uprawnienia do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej, tzn. jest wpisany
do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2024 r. poz. 34 z późn. zm.). Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z
art. 117 ust.2 PZP warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2
PZP jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do
których realizacji te uprawnienia są wymagane.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
i. art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
ii. art.108 ust. 1 pkt. 1 i 2 PZP,
sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP - w zakresie braku podstaw
wykluczenia z postępowania na podstawie:
i. art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP
ii. art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
iii. art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
iv. art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
– stanowiące załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zaświadczenie o wpisie do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym
mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne
(Dz. U. z 2024 r. poz. 34 z późn. zm.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023r. poz. 462).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w: Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział Szczecin, ul. Tkacka
4, 70-556 Szczecin, nr rachunku: 68 1130 1176 0022 2063 6520 0004 z
dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej „Dostawa aparatów telefonicznych wraz ze świadczeniem usług w zakresie telefonii GSM na okres 24 miesięcy”. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba
podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.
Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 PZP stanowiące załączniki nr 4 oraz 3, składa każdy z Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, itp. składa pełnomocnik
Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,
8. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
10. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
11. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
12. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami w SWZ i wzorem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji
lokalnej. Wizja lokalna nie jest obligatoryjna, brak jej odbycia nie skutkuje
odrzuceniem oferty Wykonawcy.
a) Zamawiający dopuszcza składanie wniosków o wizję lokalną nie później niż do
dnia 14.08.2024r.
b) Wizja lokalna w budynkach Zamawiającego możliwa jest tylko w dniach roboczych od wtorku do piątku w godzinach 10:00 - 14:30.
c) Wykonawca poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres
r.piatkowski@muzeum.szczecin.pl złoży wniosek, który zawierać będzie:
i. dane osób, które ze Strony Wykonawcy będą brały udział w wizji lokalnej,
tj. imię i nazwisko, numer kontaktowy, zanonimizowany numer
dokumentu tożsamości,
ii. adres lokalizacji, w której Wykonawca chce dokonać wizji lokalnej,
iii. proponowany termin i godzina wizji lokalnej,
d) Zamawiający udzieli odpowiedzi w przeciągu 24 godzin, w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku. Wiadomość będzie zawierała:
i. potwierdzenie terminu zaproponowanego przez Wykonawcę lub
propozycję innej daty przeprowadzenia wizji lokalnej wraz z zakresem
godzinowym,
ii. dane osób, które ze strony Zamawiającego będą brały udział w wizji
lokalnej tj. imię i nazwisko, numer kontaktowy,
e) Wykonawca w przeciągu 12 godzin za pośrednictwem drogi mailowej
zobowiązany jest do odpowiedzi na zaproponowany termin wizji lokalnej
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Osiek nad Notecią
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI