Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Nieruchomości
Zamówienia publicznego
CZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECH. DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOK. SERWEROWNI
1.3.5 Usługi wsparcia technicznego
1.3.8 Usługi informatyczne
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
CZĘŚĆ 1
1. Przedmiotem usługi wsparcia będą następujące elementy Systemu Symfonia ERP:
a) Symfonia Finanse i Księgowość ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 – 4 stanowiska;
b) Symfonia Handel ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 miesięcy – 1 stanowisko;
c) Business Intelligence, subskrypcja na okres 12 (lub 24 miesięcy) (do 5 stanowisk).
Zamawiający informuje, że posiada zbudowane przez dotychczasowego wykonawcę rozwiązania indywidualne, które należy obsługiwać i aktualizować.
2. Wsparcie techniczne w użytkowaniu w/w programów polegać będzie na zapewnieniu gotowości w:
a) bieżącej instalacji uaktualnień w/w programów,
b) udzielaniu konsultacji z zakresu eksploatacji w/w programów, realizowanych do wyboru: stacjonarnie, online lub telefonicznie – w zależności od potrzeb Zamawiającego;
c) świadczeniu na życzenie Zamawiającego dodatkowych usług związanych z eksploatacją w/w programów w tym dodatkowych szkoleń, o ile zajdzie taka potrzeba.
3. Warunki, okres i terminy świadczenia usług:
a) Zamawiający wymaga, aby:
- usługa wsparcia była realizowana sukcesywnie począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Tym samym Zamawiający zakłada, że okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wyniesie 12 miesięcy, przy czym zastrzega, że wraz z udzieleniem zamówienia okres ten może się nieznacznie zmienić gdyż jest uzależniony od czasu trwania / daty zakończenia przedmiotowego postępowania;
- orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach.
- sługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.
- Zamawiający wymaga usługi wsparcia systemu Symfonia ERP, którego licencje zakupił. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowana usługi wsparcia innego systemu finansowo-księgowego nawet z opcją uzyskania bezpłatnej licencji na taki system;
- Wykonawca posiadał autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu;
- usługa wsparcia nie może prowadzić czy narazić Zamawiającego na ryzyko utraty gwarancji producenta;
- Wykonawca ponosi wszelkie ewentualne koszty związane z uzyskaniem praw do świadczenia przedmiotowej usługi od producenta systemu Symfonia ERP.
b) Wraz ze złożeniem oferty Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne prawa autorskie do realizacji przedmiotu umowy – bez żadnych ograniczeń na rzecz osób trzecich, a wykonanie przez niego przedmiotu umowy nie narusza praw osób trzecich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
c) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu, dotyczącą uprawnienia do świadczenia usług serwisowych w zakresie całego oprogramowania określonego w SWZ (w przypadku zatrudnienia do świadczenia ww. usług Podwykonawcy – muszą być to dokumenty potwierdzające ww. autoryzację tego Podwykonawcy).
d) Usługa opisana w poz. 1 Formularza cenowego ma charakter ryczałtowy (tj. Zamawiający ponosi stały ryczałt za tzw. gotowość), podobnie usługa w zakresie poz. 2 Formularza cenowego gdzie Zamawiający płaci sukcesywnie stały koszt miesięczny za dostarczenie licencji.
Szczegółowe informację wraz z przewidywaną liczbą godzin świadczenia usługi wsparcia zostały określone w Formularzy oferty (i w Formularzu cenowym).
e) Standardowy czas realizacji konsultacji nie przekroczy 5 dni roboczych, z wyjątkiem czasu realizacji tzw. zadań/zdarzeń krytycznych, który zostanie wyznaczony w oparciu o czas zadeklarowany w treści oferty Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Pod pojęciem dni roboczych strony rozumieją dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 9.00-15.00. Czas realizacji jest liczony od momentu zgłoszenia przekazanego przez Przedstawiciela Zamawiającego pocztą elektroniczną na dres e-mail (do obsługi zgłoszeń) wskazany przez Wykonawcę.
f) Do zadań / zdarzeń krytycznych należy zaliczyć:
- terminowe wysłanie deklaracji VAT w formie JPK do US;
- terminowe wygenerowanie zestawienia obrotów i sald na koniec każdego kwartału w celu przygotowania sprawozdania z wykonania planu finansowego.
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
CZĘŚĆ 2
1. Przedmiotem zapytania jest:
ustalenie wartości zamówienia polegającego na zapewnieniu wsparcia technicznego infrastruktury IT Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) wraz ze wsparciem przy planowanej migracji całego środowiska na nową platformę wirtualizacyjną, realizowanego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Szacowana czasochłonność usługi:
Orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach.
3. Miejsce świadczenia usługi:
Usługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.
4. Opis środowiska IT Zamawiającego:
Zamawiający posiada całkowicie zwirtualizowane środowisko IT, w oparciu o system MS Windows Server 2019 DataCenter, z wirtualizatorem Hyper-V. Na bazie tego środowiska uruchomionych jest ponad 30 serwerów wirtualnych (MS Windows 2019, MS Exchange-DAG, Linux, MS SQL, PostgresSQL, mySQL, DesktopCentral, SolarWinds, VEEAM). Planowany jest dalszy rozwój środowiska a ilość wirtualnych serwerów przekroczy 50 szt. Środowisko jest rozdzielone na kilka v-LAN’ów.
Systemy krytyczne (poziom wysoki) w środowisku:
a) Serwery Hyper-V Windows 2019 – cluster
b) MS Active Directory
c) MS Exchange Serwer 2019 – DAG
d) Zevenet Load Balancer Debian – cluster
e) MS Exchange Server EDGE 2019
f) MenageEngine - Central Desktop / Application Manager / ExchangeReporter
g) MS SQL Serwer 2019 / 2017 / 2014
h) Veeam 11 B&R Enterprise Server - jako system kopii zapasowych (backup)
i) SolarWinds - SEM / NPM
j) serwery WWW – Debian
k) Serwer Wydruku
oraz systemy wspomagające rozwiązania dziedzinowe ( EZD PUW, VPN, Dispatcher Paragon - oprogramowanie serwerowe / wydruk podążający, VoIP, itp.).
5. Szczegółowy zakres usługi:
W ramach umowy wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do realizacji następujących prac:
a) administracja systemami informatycznymi IT w KZN, lokalnie lub zdalnie,
b) zapewnienie wysokiej dostępności i ciągłości pracy systemów IT, dbanie o ich aktualizacje i bezpieczeństwo,
c) w przypadku dysfunkcjonalności któregokolwiek systemu IT (producenta MS) wykonywanie w trybie niezwłocznym jak najszybszego przywrócenia systemów do pracy,
d) rozwijanie oraz instalowanie zabezpieczeń systemów informatycznych, zgodnie z panującymi trendami,
e) uruchamianie nowych (lub niezbędnych) funkcjonalności systemowych zgodnie z potrzebami KZN i zleceniami odgórnymi,
f) zapewnienie wysokiej integralności danych w ramach systemów ochrony i bezpieczeństwa,
g) uczestnictwo w ramach prowadzonych postępowań dotyczących IT wraz z wykluczeniem możliwości brania w nich udziału,
h) comiesięcznej aktualizacji środowiska, w tym kompleksowy audyt środowiska
i) rozwiązywania problemów zgłoszonych przez użytkowników na poziomie linii wsparcia drugiej oraz trzeciej,
j) Wsparcie 1 linii dla systemów macOS.
W ramach przedmiotowej usługi mogą również zostać zlecone inne zadania, poza wskazanymi powyżej będą one jednak mieścić się w kategorii usługi wsparcia technicznego infrastruktury IT.
6. Czasy reakcji:
Wymagane SLA – 4 godz./reakcja a 8 godz./naprawa skuteczna ( przywrócenie możliwości pracy biura, dopuszczany jest workaround przy uzgodnienie z IT KZN), potwierdzona protokołem Z/O.
Wymagane SLA dotyczy integralności systemów i ich spójnej pracy. Ewentualne awarie sprzętu, elementów serwerowni nie dotyczą tego poziomu SLA.
Uwaga: W przypadku niewykonania zleconych przez Zamawiającego prac w czasie określonym powyżej, Zamawiający może zlecić te prace innemu Wykonawcy, a kosztami obciążyć Wykonawcę.
7. Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie miało charakter ryczałtowy (stały ryczałt miesięczny, za zastrzeżeniem postanowień o których mowa w niniejszym OPZ). Wynagrodzenie będzie płatne sukcesywnie na koniec każdego miesiąca realizacji usługi. Uwaga: wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją usługi. Zamawiający nie przewiduje dokonywania żadnych odrębnych płatności z tytułu poniesionych przez Wykonawcę kosztów np. kosztów zakupu oprogramowania czy też narzędzi niezbędnych do realizacji usługi lub też kosztów przejazdów, biletów, opłat za parking czy nocleg itp. w sytuacji konieczności realizacji usługi stacjonarnie.
8. Informacje dot. wymagań technicznych:
Wykonawca składając ofertę, jednocześnie oświadcza że posiada niezbędne narzędzia i oprogramowanie umożliwiające realizację usługi.
9. Pozostałe informacje:
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotowej usługi w tym warunki jej realizacji precyzuje Załącznik nr 2 do niniejszego SWZ. Umowa nie będzie miała charakteru umowy o pracę.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Nowoczesne i responsywne strony internetowe dla firm + hosting
Warszawa, Pruszków, Piaseczno (mazowieckie)
Laptopy poleasingowe Warszawa Komputery klasy biznes od AMSO
Warszawa (mazowieckie)
IT4PEOPLE
Warszawa (mazowieckie)
Karty SIM dla podróżujących do USA
Warszawa (mazowieckie)
Agencja interaktywna Warszawa
Warszawa (mazowieckie)
LaptopFix - Serwis Laptopów
Warszawa (mazowieckie)
Repaired - Serwis Laptopów
Warszawa (mazowieckie)
Serwis komputerowy warszawa - naprawakomputera.com
Wieliszew (mazowieckie)
Naprawa dysków Warszawa - odzyskiwaniedanych24h.com.pl
Warszawa (mazowieckie)