Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
CZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECH. DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOK. SERWEROWNI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Zasób Nieruchomości.
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368112343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-029
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nieruchomości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CZĘŚĆ I - USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO – KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
CZĘŚĆ II - ZAKUP USŁUG SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA TECH. DLA OBSŁUGI SERWERÓW W LOK. SERWEROWNI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2afba7b3-f59d-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061743/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi wsparcia technicznego
1.3.8 Usługi informatyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/kzn/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/kzn/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:
- poczty e-mail: przetargi@kzn.gov.pl
oraz
- platformy zakupowej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/kzn/ zwanej dalej Platformą.
Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1
niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający opisał szczegółowo wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, w treści SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający opisał szczegółowo wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, w treści SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO-ZP.260.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1
1. Przedmiotem usługi wsparcia będą następujące elementy Systemu Symfonia ERP:
a) Symfonia Finanse i Księgowość ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 – 4 stanowiska;
b) Symfonia Handel ERP poziom profesjonalny, subskrypcja na okres 12 miesięcy – 1 stanowisko;
c) Business Intelligence, subskrypcja na okres 12 (lub 24 miesięcy) (do 5 stanowisk).
Zamawiający informuje, że posiada zbudowane przez dotychczasowego wykonawcę rozwiązania indywidualne, które należy obsługiwać i aktualizować.
2. Wsparcie techniczne w użytkowaniu w/w programów polegać będzie na zapewnieniu gotowości w:
a) bieżącej instalacji uaktualnień w/w programów,
b) udzielaniu konsultacji z zakresu eksploatacji w/w programów, realizowanych do wyboru: stacjonarnie, online lub telefonicznie – w zależności od potrzeb Zamawiającego;
c) świadczeniu na życzenie Zamawiającego dodatkowych usług związanych z eksploatacją w/w programów w tym dodatkowych szkoleń, o ile zajdzie taka potrzeba.
3. Warunki, okres i terminy świadczenia usług:
a) Zamawiający wymaga, aby:
- usługa wsparcia była realizowana sukcesywnie począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Tym samym Zamawiający zakłada, że okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wyniesie 12 miesięcy, przy czym zastrzega, że wraz z udzieleniem zamówienia okres ten może się nieznacznie zmienić gdyż jest uzależniony od czasu trwania / daty zakończenia przedmiotowego postępowania;
- orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach.
- sługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.
- Zamawiający wymaga usługi wsparcia systemu Symfonia ERP, którego licencje zakupił. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowana usługi wsparcia innego systemu finansowo-księgowego nawet z opcją uzyskania bezpłatnej licencji na taki system;
- Wykonawca posiadał autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu;
- usługa wsparcia nie może prowadzić czy narazić Zamawiającego na ryzyko utraty gwarancji producenta;
- Wykonawca ponosi wszelkie ewentualne koszty związane z uzyskaniem praw do świadczenia przedmiotowej usługi od producenta systemu Symfonia ERP.
b) Wraz ze złożeniem oferty Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne prawa autorskie do realizacji przedmiotu umowy – bez żadnych ograniczeń na rzecz osób trzecich, a wykonanie przez niego przedmiotu umowy nie narusza praw osób trzecich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
c) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające autoryzację producenta systemu Symfonia ERP lub upoważnionego podmiotu, dotyczącą uprawnienia do świadczenia usług serwisowych w zakresie całego oprogramowania określonego w SWZ (w przypadku zatrudnienia do świadczenia ww. usług Podwykonawcy – muszą być to dokumenty potwierdzające ww. autoryzację tego Podwykonawcy).
d) Usługa opisana w poz. 1 Formularza cenowego ma charakter ryczałtowy (tj. Zamawiający ponosi stały ryczałt za tzw. gotowość), podobnie usługa w zakresie poz. 2 Formularza cenowego gdzie Zamawiający płaci sukcesywnie stały koszt miesięczny za dostarczenie licencji.
Szczegółowe informację wraz z przewidywaną liczbą godzin świadczenia usługi wsparcia zostały określone w Formularzy oferty (i w Formularzu cenowym).
e) Standardowy czas realizacji konsultacji nie przekroczy 5 dni roboczych, z wyjątkiem czasu realizacji tzw. zadań/zdarzeń krytycznych, który zostanie wyznaczony w oparciu o czas zadeklarowany w treści oferty Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Pod pojęciem dni roboczych strony rozumieją dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 9.00-15.00. Czas realizacji jest liczony od momentu zgłoszenia przekazanego przez Przedstawiciela Zamawiającego pocztą elektroniczną na dres e-mail (do obsługi zgłoszeń) wskazany przez Wykonawcę.
f) Do zadań / zdarzeń krytycznych należy zaliczyć:
- terminowe wysłanie deklaracji VAT w formie JPK do US;
- terminowe wygenerowanie zestawienia obrotów i sald na koniec każdego kwartału w celu przygotowania sprawozdania z wykonania planu finansowego.
4.2.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji konsultacji zadań krytycznych (Czas)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2
1. Przedmiotem zapytania jest:
ustalenie wartości zamówienia polegającego na zapewnieniu wsparcia technicznego infrastruktury IT Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) wraz ze wsparciem przy planowanej migracji całego środowiska na nową platformę wirtualizacyjną, realizowanego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Szacowana czasochłonność usługi:
Orientacyjna czasochłonność usługi wyniesie maksymalnie 240 godzin w czasie trwania umowy, przy czym niewykorzystane w danym miesiącu godziny Zamawiający może wykorzystać w kolejnych miesiącach.
3. Miejsce świadczenia usługi:
Usługa będzie realizowana zarówno zdalnie jak i stacjonarnie (przyjmuje się, że 10 godzin w miesiącu będzie realizowane w biurze KZN). Tym samym Wykonawca oświadcza, że osoba delegowana / osoby delegowane do realizacji usługi pozostaje pozostają do dyspozycji Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotowej usługi, przez cały okres obwiązywania umowy.
4. Opis środowiska IT Zamawiającego:
Zamawiający posiada całkowicie zwirtualizowane środowisko IT, w oparciu o system MS Windows Server 2019 DataCenter, z wirtualizatorem Hyper-V. Na bazie tego środowiska uruchomionych jest ponad 30 serwerów wirtualnych (MS Windows 2019, MS Exchange-DAG, Linux, MS SQL, PostgresSQL, mySQL, DesktopCentral, SolarWinds, VEEAM). Planowany jest dalszy rozwój środowiska a ilość wirtualnych serwerów przekroczy 50 szt. Środowisko jest rozdzielone na kilka v-LAN’ów.
Systemy krytyczne (poziom wysoki) w środowisku:
a) Serwery Hyper-V Windows 2019 – cluster
b) MS Active Directory
c) MS Exchange Serwer 2019 – DAG
d) Zevenet Load Balancer Debian – cluster
e) MS Exchange Server EDGE 2019
f) MenageEngine - Central Desktop / Application Manager / ExchangeReporter
g) MS SQL Serwer 2019 / 2017 / 2014
h) Veeam 11 B&R Enterprise Server - jako system kopii zapasowych (backup)
i) SolarWinds - SEM / NPM
j) serwery WWW – Debian
k) Serwer Wydruku
oraz systemy wspomagające rozwiązania dziedzinowe ( EZD PUW, VPN, Dispatcher Paragon - oprogramowanie serwerowe / wydruk podążający, VoIP, itp.).
5. Szczegółowy zakres usługi:
W ramach umowy wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do realizacji następujących prac:
a) administracja systemami informatycznymi IT w KZN, lokalnie lub zdalnie,
b) zapewnienie wysokiej dostępności i ciągłości pracy systemów IT, dbanie o ich aktualizacje i bezpieczeństwo,
c) w przypadku dysfunkcjonalności któregokolwiek systemu IT (producenta MS) wykonywanie w trybie niezwłocznym jak najszybszego przywrócenia systemów do pracy,
d) rozwijanie oraz instalowanie zabezpieczeń systemów informatycznych, zgodnie z panującymi trendami,
e) uruchamianie nowych (lub niezbędnych) funkcjonalności systemowych zgodnie z potrzebami KZN i zleceniami odgórnymi,
f) zapewnienie wysokiej integralności danych w ramach systemów ochrony i bezpieczeństwa,
g) uczestnictwo w ramach prowadzonych postępowań dotyczących IT wraz z wykluczeniem możliwości brania w nich udziału,
h) comiesięcznej aktualizacji środowiska, w tym kompleksowy audyt środowiska
i) rozwiązywania problemów zgłoszonych przez użytkowników na poziomie linii wsparcia drugiej oraz trzeciej,
j) Wsparcie 1 linii dla systemów macOS.
W ramach przedmiotowej usługi mogą również zostać zlecone inne zadania, poza wskazanymi powyżej będą one jednak mieścić się w kategorii usługi wsparcia technicznego infrastruktury IT.
6. Czasy reakcji:
Wymagane SLA – 4 godz./reakcja a 8 godz./naprawa skuteczna ( przywrócenie możliwości pracy biura, dopuszczany jest workaround przy uzgodnienie z IT KZN), potwierdzona protokołem Z/O.
Wymagane SLA dotyczy integralności systemów i ich spójnej pracy. Ewentualne awarie sprzętu, elementów serwerowni nie dotyczą tego poziomu SLA.
Uwaga: W przypadku niewykonania zleconych przez Zamawiającego prac w czasie określonym powyżej, Zamawiający może zlecić te prace innemu Wykonawcy, a kosztami obciążyć Wykonawcę.
7. Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie miało charakter ryczałtowy (stały ryczałt miesięczny, za zastrzeżeniem postanowień o których mowa w niniejszym OPZ). Wynagrodzenie będzie płatne sukcesywnie na koniec każdego miesiąca realizacji usługi. Uwaga: wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją usługi. Zamawiający nie przewiduje dokonywania żadnych odrębnych płatności z tytułu poniesionych przez Wykonawcę kosztów np. kosztów zakupu oprogramowania czy też narzędzi niezbędnych do realizacji usługi lub też kosztów przejazdów, biletów, opłat za parking czy nocleg itp. w sytuacji konieczności realizacji usługi stacjonarnie.
8. Informacje dot. wymagań technicznych:
Wykonawca składając ofertę, jednocześnie oświadcza że posiada niezbędne narzędzia i oprogramowanie umożliwiające realizację usługi.
9. Pozostałe informacje:
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotowej usługi w tym warunki jej realizacji precyzuje Załącznik nr 2 do niniejszego SWZ. Umowa nie będzie miała charakteru umowy o pracę.
4.2.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby / osób delegowanej/nych do realizacji usługi
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezależnie od innych przypadków określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1) klęsk żywiołowych;
2) udokumentowanych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu Umowy;
3) zmian będących następstwem działania organów administracji, a w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez podmioty trzecie odpowiednich decyzji administracyjnych, skutkujące niemożliwością wykonania Umowy w terminie,
4) wstrzymanie realizacji przedmiotu Umowy jako następstwo działania osób trzecich,
5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z treścią zapytania lub treścią Umowy.
6) gdy nie jest możliwe wykonanie Przedmiotu umowy przez osobę wskazaną w ofercie z powodu śmierci, choroby, wypadku lub innych niemożliwych do przewidzenia okoliczności. Zaproponowana przez Wykonawcę inna osoba winna posiadać kwalifikacje nie gorsze niż osoba wskazana w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do podania imienia i nazwiska tej osoby, numeru uprawnień (o ile dotyczy).
7) zmian danych Stron Umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana adresu, wystąpi urzędowa zmiana wysokości stawki podatku VAT (łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku).
2. Powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadkach określonych w umowie i ustawie Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/kzn/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni