Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie prosceniowego mostu oświetleniowego na Scenie Głównej wraz z systemem sterowania w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki - Opera Narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013055028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrwielki.pl; office@teatrwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrwielki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie prosceniowego mostu oświetleniowego na Scenie Głównej wraz z systemem sterowania w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a4b3d2e-f591-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247550/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa, montaż i uruchomienie mostu oświetleniowego wraz z systemem sterowania na scenie im. S. Moniuszki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://teatrwielki.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/432118/zaprojektowanie-dostawa-montaz-i-uruchomienie-prosceniowego-mostu-oswietleniowego-na-scenie-glownej-wraz-z-systemem-sterowania-w-teatrze-wielkim-operze-narodowej-w-warszawie-w-2024-r
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy
zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/432118/zaprojektowanie-dostawa-montaz-i-uruchomienie-prosceniowego-mostu-oswietleniowego-na-scenie-glownej-wraz-z-systemem-sterowania-w-teatrze-wielkim-operze-narodowej-w-warszawie-w-2024-r
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z niej jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa jej Regulamin dostępny pod adresem internetowym
https://teatrwielki.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj.
bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy,
określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Szczegółowe informacje przedstawione są w rozdz. XV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2) — dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Wielki – Opera Narodowa, Pl. Teatralny 1, 00 - 950 Warszawa; tel.: +48 (22) 69 20 200; fax: +48 (22) 826 04 23.
Dalsze szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdz. XXIX ust. 1 i 2 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO zawarte zostały w rozdz. XXIX ust. 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie prosceniowego mostu oświetleniowego na Scenie Głównej wraz z systemem sterowania oraz wykonaniem kompleksowej dokumentacji projektowej z niezbędną dokumentacją budowlaną. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą prace projektowe, dostawa, montaż urządzeń mechaniki scenicznej, a także roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne i teletechniczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w tym normy), jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: minimum 3 lata.
5. Zgodnie z art. 27 ustawy Pzp do niniejszego zamówienia, które obejmuje równocześnie usługi, dostawy i roboty budowlane, stosuje się przepisy dotyczące głównego przedmiotu zamówienia, tj. dostaw.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44316300-1 - Kratownice
42961000-0 - System sterowania i kontroli
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 215 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Automatyka
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu, ustalone przez Zamawiającego na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 (jedną) dostawę wraz z montażem i uruchomieniem mostu oświetleniowego lub sztankietu dekoracyjnego wraz z systemem sterowania, gdzie w zakres dostawy wchodziło uzbrojenie mostu lub sztankietu w instalację zasilającą i sterującą DMX, a wartość tej dostawy (obejmującej cały wskazany zakres) była nie mniejsza niż 200.000 zł brutto;
2) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
a) co najmniej 1 osobą na stanowisko Automatyka posiadającą wykształcenie wyższe (minimum I stopnia), o kierunku automatyka, automatyka i robotyka lub automatyka i elektronika lub automatyka przemysłowa lub inne studia kierunkowe związane z automatyką. Należy wykazać, że Automatyk wykonał co najmniej 1 (jedną) instalację sterowniczą dla urządzeń mechaniki sceny oraz jedną Integrację dwóch różnych systemów sterowania w sumie dla minimum 4 urządzeń (Zamawiający dopuszcza łączenie warunku dotyczącego wykonania instalacji sterowniczej dla urządzeń mechaniki sceny oraz wykonania integracji dwóch różnych systemów sterowania),
b) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”, Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), dalej „RMSFT” oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.0.551 t.j.), dalej „UOSZ” oraz posiadającą kwalifikacje do prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych określone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.0.840 t.j. - która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, legitymującą się co najmniej 5-letnim doświadczeniem (liczonym od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi w powyższej specjalności,
c) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”.
Pod pojęciem „Integracja” należy rozumieć proces polegający na przebudowie/modernizacji istniejącego systemu sterowania urządzeniami mechaniki sceny w zakresie zespolenia istniejących urządzeń mechaniki sceny z nowymi urządzeniami mechaniki sceny (w sumie minimum 4 urządzenia w systemie). Wymagane jest aby nowy (przebudowany/zmodernizowany) system sterowania, o którym mowa powyżej sterował napędami za pośrednictwem falownika zgodnym z SIL 3 kat 4 dla funkcji zatrzymania SS 1 oraz z systemem wyłączników awaryjnych. Ponadto wymagane jest wykazanie, że „Integracja” obejmowała również dostosowanie istniejących systemów sterowania urządzeń mechaniki sceny do pracy w standardzie SIL 3 kat 4 dla funkcji zatrzymania SS 1 oraz z systemem wyłączników awaryjnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w świadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1) – 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw (wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz cenowy (wypełniony załącznik nr 1a do SWZ).
Wymagana forma: Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Brak złożenia Formularza cenowego powoduje odrzucenie oferty na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
2) Doświadczenie zawodowe Automatyka (wypełniony załącznik nr 1b do SWZ)
Wymagana forma: Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Brak złożenia przedmiotowego dokumentu spowoduje przyznanie 0 pkt w
kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie zawodowe Automatyka”. Dokument ten nie podlega uzupełnieniu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte zostały w rozdz. XVIII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem,
2. Pozostałe informacje dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia zostały sprecyzowane w rozdz. X, XI i XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia przedstawione są w paragrafie 21 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/432118/zaprojektowanie-dostawa-montaz-i-uruchomienie-prosceniowego-mostu-oswietleniowego-na-scenie-glownej-wraz-z-systemem-sterowania-w-teatrze-wielkim-operze-narodowej-w-warszawie-w-2024-r
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej.
Wizja lokalna zostanie przeprowadzona po wcześniejszym złożeniu przez Wykonawcę wniosku, poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania, zgodnie z zapisami Rozdziału XV SWZ. Dokładny termin i godzina przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie uzgodniony z zainteresowanym Wykonawcą.
Przedstawiciele Wykonawców powinni stawić się najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem wizji lokalnej w miejscu: przed Portiernią nr V przy ul. Moliera 5 w Warszawie (siedziba Zamawiającego).
Z przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (podpisany przez uczestników wizji lokalnej).
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp odrzuceniu będzie podlegać oferta, która zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający respektuje odbycie wizji lokalnej w postępowaniu nr ZP.260.6.2024. Wykonawca, który wykonał wizję lokalną we wskazanym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie ma obowiązku wykonywania powtórnej wizji lokalnej. Wykonawca, który nie wykonał wizji lokalnej w postępowaniu ZP.260.6.2024 ma obowiązek obycia wizji lokalnej.
2. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w całości w terminie maksymalnie do 215 dni od dnia zawarcia umowy. Zamówienie może zostać wykonane w terminie wcześniejszym.
Do umowy może zostać wpisany krótszy termin realizacji umowy (w zależności od terminu podpisania umowy). Ze względu na zewnętrzne dofinansowanie, całość zamówienia powinna zostać wykonana najpóźniej do dnia 16 grudnia 2024 r.
Zamówienie realizowane będzie w podziale na etapy, które opisane zostały w pkt IV Części opisowej Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
Z uwagi na konieczność rozliczenia finansowego przedmiotowego zamówienia (środki zewnętrzne), Wykonawca zobowiązany jest zrealizować umowę najpóźniej do dnia 16 grudnia 2024 r.
3. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/432118/zaprojektowanie-dostawa-montaz-i-uruchomienie-prosceniowego-mostu-oswietleniowego-na-scenie-glownej-wraz-z-systemem-sterowania-w-teatrze-wielkim-operze-narodowej-w-warszawie-w-2024-r