Usługi w zakresie dostarczania posiłków dla pacjentów MCTiPZ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie dostarczania posiłków dla pacjentów MCTiPZ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-02-19
  • ZamawiającyMIEJSKIE CENTRUM TERAPII I PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ IM. BŁ. RAFAŁA CHYLIŃSKIEGO W ŁODZI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00099072
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie dostarczania posiłków dla pacjentów MCTiPZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM TERAPII I PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ IM. BŁ. RAFAŁA CHYLIŃSKIEGO W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470822979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niciarniana 41

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-320

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 676-17-34

1.5.8.) Numer faksu: 42 676 18 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczp@mczp-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chylinskilodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie dostarczania posiłków dla pacjentów MCTiPZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-060b732a-c590-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577821/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi w zakresie dostarczania posiłków dla pacjentów MCTiPZ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-060b732a-c590-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl (komunikacja tylko w zakresie składania ofert)
https://www.nbip.pl/mopitu/ (dokumenty zamówienia)
mczp@mczp-lodz.pl (komunikacja w pozostałym zakresie)

Na stronie internetowej https://www.nbip.pl/mopitu/ udostępniona zostaje Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem ust. 2, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
2. Ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą, Wykonawca składa za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” dostępnej na Platformie e-Zamówienia, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. W pozostałym zakresie proponuje się komunikację przy użyciu poczty elektronicznej: mczp@mczp-lodz.pl
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
6. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na serwer pocztowy Zamawiającego.
7. Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-060b732a-c590-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia.
8. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
9. Postępowanie odbywa się w języku polskim. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia, o którym mowa w ust. 8, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Dokumenty składa się w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 10, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach, o których mowa w ust. 8 lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu poczty elektronicznej.
12. Pozostałe wymagania zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Miejskie Centrum Terapii i Profilaktyki Zdrowotnej im. bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuje, że :
1. Administratorem Danych Osobowych jest Miejskie Centrum Terapii i Profilaktyki Zdrowotnej im. bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi, ul. Niciarniana 41, 92-320 Łódź, reprezentowane przez Dyrektora , tel.: 42 676 17 34, e-mail: mczp@mczp-lodz.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mczp-lodz.pl .
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych osobowych w tym zakresie oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (z późn.zm.).
6. Przysługuje Pani / Panu prawo do :
a) uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora,
b) dostępu do powierzonych danych osobowych,
c) sprostowania powierzonych danych osobowych,
d) usunięcia powierzonych danych osobowych,
e) ograniczenia przetwarzania powierzonych danych,
f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania powierzonych danych,
g) przenoszenia powierzonych danych,
h) cofnięcia zgody powierzenia danych w dowolnym momencie,
i) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Miejskie Centrum Terapii i Profilaktyki Zdrowotnej im. bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi nie będzie przekazywał zbieranych danych do państw trzecich.
8. Administrator nie będzie przetwarzał danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
9. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Prawo Zamówień Publicznych albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi w zakresie codziennego, całodobowego produkowania i sukcesywnego dostarczania posiłków dla pacjentów Oddziału Leczenia Uzależnień, Hostelu – noclegowni, Hostelu dla sprawców przemocy domowej oraz Oddziału Dziennego Terapii Uzależnienia od Alkoholu przy ul. Niciarnianej 41.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający jest uprawniony zamówić dodatkową liczbę posiłków ponad szacunkową liczbę posiłków, określoną w umowie. Dodatkowe posiłki mogą zostać zamówione w ilości, której wartość nie będzie przekraczała 20 % szacunkowej wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 4 umowy. Podstawą określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za posiłki dostarczone w ramach opcji będzie cena jednostkowa posiłku określona w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem jej zmian dokonanych na podstawie § 5 ust 10 umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia posiłków objętych opcją, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zamówienie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji w przypadku zwiększenia liczby pacjentów w stosunku do przewidywanych w okresie obowiązywania umowy. Do posiłków dostarczanych w ramach opcji zastosowanie mają postanowienia niniejszej umowy w szczególności w zakresie zasad ich zamawiania, odbioru, sprawdzenia jakości, zapłaty wynagrodzenia oraz odpowiedzialności za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja innych uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-10 do 2025-03-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert zostanie dokonana według następujących zasad:

1. Cena zostanie obliczona wg. następującej formuły:

cena podana w najtańszej ofercie
PC = ____________________________ x waga kryterium (60)

cena podana w badanej ofercie

Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.


2. Czas dostarczania posiłków będzie oceniany punktowo.

a) Za dostarczenie śniadania od 7.00 do godz. 7.15 – 10 pkt.
Za dostarczenie śniadania do godz. 7.30 - 5 pkt.
Za dostarczenie śniadania do godz. 8.00 – 1 pkt.
b) Za dostarczenie obiadu i kolacji oraz posiłków świątecznych od 13.00 do godz. 13.15 – 10 pkt.
Za dostarczenie obiadu i kolacji oraz posiłków świątecznych do godz. 13.30 – 5 pkt.
Za dostarczenie obiadu i kolacji oraz posiłków świątecznych do godz. 13.45 – 1 pkt.

Maksymalnie można uzyskać 20 pkt.

3. Termin płatności (comiesięczna faktura wystawiona przez Wykonawcę)

Płatność w ciągu 30 dni – 0 pkt
Płatność w ciągu 60 dni – 20 pkt

Każdy zadeklarowany termin poniżej 60 dni punktowany będzie jako termin płatności 30 dni, tj. 0 pkt., natomiast termin powyżej 60 dni, będzie traktowany jako 60-dniowy termin płatności, tj. 20 pkt.

Maksymalnie można uzyskać 20 pkt.


Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie zaokrąglona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku (z uwzględnieniem zasady zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostarczania posiłków

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

Dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448), stwierdzającej, że zakład (kuchnia), w którym będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług polegających na produkcji posiłków dla odbiorców z zewnątrz, zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.


3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 200 000,00 zł.

4. Zdolności technicznej lub zawodowej.

Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda.

Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie to stanowi dowód
potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie.
Podmiot udostępniający zasoby, składa również oświadczenie na zasadach art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 4 do SWZ).
2. Wykonawca oraz każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie do oferty dołącza/dołączają oświadczenie składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (załącznik nr 6 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4. Oświadczenia, o których mowa w ust. 3 składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie, których oferta została oceniona najwyżej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie. Podmiot udostępniający zasoby, składa również oświadczenie na zasadach art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
(załącznik nr 4 do SWZ).
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zmawiającego składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) w celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448), stwierdzającej, że zakład (kuchnia), w którym będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług polegających na produkcji posiłków dla odbiorców z zewnątrz, zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
3) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – odpowiedni dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 200 000,00 zł;
4) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień (co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości (min. 150 000,00 zł brutto każda), daty i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane/są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane /są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane/jest wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku zamówień nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w rozdziale VIII ust. 1-3 oraz w poniższym ust. 5 i 6, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
2. Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca (lider konsorcjum) lub upełnomocniona przez konsorcjantów osoba fizyczna lub osoba prawna. Pełnomocnik, o którym mowa, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, z zastrzeżeniem ust. 1.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje przedmiotowe usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym jest spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem
6. Warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jest spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 200 000,00 zł.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają przedmiotowe usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje dokonywanie zmian w umowie. Okoliczności dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą wymienione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą, Wykonawca składa za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” dostępnej na Platformie e-Zamówienia, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Procedura szczegółowo opisana w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje dotyczące realizowanego postępowania zostały uregulowane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) na stronie https://www.nbip.pl/mopitu/
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie i dostarczanie posiłków do miejsca zamieszkania - Łowicz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i dostarczanie posiłków do miejsca zamieszkania dla 82 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI