Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-14
  • Numer ogłoszenia514460-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514460-N-2019 z dnia 2019-02-14 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 10908915000000, ul. ul. Św. Wincentego  87 , 03-291  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 277 02 50, e-mail zamowienia.publiczne@ops-targowek.waw.pl, faks 22 370 25 32.
Adres strony internetowej (URL): www.ops-targowek.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.ops-targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ops-targowek.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy
Numer referencyjny: ZP PN 2/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części : Część nr 1 : Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków i zapewnienie ich spożycia dla osób wskazanych przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 1, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 50 posiłków dziennie . Wielkość zamówienia dla części nr 1 w okresie obowiązywania umowy Zamawiający szacuje na 16800 posiłków. Część nr 2: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków i zapewnienie ich spożycia dla osób wskazanych przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 2, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 15 posiłków dziennie. Wielkość zamówienia dla części nr 2 w okresie obowiązywania umowy Zamawiający szacuje na 5040 posiłków. Część nr 3: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków i zapewnienie ich spożycia dla osób wskazanych przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 3, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 10 posiłków dziennie. Wielkość zamówienia dla części nr 3 w okresie obowiązywania umowy Zamawiający szacuje na 3360 posiłków.

II.5) Główny kod CPV: 55300000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 361203,70
Waluta:
Pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-04-01   lub zakończenia: 2020-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia – klauzule społeczne (dotyczy wszystkich części) 1. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający na okres realizacji zamówienia żąda zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu wymiaru czasu pracy. 2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego spełnienia warunku z art. 29 ust. 3 a ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 3. W ciągu miesiąca od przystąpienia do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dowodu zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu wymiaru czasu pracy wraz z zakresem obowiązków jakie ta osoba będzie pełnić przy realizacji zamówienia. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed upływem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby o której mowa w pkt 1 wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne a Wykonawca ma obowiązek udostępnić je Zamawiającemu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lokalem gastronomicznym położonym w: a) dla części nr 1 w Rejonie nr 1, lub położonym w pobliżu Rejonu 1 z dogodną komunikacją miejską z Rejonu 1; b) dla części nr 2 w Rejonie nr 2, lub położonym w pobliżu Rejonu 2 z dogodną komunikacją miejską z Rejonu 2; c) dla części nr 3 w Rejonie nr 3,lub położonym w pobliżu Rejonu 3 z dogodną komunikacją miejską z Rejonu 3; Opis Rejonów znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Dotyczy części 1, 2 i 3: Wykonawca do realizacji zamówienia dysponuje lokalem przystosowanym do wydawania posiłków spełniającym wymagania określone przepisami dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia, gdzie jednocześnie istnieje możliwość konsumpcji : • dla Rejonu nr 1 - 20 osób; • dla Rejonu nr 2 – 10 osób; • dla Rejonu nr 3 – 10 osób, położonym w rejonie, którego dotyczy oferta, blisko przystanków komunikacji miejskiej, bez barier architektonicznych, wyposażonym w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia gastronomiczne, spełniającym wymagania określone przepisami dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia, wyposażonym w WC dla klientów ; oraz osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi wszystkie wymagania sanitarno – higieniczne określone stosownymi przepisami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.5 pkt.1-8 Ustawy aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w punkcie 6.2. podpunkt 1) niniejszej SIWZ (załącznik nr 4). 3) W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 6).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
doświadczenie 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć . 5) w wyniku wprowadzonych zmian w przepisach prawa mających wpływ na treść niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków i zapewnienie ich spożycia dla osób wskazanych przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, wydawanie i zapewnienie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego zamieszkałym na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie, w okresie od 01.04.2019 do 31.03.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55300000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Lokal gastronomiczny Wykonawcy musi być położony w Rejonie nr 1, który obejmuje osiedle Bródno oraz Bródno Podgrodzie, lub położonym najbliżej tych osiedli, z dogodną komunikacją miejską z tych osiedli. Lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane posiłki musi być wyposażony w odpowiednią liczbę mebli i urządzeń, które umożliwią spożycie posiłków przez co najmniej 20 osób jednocześnie, spełniającym wymagania określone przepisami dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia, położonym blisko przystanków linii komunikacji miejskiej, pozbawionym barier architektonicznych, wyposażonym w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia gastronomiczne, oraz WC dla klientów . Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia – klauzule społeczne (dotyczy wszystkich części) 1. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający na okres realizacji zamówienia żąda zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu wymiaru czasu pracy. 2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego spełnienia warunku z art. 29 ust. 3 a ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 3. W ciągu miesiąca od przystąpienia do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dowodu zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu wymiaru czasu pracy wraz z zakresem obowiązków jakie ta osoba będzie pełnić przy realizacji zamówienia. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed upływem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby o której mowa w pkt 1 wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne a Wykonawca ma obowiązek udostępnić je Zamawiającemu.


Część nr: 2 Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, wydawanie i zapewnienie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, wydawanie i zapewnienie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego, w okresie od 01.04.2019 r. do 31.03.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55300000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Lokal gastronomiczny Wykonawcy musi być położony w Rejonie nr 2, który obejmuje: Targówek Fabryczny, Utratę i Elsnerów, lub położonym najbliżej tych osiedli, z dogodną komunikacją miejską z tych osiedli. Lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane posiłki musi być wyposażony w odpowiednią liczbę mebli i urządzeń, które umożliwią spożycie posiłków przez co najmniej 10 osób jednocześnie, spełniającym wymagania określone przepisami dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia, położonym blisko przystanków linii komunikacji miejskiej, pozbawionym barier architektonicznych, wyposażonym w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia gastronomiczne, oraz WC dla klientów . Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia – klauzule społeczne (dotyczy wszystkich części) 1. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający na okres realizacji zamówienia żąda zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu wymiaru czasu pracy. 2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego spełnienia warunku z art. 29 ust. 3 a ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 3. W ciągu miesiąca od przystąpienia do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dowodu zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu wymiaru czasu pracy wraz z zakresem obowiązków jakie ta osoba będzie pełnić przy realizacji zamówienia. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed upływem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby o której mowa w pkt 1 wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne a Wykonawca ma obowiązek udostępnić je Zamawiającemu.


Część nr: 3 Nazwa: przygotowywanie, wydawanie i zapewnienie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego,w rejonie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, wydawanie i zapewnienie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego, w okresie od 01.04.2019 do 31.03.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55300000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Lokal gastronomiczny Wykonawcy musi być położony w Rejonie nr 3, który obejmuje: Zacisze i Targówek Mieszkaniowy, lub położonym najbliżej tych osiedli, z dogodną komunikacją miejską z tych osiedli. Lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane posiłki musi być wyposażony w odpowiednią liczbę mebli i urządzeń, które umożliwią spożycie posiłków przez co najmniej 10 osób jednocześnie, spełniającym wymagania określone przepisami dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia, położonym blisko przystanków linii komunikacji miejskiej, pozbawionym barier architektonicznych, wyposażonym w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia gastronomiczne, oraz WC dla klientów . Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia – klauzule społeczne (dotyczy wszystkich części) 1. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający na okres realizacji zamówienia żąda zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu wymiaru czasu pracy. 2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego spełnienia warunku z art. 29 ust. 3 a ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 3. W ciągu miesiąca od przystąpienia do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dowodu zatrudnienia 1 osoby na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu wymiaru czasu pracy wraz z zakresem obowiązków jakie ta osoba będzie pełnić przy realizacji zamówienia. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed upływem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby o której mowa w pkt 1 wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne a Wykonawca ma obowiązek udostępnić je Zamawiającemu.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę artykułów spożywczych - Ciechanów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę artykułów spożywczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI