Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taka formę pomocy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebinia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej w Trzebini
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00296851
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taka formę pomocy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6121 510

1.5.8.) Numer faksu: 32 6121 510 wew. 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.naszops.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taka formę pomocy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1285f069-5366-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00168740/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.trzebinia.naszops.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniporal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem (https://epuap.gov.pl/wps/portal), poczty elektronicznej e-mail: ops@um.trzebinia.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzając wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz Formularz do komunikacji (do składania dokumentów elektronicznych jako załączniki).
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiają-cy dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf,.xps, .odt. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452). Zamawiający nie zamierza komunikować się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wykonawca może zwrócić się do zmawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści swz. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści swz wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonej w art. 65 ust. 1 art. 66 i art. 69 – Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznych wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, ul. Kościuszki 38, 32 - 540 Trzebinia,
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: baranowskiodo@gmail.com
• Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
• dane osobowe są udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
 podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
 podmiotom serwisującym nasze systemy informatyczne,
 podmiotom świadczącym nam usługi prawne, audytowe, doradcze,
• dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
• osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
• obowiązek podania danych wynika z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
• administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez
okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego zadania oraz w okresie późniejszym jeśli wymagają tego odrębne przepisy prawa. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Państwa dane możemy przekazywać innym organom publicznym i podmiotom, przy czym dokonujemy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań lub umowa. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, mają
Państwo prawo do jej cofnięcia. Mają Państwo ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) – RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 64627,42 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie (dowóz) posiłków w postaci zestawów obiadowych (zupa + drugie danie) dla 23 osób podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini.
Zamówione zestawy dostarczane będą pod adres konkretnej osoby codziennie w dni robocze w przedziale godzinowym 12.00-14.00.
W skład zestawu obiadowego dla jednej osoby wchodzą:
- zupa – 400 ml.
- porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 150 gram, przygotowana w sposób różnorodny,
- pierwszy dodatek obiadowy nie mniejszy niż o wadze 200 gram (dotyczy: ziemniaki, kasza, ryż, kluski, frytki),
- drugi dodatek obiadowy nie mniejszy niż 150 gram (dotyczy: surówka, sałatka)
Posiłki przygotowywane będą według zróżnicowanego jadłospisu o charakterze prozdrowotnym. Posiłki muszą być przygotowanie ze świeżych produktów, prawidłowo zbilansowane, przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków zgodnie z obowiązującą technologią i dobrej jakości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłków oraz walory smakowe. Zestawy obiadowe winny być przygotowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia, normami żywienia oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia.
Wykonawca dostarczy zestawy obiadowe wyporcjowane, zapakowane oddzielnie w pojemnikach termoizolacyjnych i gotowe do podania bez dodatkowych działań ze strony podopiecznego. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, zestawy obiadowe powinny być przewożone samochodem dostawczym dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków. Przygotowanie i dostarczanie posiłków musi odbywać się z zachowaniem zasad sanitarno – epidemiologicznych.
Przewidywana ilość zestawów obiadowych objętych zamówieniem – 6.072 sztuk zestawów w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (ilość przewidywana). Podane wartości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia zestawów obiadowych dla mniejszej lub większej ilości osób w ciągu roku. Zmiana ilości podopiecznych a co za tym idzie zamawianych zestawów obiadowych będzie uzależniona od aktualnych potrzeb. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia ilości zamawianych zestawów uzależniona będzie od faktycznej liczby osób, którym zostanie przyznana pomoc w formie posiłku.
Zamówienia konkretnej liczby zestawów obiadowych będzie dokonywał pisemnie (e-mail, fax) pracownik Zamawiającego.
Zamówione zestawy Wykonawca dostarczy pod wskazany adres zamieszkania konkretnego podopiecznego.
Rejony:
Trzebinia Siersza - ul. Stojałowskiego, ul. Dębowa, ul. Grunwaldzka
Myślachowice – ul. Zalipie
Trzebinia Górka - ul. Dworska, ul. Lipcowa
Trzebinia Krystynów - ul. 1000 lecia, ul. Styczniowa
Trzebinia Salwator - ul. Głowackiego
Trzebinia Centrum – ul. Norwida, ul. Kościuszki, ul. Ochronkowa, ul. Słowackiego, ul. Marszałka Piłsudskiego
Dulowa – ul. Dworcowa
Psary – ul. Lipowa
W przypadku przyznania pomocy w formie posiłku w czasie trwania umowy osobom zamieszkałym w innych niż w/w dzielnicach/sołectwach Trzebini Wykonawca dokona dla tej osoby rekalkulacji kosztów dowozu posiłku pod konkretny wskazany adres. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu zmiana umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się
kryterium którym jest cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o ile ofertę składa pełnomocnik
c) zaparafowany projekt umowy jako potwierdzenie akceptacji warunków realizacji zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie polegających na:
ewentualnej zmianie ilości osób, którym przyznano pomoc w formie posiłku oraz/lub zmianie miejsca zamieszkania klienta

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal, który dostępny jest pod adresem (https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAP dostępny pod adresem (https://epuap.gov.pl/wps/portal)na adres skrzynki epuap /oh481e9eom/ lub poczta elektroniczna e-mail: ops@um.trzebinia.pl. opatrzone certyfikowanym podpisem elektronicznym

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna- Modlnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna. Miejscowość sąsiadująca z Krakowem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.