Przygotowanie i dostarczenie pakietu żywnościowego, przy użyciu odpowiedniego środka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i dostarczenie pakietu żywnościowego, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, w formie gorących napojów oraz suchego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00297044
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie pakietu żywnościowego, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, w formie gorących napojów oraz suchego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie pakietu żywnościowego, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, w formie gorących napojów oraz suchego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-891e8bc1-5367-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001197/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Przygotowanie i dostarczanie pakietu żywnościowego dla streerbus

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy ujawnioną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez ustanowionego pełnomocnika Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki informacyjny został opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.52.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozdział II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55320000-9 usługi podawania posiłków
2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie pakietu żywnościowego, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, w formie gorących napojów oraz suchego prowiantu.
3. Zleceniobiorca zapewni codziennie, przez 7 dni w tygodniu, nie wyłączając świąt, w okresie od grudnia 2021 r. do 31 marca 2022 r., świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu a następnie wydawaniu, przy użyciu odpowiedniego środka transportu, na ul. Księcia Józefa 52 w Krakowie, gorących napojów oraz suchego prowiantu w następującej ilości:
• 50 litrów herbaty czarnej, słodzonej, w 2 termosach o pojemności 25 litrów każdy;
• 50 litrów kawy czarnej, słodzonej, w 2 termosach o pojemności 25 litrów każdy;
• 80 sztuk suchego prowiantu w postaci kanapek składających się z bułki typu ciabata (100 g), wymiennie wędliny (50 g) lub sera (50 g) – po 40 szt. każdego rodzaju, masła (20 g), oraz min. 3 dodatków np: zielonej sałaty, pomidora, ogórka, jajka (min. 130g.)
4. Każda kanapka winna być opakowana w papier. Kanapki winny być umieszczone w opisanych pojemnikach umożliwiających ich przenoszenie i dalszy transport, oddzielnie z wędliną i oddzielnie z serem. Kanapki winny być przygotowywane w dniu dostawy.
5. Terminy i miejsce realizacji zamówienia:
1) Okres obowiązywania umowy: od dnia udzielenia zamówienia od 1 grudnia 2021 r. do 31 marca 2022 r.,
2) Termin dostawy: zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalna dopuszczalna przez Zamawiającego ilość dni roboczych, tj. 14 dni roboczych pomniejszona o podany przez Wykonawcę ofercie okres skrócenia terminu dostawy) od daty podpisania umowy w zakresie każdej z części, w tym w zakresie, jednak nie później niż do dnia 20 grudnia 2021 r.
6. Szczegółowe warunku realizacji zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ pn.: „wzór umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp ustawy Pzp;
2. Zamawiający odrzuca każdą ofertę, w stosunku do której powstała choćby jedna z przesłanek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym ceny.
4. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w granicach zakreślonych art. 223 ust. 2 ustawy Pzp..
5. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 255 i 256 ustawy Pzp.
6. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadamia pisemnie wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne swej decyzji.

7. Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów (dot. wszystkich części):
1) cena ( c )= 60%,
2) Aspekty społeczne(AS) = 40% - zatrudnienie przy realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy osób niepełnoprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych bądź też wymiarze czasu pracy koniecznym do realizacji niniejszego zamówienia.

Ocena łączna =
Cmin x 60% +
ASbad x 40%
ASmax
Cbad

gdzie:

C min najniższa cena brutto spośród ważnych ofert,
C bad cena brutto badanej oferty,
AS bad liczba zatrudnionych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy (bądź też wymiarze czasu pracy koniecznym do realizacji niniejszego zamówienia), osób niepełnoprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
ASmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium Aspekt społeczny.

Punkty w kryterium „Aspekty społeczne” będą przyznawane w skali punktowej od 0 pkt do 20 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie.
Wykonawca otrzyma:
 0 pkt w przypadku braku zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy osób niepełnoprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
 20 pkt w przypadku zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy co jednej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
 40 pkt w przypadku zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej dwóch osób niepełnoprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba zatrudnionych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy (bądź też wymiarze czasu pracy koniecznym do realizacji niniejszego zamówienia), osób niepełnoprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem numer 3 do SWZ oraz podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy, w wysokości 5 % ceny oferty wskazanej w danej części.
2) Zabezpieczenie może być wnoszone, zgodnie z wyborem wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach, wskazanych w art. 450 ustawy Pzp:
a) pieniądzu – wpłata na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w Banku PKO BP Oddział w Krakowie o numerze następującym: 12 1020 2892 0000 5302 0589 9341;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3) Wnoszący zabezpieczenie w pieniądzu zobowiązany jest na dokumencie wpłaty podać numer NIP wnoszącego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4) Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o ewentualne koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
5) W trakcie realizacji umowy wykonawca, za zgodą zamawiającego, może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 ppkt. a-e. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
6) Zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy do 30 dni od daty poprawnie zrealizowanego przedmiotu umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 454 i 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć w szczególności:
1) terminu realizacji zamówienia, o ile zmiana terminu nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
2) warunków płatności,
3) miejsca realizacji przedmiotu umowy, z tym jednak zastrzeżeniem, że zmiana miejsca może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego wyrażoną nie później niż na 2 dni przed ustalonym terminem rozpoczęcia zajęć.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę karuzeli podłogowej- Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę karuzeli podłogowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.