Świadczenie usług ratownictwa wodnego dla nowo wybudowanego kompleksu obiektów sportowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego dla nowo wybudowanego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-03
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00126295
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego dla nowo wybudowanego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001307717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.superstronywww.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMSKU

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego dla nowo wybudowanego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd46830-e937-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001502/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa ratownicza AQUARA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.mosir.superstronywww.pl/bip

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomsku reprezentowana przez Dyrektora
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22
Adres e-mail: mosi@radomsko.pl
Tel. (44) 683 58 44
w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Radomsku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych – Pan Jarosław Olszowy; kontakt: iod2@radomsko.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. „Świadczenie usług ratownictwa wodnego dla nowo wybudowanego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku”;
Pozostałe informacje dot. RODO zawarte zostały w pkt. 22 Rozdziału I Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego w nowo wybudowanym kompleksie obiektów sportowo – rekreacyjnych „Aquara” przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku zwanym dalej kąpieliskiem lub obiektem w okresie od 19 sierpnia 2021r do 31 grudnia 2021r. w wymiarze szacunkowym 3968 godzin (w tym. sierpień – 544 godziny, wrzesień - 1040 godzin, październik - 796 godzin, listopad – 792 godziny, grudzień – 796 godzin). Podane wartości są wartościami szacunkowymi, które posłużyć mają Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. Wartości te mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Łączna szacunkowa liczba godzin nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będzie podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług.
Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia na 3500 godzin oraz maksymalny zakres zamówienia na 4000 godzin.
Usługa będzie świadczona w godzinach otwarcia kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku t.j. przez 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli) w godzinach od 9:30 do 21:30 co daje 12 godzin dziennie.
Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności:
1) ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 624)
2) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm)
3) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 z późn. zm.),
4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261 z późn. zm.),
5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 r. poz. 286 z późn. zm.),
6) rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452),
7) ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1062).
Z pomieszczeń przekazanych na potrzeby wykonania usług będących przedmiotem umowy mogą korzystać tylko osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonym wykazie osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wykonujące w danym czasie obowiązki zgodnie z aktualnym harmonogramem. Przebywanie ratowników na terenie kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” poza godzinami pracy /zmiana/ jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu zgody Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomsku lub osoby upoważnionej.
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) zapewnienie stałej kontroli kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku przez ratowników wodnych (przez ratownika wodnego rozumie się osobę posiadającą wiedzę i umiejętności z zakresu ratownictwa wodnego i technik pływackich oraz inne kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym i spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 882 z późn. zm.) dla lekarza systemu, pielęgniarki systemu, ratownika medycznego realizujących doskonalenie zawodowe lub ratownika, zatrudnioną lub pełniącą służbę w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub będącą członkiem tego podmiotu) w godzinach otwarcia obiektu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. Poz. 108 z późn. zm.);
2) utworzenie stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru kąpieliska;
3) prowadzenie dokumentacji ratowniczej;
Wykonawca, przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu wykazu osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach.
Zakres obowiązków skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usługi ratowników wodnych określony został przepisami ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.
Zamawiający wymaga skierowania przez Wykonawcę do realizacji usługi następującej minimalnej ilości ratowników na zmianie:
• 6 osób w miesiącach sierpień – wrzesień 2021r.
• 5 osób w miesiącach październik – grudzień 2021r.
Zamawiający informuje, iż dysponuje własnymi ratownikami w ilości 7 osób, z których 2 osoby pełnić będą funkcję koordynatora.
Szczegółowe informacje dot. obiektu, w tym charakterystyka obiektu oraz wymagania dot. sprawowania ratownictwa wodnego zawarte zostały w Rozdziale V SWZ.
Ratownicy wodni wykonujący usługę z ramienia Wykonawcy zobowiązani są do noszenia stroju ratowniczego zgodnie z przepisami BHP. Stroje ratownicze zapewnia Wykonawca na swój koszt.
Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonym wykazie osób wchodzących w skład kadry ratowniczej. W toku realizacji umowy możliwa jest zmiana osób wskazanych w w/w wykazie, wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej oraz pod warunkiem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych uprawnień i kwalifikacji zawodowych jak wymagane przez przepisy prawa w tym zakresie. W przypadku chęci dokonania zmiany osób świadczących usługę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dla tych osób dokumenty określone w pkt. 6.1. ppkt. 4) IDW.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt wykorzystywany w ramach realizacji usługi oraz jego zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz opinią w sprawie zabezpieczenia ratowniczego kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” z dnia 29.01.2021r. zawartą w Rozdziale V SWZ.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nienależytego wykonywania obowiązków umownych oraz przyjmuje na siebie odpowiedzialność z tytułu ewentualnego nienależytego zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara”.

Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy :
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – świadczenie usług przez ratowników wodnych. Ratownicy wodni nie mogą wykonywać żadnych czynności na terenie kąpieliska bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy lub Podwykonawców.
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-19 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) cena oferty (C) – 100%Sposób oceny ofert:W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: Liczba Cn zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%punktów Cb Gdzie:Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych Cb – cena oferty badanej100 – wskaźnik stały100 – procentowe znaczenie kryterium ceny Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj, który wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2020 poz.350 ), czyli uzyskał zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż dysponuje kadrą co najmniej 6 ratowników wodnych posiadających wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, w szczególności:
– ważne uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
– ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) umożliwiający wykonywanie czynności określonych art. 14 pkt. 1 – 8 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
- aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone zaświadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolności do pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielenie kwalifikowanej pomocy zgodnie z art. 13 ust. 4 o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
- aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych,
- przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- dokument potwierdzający uzyskanie zgody ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wraz z dokumentem potwierdzającym wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) IDW ,2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);4) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW. 5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ -wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający uzupełnia opis Sekcji III pkt. 3.5) niniejszego ogłoszenia o treść: "W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej .Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Małgorzata Gładka; email: mosir@radomsko.pl "
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie monitoringu na obiekcie - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie monitoringu na obiekcie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI