Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe usługi ratownictwa wodnego na potrzeby Mareckiego Centrum Edukacyjno Rekreacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MARECKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146071277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 40
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mareckieinwestycje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mareckieinwestycje.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi ratownictwa wodnego na potrzeby Mareckiego Centrum Edukacyjno Rekreacyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86d13e76-eb90-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mareckieinwestycje.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mareckieinwestycje.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym, składanie ofert, odbywa się za
pośrednictwem platformy zakupowej
https://mareckieinwestycje.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html. Wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem platformy zakupowej https://mareckieinwestycje.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej:
zamowienia@mareckieinwestycje.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mareckie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., ul. Wspólna 40, 05-270 Marki;-kontakt z
inspektorem ochrony danych osobowych: iod@mareckieinwestycje.pl; -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MIM.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi ratownictwa wodnego na potrzeby Mareckiego Centrum Edukacyjno Rekreacyjnego (zwanego dalej MCER) obejmujące w szczególności:
1. zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni,
2. kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników,
3. obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą:
a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m z 6 torami,
b) basen rekreacyjny: z dwoma torami do nauki pływania dla dzieci i atrakcjami:
wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna,
niecka z hydromasażami,
dwa tory do nauki pływania,
rwąca rzeka,
c) brodzik dla dzieci wraz ze zjeżdżalnią z atrakcjami,
d) dwa baseny jacuzzi,
e) wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna wraz z hamownią,
f) strefa SPA, w skład której wchodzą:
grota solna,
grota śnieżna,
zespół saun,
basen schładzający,
pomieszczenie rekreacyjne,
4. aktualnie obowiązujące godziny otwarcia MCER:
a) poniedziałek - piątek 6:00 - 22:00
b) sobota - niedziela, święta 6:00 - 22:00
4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 ze zm.) o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
b) posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 z póź. zm.) z obszarem działania obejmującym gminę Marki.
3) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeśli:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 usługi w zakresie ratownictwa wodnego zrealizowane na pływalniach lub kąpieliskach, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda z usług.
Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna następującą usługę (jednorazową lub sukcesywną – w ramach jednego kontraktu/umowy) – świadczenie usług w zakresie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie pływalni krytej lub kąpielisk trwających nie krócej niż 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto zrealizowanej usługi.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 15 osobami, które spełniają następujące warunki:
posiadającymi kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 ze zm.) o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych;
posiadają ważne zaświadczenie o spełnieniu wymagań art. 13 na podstawie ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2195);
posiadają aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego,
posiadają minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu ratownictwa wodnego.
4) dysponuje dedykowaną 1 osobą, która będzie pełniła funkcję koordynatora ratowników (kierowanie pracownikami poprzez bezpośredni i osobisty nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi ratowniczej, minimum 4 dni (po minimum 2 godziny każdego dnia) w każdym miesiącu w całym okresie realizacji zamówienia) i która spełnia następujący wymóg:
posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku osoby kierującej pracownikami wykonującymi ratownictwo wodne.
Wskazana przez wykonawcę osoba będzie odpowiedzialna również m.in. za:
a) sporządzanie grafiku pracy ratowników,
b) weryfikację uprawnień ratowników wodnych,
c) kontrolę stosowania procedur i jakości świadczonych usług,
d) kontakty z zamawiającym,
e) zgłaszanie zamawiającemu bieżących potrzeb związanych z zakupem środków medycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) decyzja ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 ze zm.) o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
b) wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 z póź. zm.) z obszarem działania obejmującym gminę Marki;
c) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonanie należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
d) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami drogowymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, októrym mowa w rozdz. X. 2 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw wykluczenia.Zamawiający wymaga
złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oświadczenia,
z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
Złożenie oświadczenia wymagane jest tylko w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty.