Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 4 000 000,00 PLN
na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Wałeckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki_IZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 4 000 000,00 PLN
na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Wałeckiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea849138-df31-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030509/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 4 000 000 PLN na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Wałeckiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi przed rozpoczęciem składania oferty zalogować się do systemu Platforma zakupowa (https://platformazakupowa.pl), a jeżeli nie posiada konta, założyć bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150 MB każdy.
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się zamawiającego z wykonawcami zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.272.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 4 000 000 PLN (słownie: cztery miliony złotych 00/100) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Wałeckiego.
2) Waluta kredytu: złoty polski (PLN).
3) Okres kredytowania: od dnia 5 sierpnia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
4) Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 30 grudnia 2021 r.
5) Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo lub w transzach na wniosek zamawiającego.
6) Uruchomienie transz kredytu nastąpi w dowolnych terminach i kwotach.
7) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od dnia pierwszej wypłaty kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych. Pierwszym dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień postawienia kredytu do dyspozycji Powiatu Wałeckiego. Kolejne okresy obrachunkowe rozpoczynają się w następnym dniu po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego. Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu.
8) Płatność rat odsetkowych w dniu zakończenia każdego okresu obrachunkowego, za który zostały naliczone na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank o wysokości poszczególnych rat odsetkowych telefonicznie.
9) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR – dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększoną o marżę banku. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 25 czerwca 2021 r. (tj. 0,18 %).
10) Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu.
11) Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Kredytodawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
12) Możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
13) Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
14) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.