Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zabezpieczenie imprez sportowych na rzecz GKS GieKSa Katowice S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GKS GIEKSA KATOWICE SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: GKS Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241313028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowa 1a
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-108
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (32) 254 89 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemyslaw.stebel@gkskatowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gkskatowice.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność klubów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie imprez sportowych na rzecz GKS GieKSa Katowice S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfe47453-df2b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gkskatowice.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj:
poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://gkskatowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania
lub
pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: przemyslaw.stebel@gkskatowice.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, pełnomocnictwa, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez zamawiającego zgodnie z art. 67 ustawy Pzp
W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, w tym dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, w tym dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty elektroniczne w postępowaniu spełniają łącznie następujące wymagania:
są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz ustawy o Ochronie danych osobowych z 10 maja 2018r. (Dz. U z. 2019 poz. 1781 z późn.zm) informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GKS GieKSa Katowice S.A.
2) Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z Pani/Pana udziałem.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu m.in. o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przypadku gdy wykonanie obowiązków o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/07/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie Meczów Piłki Nożnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-30 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowym postępowaniu kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena realizacji modelowego zabezpieczenia imprezy. Cena modelowego zabezpieczenia imprezy obejmuje wynagrodzenie Wykonawcy za pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę. Pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę obejmuje zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę zgodnie z maksymalnymi wymaganiami określonymi w poszczególnych Pakietach. Ustalenie ceny modelowego zabezpieczenia jednej imprezy masowej następuje przy wykorzystaniu cen zaoferowanych przez Wykonawców zgodnie z rozdziałem 15 SWZ.
Oferując cenę za realizację jednej godziny każdej z usług składających się na zamówienie przez jednego pracownika lub osób realizujących daną usługę, w tym załogi, zespołu, patrolu oraz ustalając cenę modelowego zabezpieczenia jednej imprezy należy wykorzystać formularze stanowiące Załączniki nr 1.1, 1.2, 1.3 lub 1.4.
16.3 do SWZ. Oferty będą oceniane w skali od 1 punktu do 100 punktów według wzoru:
ilość punktów oferty badanej = 100 x (cena minimalna ofert / cena oferty badanej)
Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę. Zmiana ceny po zakończeniu negocjacji jest niedopuszczalna.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie Meczów Piłki Siatkowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-30 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowym postępowaniu kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena realizacji modelowego zabezpieczenia imprezy. Cena modelowego zabezpieczenia imprezy obejmuje wynagrodzenie Wykonawcy za pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę. Pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę obejmuje zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę zgodnie z maksymalnymi wymaganiami określonymi w poszczególnych Pakietach. Ustalenie ceny modelowego zabezpieczenia jednej imprezy masowej następuje przy wykorzystaniu cen zaoferowanych przez Wykonawców zgodnie z rozdziałem 15 SWZ.
Oferując cenę za realizację jednej godziny każdej z usług składających się na zamówienie przez jednego pracownika lub osób realizujących daną usługę, w tym załogi, zespołu, patrolu oraz ustalając cenę modelowego zabezpieczenia jednej imprezy należy wykorzystać formularze stanowiące Załączniki nr 1.1, 1.2, 1.3 lub 1.4.
16.3 do SWZ. Oferty będą oceniane w skali od 1 punktu do 100 punktów według wzoru:
ilość punktów oferty badanej = 100 x (cena minimalna ofert / cena oferty badanej)
Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę. Zmiana ceny po zakończeniu negocjacji jest niedopuszczalna.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie Meczów Hokeja na Lodzie
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-30 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowym postępowaniu kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena realizacji modelowego zabezpieczenia imprezy. Cena modelowego zabezpieczenia imprezy obejmuje wynagrodzenie Wykonawcy za pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę. Pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę obejmuje zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę zgodnie z maksymalnymi wymaganiami określonymi w poszczególnych Pakietach. Ustalenie ceny modelowego zabezpieczenia jednej imprezy masowej następuje przy wykorzystaniu cen zaoferowanych przez Wykonawców zgodnie z rozdziałem 15 SWZ.
Oferując cenę za realizację jednej godziny każdej z usług składających się na zamówienie przez jednego pracownika lub osób realizujących daną usługę, w tym załogi, zespołu, patrolu oraz ustalając cenę modelowego zabezpieczenia jednej imprezy należy wykorzystać formularze stanowiące Załączniki nr 1.1, 1.2, 1.3 lub 1.4.
16.3 do SWZ. Oferty będą oceniane w skali od 1 punktu do 100 punktów według wzoru:
ilość punktów oferty badanej = 100 x (cena minimalna ofert / cena oferty badanej)
Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę. Zmiana ceny po zakończeniu negocjacji jest niedopuszczalna.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie imprez o charakterze niemasowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-30 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W przedmiotowym postępowaniu kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena realizacji modelowego zabezpieczenia imprezy. Cena modelowego zabezpieczenia imprezy obejmuje wynagrodzenie Wykonawcy za pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę. Pełne zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę obejmuje zabezpieczenie jednej imprezy przez jedną godzinę zgodnie z maksymalnymi wymaganiami określonymi w poszczególnych Pakietach. Ustalenie ceny modelowego zabezpieczenia jednej imprezy masowej następuje przy wykorzystaniu cen zaoferowanych przez Wykonawców zgodnie z rozdziałem 15 SWZ.
Oferując cenę za realizację jednej godziny każdej z usług składających się na zamówienie przez jednego pracownika lub osób realizujących daną usługę, w tym załogi, zespołu, patrolu oraz ustalając cenę modelowego zabezpieczenia jednej imprezy należy wykorzystać formularze stanowiące Załączniki nr 1.1, 1.2, 1.3 lub 1.4.
16.3 do SWZ. Oferty będą oceniane w skali od 1 punktu do 100 punktów według wzoru:
ilość punktów oferty badanej = 100 x (cena minimalna ofert / cena oferty badanej)
Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę. Zmiana ceny po zakończeniu negocjacji jest niedopuszczalna.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) w zakresie Zadania I Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia fizycznego sportowych imprez masowych; w tym celu Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 50 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym sportowych imprez masowych przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 5.500 w przypadku usługi ochrony meczów piłki nożnej,
b) w zakresie Zadania II Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia fizycznego sportowych imprez masowych; w tym celu Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 30 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym sportowych imprez masowych przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 1100 w przypadku usługi ochrony meczów piłki siatkowej,
c) w zakresie Zadania III Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia fizycznego sportowych imprez masowych; w tym celu Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 30 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym sportowych imprez masowych przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 1100 w przypadku usługi ochrony meczów hokeja na lodzie,
d) w zakresie Zadania IV Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia fizycznego imprez sportowych lub artystycznych; w tym celu Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 10 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym imprez przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 100 w przypadku usługi ochrony pozostałych imprez o charakterze niemasowym,
e) posiadanie ważnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego (dotyczy Zadań I,II i III),
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością osób umożliwiających mu należyte wykonanie umowy,
b) możliwość objęcia funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa imprezy masowej w przypadku usług objętych Zadaniami nr I, II i III,
c) dysponowanie wyposażeniem technicznym umożliwiającym Wykonawcy realizację umowy pod kątem technicznym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Dodatkowo, Zamawiający określa warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tym samym wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dla Zadania nr I (Zabezpieczenie Meczów Piłki Nożnej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo zrealizował minimum 50 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym sportowych imprez masowych przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 5.500 w przypadku usługi ochrony meczów piłki nożnej,
b) dla Zadania nr II (Zabezpieczenie Meczów Piłki Siatkowej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo zrealizował minimum 30 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym sportowych imprez masowych przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 1100 w przypadku usługi ochrony meczów piłki siatkowej,
c) w zakresie Zadania III Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia fizycznego sportowych imprez masowych; w tym celu Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 30 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym sportowych imprez masowych przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 1100 w przypadku usługi ochrony meczów hokeja na lodzie,
d) w zakresie Zadania IV Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia fizycznego imprez sportowych lub artystycznych; w tym celu Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 10 usług polegających na zabezpieczeniu fizycznym imprez przy udostępnionej liczbie miejsc dla uczestników wynoszącej nie mniej niż 100 w przypadku usługi ochrony pozostałych imprez o charakterze niemasowym,
e) posiada ważną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego,
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu usług przedstawionych przez Wykonawcę (w ilości i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem nazwy i adresu Zamawiającego, przedmiotu zamówienia ze wskazaniem rodzaju i ilości, wartości zamówienia, terminu wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących ww. dostaw określających, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty – z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje żądania od Wykonawców składania przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy.
Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Za wyjątkiem okoliczności określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) oraz wprost wyartykułowanych w niniejszej Umowie zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem niniejszego przepisu podlega unieważnieniu.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z zastosowaniem art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-14 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Zamawiającego: https://gkskatowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak