Udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz finansowanie deficytu budżetu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCiechocin
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-22
  • ZamawiającyGmina Ciechocin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00266651
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz finansowanie deficytu budżetu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566837781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz finansowanie deficytu budżetu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a28f6f-439f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009615/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz finansowanie deficytu budżetu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ciechocin.bip.net.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których
mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców
platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plikówlub
spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. ochrony danych osobowych są szczegółowo
opisane w punkcie 23 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak wskazano w pkt 3.15.) RODO (obowiązek
informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIR.271.1.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 644911,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz finansowanie deficytu budżetu.
2. Udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego w walucie polskiej w wysokości 3 000 000,00 zł ( słownie: trzy miliony złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz finansowania deficytu budżetu.
3. Kredyt postawiony będzie do dyspozycji zamawiającego w jednej transzy w okresie od podpisania umowy do 01.12.2021 r. Bank nie będzie pobierał prowizji od uruchomienia kredytu.
4. Przekazanie kredytu do dyspozycji zamawiającego nastąpi w formie przelewu środków na wskazany rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji.
5. Dla wyliczenia kosztów kredytu/odsetek do oferty proszę przyjąć oprocentowanie z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (12.11.2021 r.)
6. Oprocentowanie: według zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę wykonawcy w okresie obowiązywania umowy.
7. Odsetki naliczane będą od aktualnego zadłużenia w okresach miesięcznych i płatne na koniec miesiąca kalendarzowego (lub ostatni dzień roboczy miesiąca), z tym że pierwsza spłata odsetek nastąpi na koniec miesiąca, w którym wypłacona została pierwsza transza.
8. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki zostaną naliczone do dnia faktycznej spłaty.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty całości lub części kredytu. Bank nie będzie pobierał prowizji z tego tytułu.
10. Okres karencji w spłacie rat: 31.03.2028
11. Spłata kapitału: kwartalnie, zawsze na koniec miesiąca, począwszy od 31.03.2028
w następujących ratach:
- 2028 – 3 raty po 20 000 zł, 4 rata 40 000 zł,
- 2029 – 4 raty po 100 000 zł,
- 2030 – 4 raty po 100 000 zł,
- 2031 - 4 raty po 100 000 zł,
- 2032 - 4 raty po 100 000 zł,
- 2033 – 4 raty po 100 000 zł,
- 2034 – 4 raty po 100 000 zł,
- 2035 – 4 raty po 125 000 zł,
12. Całkowita splata kredytu nastąpi nie później jak w dniu 31.12.2035 r.
13. W przypadku nie wypłacenia przez bank kredytu w umownym terminie Bank zapłaci zamawiającemu odsetki w wysokości 5% za każdy dzień zwłoki, liczone od niewypłaconej kwoty kredytu.
14. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
15. Kredyt nie może być obciążony żadnymi innymi kosztami, niż te wymienione w ofercie.
16. Upoważnienie do zaciągnięcia kredytu zawiera uchwała budżetowa nr: XXIV/120/2021 Rady Gminy Ciechocin z dnia 26.01.2021 r. ze zm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2035-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Kryterium ceny zostało
zastosowane jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż przedmiot zamówienia ma ustalone standardy
jakościowe, które zostały opisane w SWZ. 2. Cena oferty, tj. koszt udzielonego kredytu, winna być
sumą wszelkich składników, będących całkowitym wynagrodzeniem wykonawcy tj. marży, odsetek. 3.
Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie. 4. Cena winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku. 5. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. 6. Cena nie ulega
zmianie przez okres ważności oferty (związania). 7. Do wyliczenia ceny należy przyjąć:  całkowite
wykorzystanie kredytu w jednej transzy, oprocentowanie kredytu przyjmując stawkę WIBOR 1M z dnia
19.05.2021 r., plus stała marża Banku w punktach procentowych,  spłatę wykorzystanego kredytu oraz
płatność na warunkach określonych przez Zamawiającego (z uwzględnieniem okresu karencji w
spłacie kapitału), 8. Tak rozumianą cenę oferty wykonawca poda w formularzu ofertowym. 9. Winna
ona być też uwidoczniona w symulacyjnym harmonogramie spłaty kredytu, który ma być dołączony do
„Oferty cenowej”. 10. Ranking ofert przy uwzględnieniu w/w kryterium ustalony będzie wg wzoru, w skali do 100 punktów: najniższa cena oferty bruttoC= --------------------------------------------------- x 100pkt.
cena brutto oferty badanej 11. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i
nie podlegających odrzuceniu.12. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska
największą liczbę punktów obliczoną wg powyższego wzoru.13. Zamawiający poprawi w ofercie:a)
oczywiste omyłki pisarskie,b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek,c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje prawo do wykonywania działalności
bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda 1) Aktualnego zezwolenia
wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego uprawniającego do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski oraz realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z
dn. 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 t.j.) (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zau-fanym lub podpisem osobistym).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ.
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający żąda aktualnego Zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej na terenie Polski, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe (Dz. U. 2020, poz. 1896, z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy;
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków, a także wówczas gdy podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
W zakresie nieuregulowanym ustawą ustawy lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415; zwanym dalej "rozporządzeniem w sprawie środków dowodowych") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej "rozporządzeniem w sprawie dokumentów elektronicznych").

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i
powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
wskazują w formularzu oferty, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wszystkie dokumenty opisane szczegółowo w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych
poniżej warunkach:- zmiany wysokości kwoty i terminów spłaty rat kapitałowych i odsetek,- rezygnacji z części kredytu,- wcześniejszej spłaty kredytu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szybkiej pożyczki - Brzozie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje 3000 zł pożyczki. Spłata tej kwoty byłaby 26 maja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.