Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCiechocin
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-28
  • ZamawiającyGmina Ciechocin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231794
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 5668387781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6687640e-2c1f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej
pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z
wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”
dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których
mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w
ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców
platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej
Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plikówlub
spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00212204/01 z dnia 2021-10-05 2021-10-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Wójt Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin• inspektorem ochrony danych osobowych
w Gminie Ciechocin jest Michał Daczko adres e-mail: odoserwis@gmail.com • Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo ” – numer postępowania KIR.271.1.6.2021, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej
„ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych1); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1)
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2) Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak wskazano w pkt 3.15.) RODO (obowiązek
informacyjny): pkt 9.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIR.271.1.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- Przebudowa drogi gminnej nr 110441C w miejscowości Świętosław. Stan istniejący drogi: na całym odcinku objętym opracowaniem posiada nawierzchnię utwardzona kruszywem wapiennym, gruzem betonowym z pozarastanymi poboczami gruntowymi, zaoranymi przez rolników. Nawierzchnia posiada liczne zadolenia i zagłębienia spowodowane migracją drobnych cząstek pod wpływem wody opadowej oraz istniejącego ruchu pojazdów. Na odcinku objętym opracowaniem pod drogą nie ma zlokalizowanych żadnych przepustów. Zjazdy w ciągu drogi gminnej na pola nie są widoczne i nie posiadają jakiejkolwiek nawierzchni utwardzonej. W pasie drogowym nie ma zlokalizowanych żadnych sieci infrastruktury podziemnej.
- Przebudowa drogi gminnej nr 110431C oraz drogi gminnej na działce 386 w miejscowości Ciechocin. Stan istniejący drogi: Istniejąca droga gminna w miejscowości Ciechocin posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem naturalnym. Odcinek drogi gminnej będący zakresem opracowania zlokalizowany jest w granicach obszaru rozproszonej zabudowy rolnej i mieszkalnej. Droga gminna od początku opracowania skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2121 C Ciechocin - Świętosław posiada nawierzchnię w bardzo złym stanie technicznym. Na chwile obecną nawierzchnia drogi gminna nie posiada prawidłowego przekroju poprzecznego z uwagi na wstępujące przegięcia, zaniżenia nawierzchni. Na terenie objętym opracowaniem nie występuje zadrzewienie kolidujące z przebudową. Na terenie objętym inwestycją występuje infrastruktura wodociągowa.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elgiszewo zlokalizowanej na działce o nr ewid. 265. Stan istniejący drogi: droga na całym swym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, utwardzona szlaką oraz częściowo kruszywem z pozarastanymi poboczami gruntowymi. Droga posiada widoczne zadolenia oraz ubytki spowodowane migracją cząstek pod wpływem głownie wody opadowej. Na odcinku objętym opracowaniem pod drogą nie ma zlokalizowanych żadnych przepustów. W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć teletechniczna, sanitarna oraz sieć wodociągowa.
Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
 Roboty przygotowawcze;
 Roboty pomiarowe;
 Roboty ziemne;
 Wykonanie podbudowy;
 Wykonanie nawierzchni;
 Oznakowanie dróg i urządzenie bezpieczeństwa ruchu;
 Wykonanie zjazdów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
 Organizacje placu budowy,
 opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlanych,
 zabezpieczenie terenu budowy,
 wykonanie niezbędnych badań i prób,
 wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
 uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
 dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy;
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 stała organizacja ruchu;
 wzór umowy,
 przedmiar robót,
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71351810-4 - Usługi topograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podana w ofercie cena ryczałtowa musi uwzględniać wszystkie
wymagania Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji. Musi obejmować wszelkie koszty
związane z wykonaniem zadania opisanego w SIWZ, dokumentacji projektowej, szczegółowej
specyfikacji technicznej, z uwzględnieniem robót wynikających z wizji lokalnej, obowiązujących
przepisów oraz sprawowania nadzoru wykonawczego na budowie. W oferowanej cenie ryczałtowej Wykonawca ujmie wszelkie koszty, jakie może ponieść z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i
obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również koszty towarzyszące
wykonaniu, o których mowa w niniejszej Specyfikacji, a także koszty ryzyka Wykonawcy związanego z
wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawca nie będzie
mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych robót i innych świadczeń.Podstawą obliczenia ceny oferty za
roboty budowlane ma być opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o
przekazaną dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z
uwzględnieniem dyspozycji zawartych w niniejszej Specyfikacji.Za ustalenie ilości robót i innych
świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia
ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie
oferty, a tym samym w kosztorysie ofertowym stanowiącym podstawę jej obliczenia, cały zakres robót
ujęty w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót.Przedmiary robót zamieszczone w SWZ są tylko wytycznymi mogącymi służyć do wyceny prac, z
których Wykonawca może skorzystać przy obliczaniu ceny oferty, ale nie ma takiego obowiązku.
Wykonawca ma prawo przedłożyć uzupełnienia do załączonego w SWZ przedmiaru.Zamawiający nie
wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego
przez Wykonawcę wraz z ofertą, nie będzie on podlegał ocenie na etapie badania i oceny ofert.
Kosztorys ofertowy zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed zawarciem umowy o
udzielenie zamówienia.Kosztorys ofertowy Specyfikacji może zostać wykorzystany jako pomocniczy do
ustalenia rzeczowego zakresu robót budowlanych, do kalkulacji ewentualnych zamówień jak również
do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy.Skutek
pominięcia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia, obciążać będzie
Wykonawcę. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem
zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowania ceny oferty z
należytą starannością.Zamawiający wymaga, aby kosztorys ofertowy spełniający wszystkie wymogi
Zamawiającego określone w Specyfikacji, sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, polegającej na
obliczeniu wartości netto danej pozycji kosztorysu, jako iloczynu ilości (liczby) ustalonych przez
Wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót jednostek przedmiarowych i ceny jednostkowej danej pozycji kosztorysu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane
polegające na budowie/ rozbudowie/ przebudowie/ modernizacji dróg o wartości brutto każdej z
tych robót nie mniejszej niż 300 000,00.
Uwaga:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI