„Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostró

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-13
  • ZamawiającyGmina Ostrów
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00442664
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrów 225

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-103

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ostrow.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a41b7bf-e02a-4abb-8e36-4b34a38807c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/169321/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/169321/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://ostrow.ezamawiajacy.pl/i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Uwaga: Pytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem
powyższych Rozporządzeń, ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera pkt. 36 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera pkt. 36 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B5.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

CPV –66113000-5.



5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Planowany okres kredytowania – do dnia 31.12.2031 roku

2) waluta - PLN

3) oprocentowanie: zmienne

4) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:

- do oferty : według stawki WIBOR 1M ( wartość stawki WIBOR 1 M należy przyjąć z dnia 09.08.2024r)
- do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca( kalendarzowego ) poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa. – w przypadku braku kwotowania ten ostatni dzień kalendarzowy ( np. w związku z dniem wolnym , świętem) przyjmujemy stawkę Wibor 1M z ostatniego dnia, na który były ustalone kwotowania tj. Na ostatni dzień roboczy.
Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1-go stycznia - WIBOR 1M – z 31 grudnia .
Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca.

5. raty– płatne kwartalnie . Spłata kredytu( kapitału) karencja do 31.12.2024r . Spłata kapitału w okresie od stycznia 2025 roku do 20 grudnia 2031 roku w 28 ratach kwartalnych płatnych do 20 dnia ostatniego miesiąca kwartału (tj. spłata I raty kapitału nastąpi najpóźniej do dnia 20/03/2025r
Harmonogram spłaty kapitału:
- w roku 2025- 250.000,00 zł
- w roku 2026- 250.000,00 zł
- w roku 2027- 250.000,00 zł
- w roku 2028- 250.000,00 zł
- w roku 2029- 500.000,00 zł
- w roku 2030- 500.000,00 zł
- w roku 2031- 1.000.000,00 zł
6) odsetki od kredytu- bez karencji Spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych , w miesiącu następnym po upływie miesiąca , za który są naliczane, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank kredytobiorcy, w terminie 7 dni od jego otrzymania. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2031. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.

7) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo - należy przyjąć termin wypłaty środków z kredytu – w dniu podpisania umowy – do wyceny należy przyjąć datę wypłaty środków na dzień 19.08.2024r

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/169321/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-13 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję biura księgowego do obsługi księgowości i kadr - Mielec
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania10-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję biura księgowego w Mielcu lub Rzeszowie do obsługi księgowości i kadr ze znajomością komunikatywną języka rosyjskiego lub ukraińskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI