OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSZKÓW

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSZKÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyszków
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-13
  • ZamawiającyGmina Myszków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00193761
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW
I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSZKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miedziana 3

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej w Myszkowie przy ul. Millenium

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Millenium 19C

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej w Myszkowie przy ul. Gałczyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gałczyńskiego 6 i 7

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: 7) Miejski Zarząd Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaworznicka 34

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Publicznych Nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 30

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jedwabna 93

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: 12)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 20A

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wapienna 2

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Jana Brzechwy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pińczycka 2

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno–Przedszkolny Nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 43

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 1 „BAJKA”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Majora Sucharskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7A

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 34/3132682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Millenium 19

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.8.) Numer faksu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skłodowskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Nr 5 im. Marii Konopnickiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stalowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Muzyczna I Stopnia w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-52-646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 30

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

1. Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) uczestnicy niniejszego porozumienia ustalają, że wspólnie przygotują i przeprowadzą postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę bankową Gminy Myszków i jednostek organizacyjnych Gminy Myszków.
2. Uczestnicy porozumienia ustalają, że wszelkie czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem zamówienia zostaną wykonane przez Gminę Myszków działającą w imieniu i na rzecz wszystkich uczestników porozumienia.
3. Należności z tytułu kar umownych należnych Zamawiającemu przewidzianych w umowie o obsługę bankową Gminy Myszków i jednostek organizacyjnych Gminy Myszków, będą stanowić przychód Gminy Myszków.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW
I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSZKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea642bf-e319-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044090/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Obsługa bankowa Gminy Myszków i jednostek organizacyjnych Gminy Myszków.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej, który jest dostępny pod adresem internetowym https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/user/terms
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
1) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
­- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
­- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES;
2) odnośnie podpisu osobistego:
­- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
­- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym;
3) odnośnie podpisu zaufanego:
­- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), dostępny format podpisu „xml”.
4. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB, z ograniczeniem do 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), kiedy do podpisywania dokumentów elektronicznych stosuje się podpis zaufany

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia
nr referencyjny postępowania: ZP.271.16.2022.PZ stanowi załącznik nr 8 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.PZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Gminy Myszków oraz jednostek organizacyjnych gminy - w okresie
od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż 01.07.2022 r. do 31.12.2025 r., przy czym:
a) w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż 01.07.2022r.
do 30.06.2025 r. obsługa budżetu Gminy Myszków i jednostek organizacyjnych Gminy Myszków będzie prowadzona w pełnym zakresie opisanym w umowie,
b) w okresie 6 miesięcy od dnia 01.07.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. lub 6 miesięcy
od wypowiedzenia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do, prowadzenia
na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą, bieżącego rachunku Gminy Myszków, bieżącego rachunku Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz rachunków w Systemie Identyfikacji Masowych Płatności, na które przyjmowane będą wyłącznie wpłaty.
2. Skrócony opis przedmiotu zamówienia (zakres obsługi banku).
1) Obsługa budżetu Gminy Myszków, prowadzona będzie na rzecz następujących jednostek organizacyjnych gminy:
a) Urząd Miasta w Myszkowie,
b) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie,
c) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji,
d) Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Myszkowie,
e) Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej w Myszkowie przy ul. Millenium,
f) Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej w Myszkowie przy ul. Gałczyńskiego,
g) Miejski Zarząd Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Myszkowie,
h) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza,
i) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II,
j) Zespół Szkół Publicznych Nr 3,
k) Szkoła Podstawowa Nr 4,
l) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza,
m) Szkoła Podstawowa nr 6,
n) Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Jana Brzechwy,
o) Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 4,
p) Przedszkole Nr 1 „BAJKA”,
q) Przedszkole Nr 2,
r) Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi,
s) Przedszkole Nr 4,
t) Przedszkole Nr 5 im. Marii Konopnickiej,
u) Szkoła Muzyczna I Stopnia.
2) Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej
na warunkach zaoferowanych w przetargu z jednostkami organizacyjnymi Gminy Myszków. Z Gminą Myszków zostanie zawarta umowa kompleksowa na obsługę bankową;
3) Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą oraz zawartą umową;
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości prowadzonych
w poszczególnych jednostkach organizacyjnych miasta rachunków bankowych,
bez konieczności zmiany umowy na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy;
5) Szacowane ilości i wartości miesięcznie:
a) ilość posiadanych rachunków bankowych – 141, w tym bieżących 21,
b) średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących – 9 449 szt./ 23 181 210,26 zł, w tym:
- średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących zewnętrznych
– 6 755 szt./10 917 079,36 zł, w tym:
• średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących sorbnet
– 1 szt./ 566 044,81 zł,
• średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących elixir – 6 754 szt./ 10 351 034,55 zł,
c) średniomiesięczne ilości i wartość przelewów przychodzących – 8 799 szt./ 24 889 830,66 zł,
d) średniomiesięczne ilości i wartość czeków realizowana w systemie wypłat elektronicznych (wypłaty gotówkowe w banku) – 205 szt. / 82 843,99 zł (w tym MOPS 203 szt./ 79 183,89 zł),
e) średniomiesięczna ilość i wartość wpłat gotówkowych w banku w formie otwartej
– 180 szt./ 52 759,01 zł,
f) średniomiesięczna ilość i wartość wpłat gotówkowych w banku w formie zamkniętej – 76 szt./ 148 487,44 zł,
g) średniomiesięczna ilość i wartość wpłat w systemie Identyfikacji Masowych Płatności - 5 060 szt. / 2 087 410,36 zł,
h) średniomiesięczna suma wszystkich sald na rachunkach bankowych
– 28 617 968,68 zł.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy zostały zawarte
w Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu, w ramach poszczególnych kryteriów będzie oceniana następująco:
1) w kryterium 1: cena, w którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden punkt (można uzyskać maksymalnie 90 pkt), zgodnie z nw. wzorem:
PC = C x (Cnn+1)/(Co+1) , w którym poszczególne symbole oznaczają:
PC – liczba punktów wyliczona w kryterium: cena;
C – maksymalna ilość punktów dla kryterium ceny - 90 pkt;
Cnn+1 – najniższa cena spośród ocenianych ofert, w zł;
Co+1 – cena oferty ocenianej, w zł;
2) w kryterium 2: oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych
na rachunkach bankowych, w którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden punkt (można uzyskać maksymalnie 10 pkt), zgodnie z opisanym sposobem oceny:
PO = O x (Oo+1)/Onw+1), w którym poszczególne symbole oznaczają:
PO – liczba punktów uzyskana w kryterium: oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych.
O – maksymalna ilość punktów w kryterium oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych: 10 pkt;
Onw+1 – najwyższe oprocentowanie środków pieniężnych zgormadzonych
na rachunkach bankowych, w %;
Oo+1 – oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych oferty ocenianej, w %.
Wyliczenie wysokości oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych winno zostać przeprowadzone zgodnie z formułą:
WIBID 1M +(-) marża banku
Do wyliczenia ww. oprocentowania należy przyjąć WIBID 1M z dnia
20.05.2022 r., tj. 5,42%. Wyliczenie nie uwzględnia bezpośrednio wielkości środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych.
2. Oferta Wykonawcy otrzyma łączną (końcową) liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
SP = PC + PO, gdzie poszczególne symbole oznaczają:
1) SP – suma punktów uzyskanych podczas oceny ofert;
2) PC – liczba punktów uzyskana w kryterium: cena;
3) PO – liczba punktów uzyskana w kryterium: oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 2439
z późn. zm.).
2. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym spełnianie warunków udziału w postępowaniu musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w zakresie, w jakim wykazuje ich spełnianie. Warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej w ust. 1 działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia
są wymagane.
5. Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia jest zobowiązany do złożenia jako podmiotowego środka dowodowego - oświadczenia o aktualności informacji zawartych w składanym przez niego wcześniej oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, opisany w rozdziale 9 SWZ, stanowi załączniki nr 5 do SWZ;
6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp nie jest możliwe poleganie na uprawnieniach do prowadzenia określonej działalności gospodarczej innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z Wykonawcą stosunków prawnych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowym środkiem dowodowym na potwierdzenie braku podstaw
do wykluczenia, składanym przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego
na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp jest oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – podmiotowy środek dowodowy, które zostało wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonym wcześniej oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
2. W wezwaniu dokonywanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp., Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowym środkiem dowodowym na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składanym przez Wykonawcę wraz z ofertą w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu jest oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Podmiotowym środkiem dowodowym na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składanym przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp jest oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – podmiotowy środek dowodowy. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3. W wezwaniu dokonywanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp., Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku wystąpienia każdej z okoliczności wymienionych w ust. 46 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe informacje znajdują się w ust. 47 -52 załącznika nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki” – w terminie do dnia: 13.06.2022 r., do godziny 10:00

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Do oferty należy dołączyć:
1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki), potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców (dotyczy również spółki cywilnej);
5) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;
6) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Z treści oświadczenia wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia (art. 95 ustawy Pzp) zostały określone w Rozdziale 21 SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki w kwocie 1000 zł - Ruda Śląska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pożyczki w kwocie 1000 zł. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI