Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsieck
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-20
  • ZamawiającyGmina Osieck
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00193763
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Osieck

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugosieck@gminaosieck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ecfeced-e324-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037208/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa dróg gminnych w miejscowościach Osieck, Sobienki, Augustówka, Pogorzel w gminie Osieck.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://osieck.biuletyn.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osieck.biuletyn.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc,
.docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osieck;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego z możliwością
przeprowadzenia negocjacji..
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 1 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Osieck:
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Rychlika w miejscowości Osieck.
2. Budowa drogi gminnej ul. Potockich w miejscowości Osieck.
3. Budowa drogi gminnej ul. Zygmunta Augusta w miejscowości Osieck.
4. Budowa drogi gminnej ul. Księżnej Anny w miejscowości Osieck.
5. Budowa drogi gminnej ul. Królowej Bony w miejscowości Osieck.
6. Budowa drogi gminnej bez nazwy, dz. Ew. nr 2310 (Chabaszew) - w miejscowości Osieck.
Zakres robót dla części 1 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie lub frezowanie, podbudowa,
pobocza, elementy ulic, nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie. Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazane przez zamawiającego miejsce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 2 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Augustówka.
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Szkolna w miejscowości Augustówka.
2. Budowa drogi gminnej ul. Sokoła w miejscowości Augustówka.
3. Budowa drogi gminnej ul. Radosnej w miejscowości Augustówka.
Zakres robót dla części 2 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie, podbudowa, pobocza,
nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie. Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i
dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 3 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Sobienki i Pogorzel.
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Wspólnej w miejscowości Sobienki.
2. Budowa drogi gminnej ul. Łąkowej w miejscowości Sobienki.
3. Budowa drogi gminnej ul. Sosnowej w miejscowości Sobienki.
4. Budowa drogi gminnej bez nazwy dz. Ew. nr 221/2 w miejscowości Sobienki.
5. Budowa drogi gminnej ul. Toporowej w miejscowości Pogorzel.
Zakres robót dla części 3 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie, podbudowa, pobocza,
nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie.
Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 świadczeń (jeżeli składa ofertę na
całe zamówienie) polegające na WYKONANIU ZAMÓWIENIA POLEGAJĄCEGO NA ZREALIZOWANIU ROBÓT
BUDOWLANYCH W ZAKRESIE BUDOWY/PRZEBUDOWY/MODERNIZACJI DROGI PUBLICZNEJ (GMINNEJ,
POWIATOWEJ, WOJEWÓDZKIEJ LUB KRAJOWEJ) o wartości wynoszącej nie mniej niż 200.000,00 zł brutto.
- w przypadku składania oferty tylko na 1 cześć – wykonawca ma przedstawić potwierdzenie wykonania 1 świadczenia
- w przypadku składania oferty na 2 części – wykonawca ma przedstawić potwierdzenie wykonania 2 świadczeń
- w przypadku składania oferty na 3 części – wykonawca ma przedstawić potwierdzenie wykonania 3 świadczeń
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.
zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
(dysponuje jedną osobą).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do
SWZ- w przypadku składania oferty tylko na 1 cześć – wykonawca ma przedstawić potwierdzenie wykonania 1 świadczenia
- w przypadku składania oferty na 2 części – wykonawca ma przedstawić potwierdzenie wykonania 2 świadczeń
- w przypadku składania oferty na 3 części – wykonawca ma przedstawić potwierdzenie wykonania 3 świadczeń
3) Wykaz osoby przeznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, wydane na podstawie obowiązujących przepisów
prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994roku Prawo budowlane oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów
Budownictwa. (dysponuje jedną osobą). Załącznik nr 8 do SWZ
4) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru – wymagany będzie jako załącznik do umowy w dniu
podpisania umowy.
5) Harmonogram rzeczowo-finansowy wymagany będzie jako załącznik do umowy w dniu podpisania umowy (uzgodniony przez
obie strony).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,
o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o
którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania Wykonawcy.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego.
2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) zmiany terminów wykonania robót budowlanych w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, na które
wykonawca nie ma wpływu,
2) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych,
3) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej
równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach,
4) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający,
5) konieczności wprowadzenia robót zamiennych w zależności od specyfiki zamówienia,
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00142127/01 z dnia 2022-04-29
2022-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
6) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcę, dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzględniono
w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności
dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia
podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, a w przypadku
zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej
umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków.
7) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą
starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany
każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci
aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
8) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wynagrodzenia w
przypadku zmiany stawki podatku VAT przez zmianę ustawodawczą w trakcie trwania umowy.
9) jeżeli wystąpi nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.miniportal.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Osieck: Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Szkoły Podstawowej na publiczny Klub Seniora
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej nr 495515 w miejscowości Wojciechowo
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI