Nazwa nadana zamówieniu: „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamówieniu: „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Lubelski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-05
  • Numer ogłoszenia536974-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536974-N-2020 z dnia 2020-05-05 r.

Powiat Lubelski: Nazwa nadana zamówieniu: „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubelski, krajowy numer identyfikacyjny 43102929200000, ul. ul. Spokojna  9 , 20-074  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 52 86 600, e-mail awieleba@powiat.lublin.pl, faks 81 52 86 601.
Adres strony internetowej (URL): www.splublin.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.splublin.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.splublin.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek GŁÓWNY, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (PARTER - POMIESZCZENIE ZASTEPCZE).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu: „Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego”
Numer referencyjny: IGM-ZP.272.28.2020.AW1
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego3.2 Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.Część 1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego (wykaz podmiotów określony został w załączniku nr 1 do SIWZ) w okresie 01.07.2020. – 30.06.2025 r. w zakresie okreslonym w pkt 3.2 siwz.Część 2Prowadzenie obsługi kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie ul. Mełgiewska 11.Część 3Prowadzenie obsługi kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie Filia w Bełżycach ul. Lubelska 8, Część 4Prowadzenie obsługi kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie Filia w Bychawie ul. Mickiewicza 11, w zakresie okreslonym w pkt 3.2 siwz.Kody CPV:66 11 00 00 – 4 Usługi bankowe, 66 11 20 00 – 8 Usługi depozytowe, 66 11 30 00 – 5 Usługi udzielania kredytu4. Termin wykonania zamówienia: 01.07.2020. – 30.06.2025 r.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 18 Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp:Zamawiający przewiduje w cz. 1 udzielenie zamówienia uzupełniającego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego i do wysokości 50% jego wartości na warunkach zawartych w podpisanej umowie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2025-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5.3. Określenie warunków udziału w postępowaniu.5.3.1 Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania czynności bankowych wynikające z przepisów z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania czynności bankowych określonego w pkt 5.3.1. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego (zgodnie z ww. ustawą - Prawo bankowe) lub innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku, gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia.UWAGA: dokument na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert (dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty.7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu.7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.).7.5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.7.6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.7.7. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.7.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
2) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym oraz rachunkach niepodlegających konsolidacji 5,00
cena 95,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
16. Istotne postanowienia umowy. Część 1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego (wykaz podmiotów określony został w załączniku nr 1 do SIWZ) w okresie 01.07.2020. – 30.06.2025 r. w zakresie:• obsługi bankowej w placówce banku zlokalizowanej w odległości nie przekraczającej 2 000 m od siedziby zamawiającego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym, konwojowania gotówki, obsługi i rozliczania wpłat dokonywanych przy pomocy kart płatniczych wraz z przeszkoleniem pracowników w tym zakresie, obsługi wpłat dokonywanych w formie zamkniętej, tj. w szczególności: otwarcia i prowadzenia rachunków złotowych i walutowych dla podmiotów biorących udział w niniejszym postępowaniu, w tym przeznaczonych do obsługi projektów realizowanych przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej, w tym m.in. przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i dokonywanie wypłat gotówkowych, otwieraniu nowych rachunków w zależności od potrzeb zamawiającego. Wykonawca, w terminie 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia umowy, przekaże wykaz numerów rachunków bankowych zgodnych z zapotrzebowaniem zamawiającego otwarcia i prowadzenia rachunków funduszy celowych, udostępnienia elektronicznego systemu przelewu środków, wraz z przeniesieniem bazy kontrahentów z obecnie wykorzystywanego systemu oraz sporządzaniem i udostępnianiem dziennych wyciągów bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej udostępnianych następnego dnia roboczego do godz. 8.00, z możliwością eksportu wyciągów i importu zleceń oraz konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, prowadzenia „wirtualnego" skonsolidowanego rachunku budżetu Powiatu Lubelskiego, obejmującego rachunek bieżący budżetu Powiatu oraz rachunki wskazane przez zamawiającego do usługi konsolidacji. Konsolidacja sald będzie przeprowadzana na koniec każdego dnia roboczego w sposób wirtualny, tj. bez dokonywania przeksięgowań sald między rachunkami:4. w ramach usługi wykonawca dokona sumowania stanów sald na wskazanych rachunkach oraz naliczania oprocentowania od zgromadzonych środków pieniężnych na rachunkach podlegających konsolidacji oraz na rachunkach nie podlegających konsolidacji, (oprocentowanie zmienne, ustalone w oparciu o iloczyn stawki Wibid ON i wskaźnika określonego przez bank)5. saldo rachunku skonsolidowanego służy do ustalania salda wykorzystania na dany dzień kredytu w rachunku bieżącym,6. zmiana rachunków podlegających konsolidacji nie będzie wymagać aneksowania umowy, a jedynie stosownego powiadomienia wykonawcy o zmianie. lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych, zgodnie z dyspozycją zamawiającego (oprocentowanie zmienne, ustalone w oparciu o iloczyn stawki Wibid ON i wskaźnika określonego przez bank), udzielenia kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Lubelskiego, w wysokości 10 000 000 zł, w każdym roku budżetowym obowiązywania umowy, na podstawie projektu uchwały budżetowej wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej. Kredyt w rachunku bieżącym ma służyć na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Lubelskiego. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym, każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu. Kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w pierwszym dniu roboczym każdego roku budżetowego. Zamawiający zapłaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia. Kredyt będzie oprocentowany w oparciu o stawkę Wibor 1M (będącą średnią arytmetyczną stawek z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy) powiększoną o marżę Wykonawcy. Odsetki naliczane i płatne będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, do naliczania odsetek przyjmuje się rzeczywistą ilość dni w miesiącu, a w roku 365 dni. Dla potrzeb porównania ofert do obliczeń należy przyjąć stawkę Wibor 1M z dnia 10.02.2020 tj. 1,63%. realizowania operacji bankowych w trybach zwykłym i pilnym w systemach ELIXIR, SORBNET, SWIFT i innych w których uczestniczy wykonawca (możliwość wysyłania przelewów poprzez SORBNET na kwoty poniżej 1.000.000 zł). Wykonawca zapewni czas transferu środków według zasad obowiązujących w tych systemach, w szczególności przelewów krajowych i zagranicznych oraz wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków podmiotów biorących udział w postępowaniu, realizowania operacji walutowych związanych z dokonywaniem rozliczeń zagranicznych, przy czym koszty banku zagranicznego nie będą obciążały zamawiającego, wydawania, wznawiania i obsługi kart płatniczych (w tym przedpłaconych) na wniosek Posiadacza rachunku. Wydatki każdej karty będą dokonywane do wysokości określonego przez zamawiającego limitu. Zapotrzebowanie na karty zamawiający określa na 5 sztuk, przy czym zwiększenie liczby kart w okresie obowiązywania umowy nie może spowodować dodatkowych kosztów zamawiającego, obsługi i rozliczania płatności dokonywanych przez kontrahentów przy pomocy kart płatniczych, wykonawca zapewni terminale POS, obsługę techniczną i rozliczanie transakcji dokonanych przy użyciu terminali. Zapotrzebowanie na terminale zamawiający określa na 10 sztuk, przy czym zwiększenie liczby terminali w okresie obowiązywania umowy nie może spowodować dodatkowych kosztów zamawiającego, „zerowania” wskazanych rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy, zapewnienia sprawnego i bezpiecznego systemu bankowości elektronicznej oraz jego serwisowanie, wykonywanie poleceń przelewu zamawiającego w złotych, przelewy kierowane do banków krajowych w formie elektronicznej mają być realizowane w dniu ich złożenia najbliższą sesją ELIKSIR i SORBNET lub pierwszą sesją w dniu wskazanym w poleceniu, w przypadku przelewu z przyszłą datą, realizowanie dyspozycji walutowych przekazywanych do banków krajowych i zagranicznych wg zasad funkcjonujących rozliczeń w banku wykonawcy, realizowanie transakcji przelewowych wewnątrz banku w czasie rzeczywistym, świadczenia innych usług bankowych na rzecz jednostek objętych przedmiotem zamówienia:• szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu bankowego, • możliwość wygenerowania pliku JPK WB na wszystkich rachunkach bankowych zamawiającego,• obsługa poleceń przelewów w formie papierowej w sytuacjach gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, • przechowywanie depozytów, • rozmienianie gotówki,• konwojowanie gotówki (z uznaniem rachunku zamawiającego w dniu wykonywania konwoju),• obsługa wpłat i wypłat gotówkowych realizowanych w formie zamkniętej, (do i z siedziby zamawiającego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9, przez specjalistyczny konwój, dwa razy w każdym tygodniu, w tym wypłaty gotówki w nominałach wskazanych przez zamawiającego),• wydawanie blankietów czeków, • udzielanie na wniosek zamawiającego informacji o wysokości odsetek, wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń, udzielanie wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia. zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek organizacyjnych objętych postępowaniem, na skutek zmian organizacyjnych, ich obsługa bankowa prowadzona będzie na warunkach zgodnych z zawartą w postępowaniu umową. Zwiększenie liczby prowadzonych rachunków, liczby podmiotów biorących udział w postępowaniu, liczby wykonywanych operacji, nie spowoduje dodatkowych kosztów zamawiającego. bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym. Po zakończeniu trwania okresu umowy rachunki bankowe zamawiającego będą funkcjonowały przez okres 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej. Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości prowizji Wykonawcy w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli Wykonawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia.Część 2Prowadzenie obsługi kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie ul. Mełgiewska 11.Część 3Prowadzenie obsługi kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie Filia w Bełżycach ul. Lubelska 8, Część 4Prowadzenie obsługi kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie Filia w Bychawie ul. Mickiewicza 11, tj. w szczególności (dot. cz. 2- 4): w zakresie dokonywania wypłat zasiłków i innych świadczeń dla bezrobotnych oraz innych osób uprawnionych do świadczeń, (m.in. wypłat udzielonych pożyczek, wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej, wpłat z tytułu odsetek i spłat pożyczek, wypłat bezrobotnym świadczeń finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanych projektów),  prowadzenia obsługi kasowej w godzinach pracy PUP, tj. 800-1530 , prowadzenia obsługi kasowej w placówkach banku zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie (tj. w odległości nie przekraczającej 1 000 m) odpowiednio: Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie ul. Mełgiewska 11, Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie Filia w Bełżycach ul. Lubelska 8, Powiatowego Urzędu Pracy w Lublinie Filia w Bychawie ul. Mickiewicza 11. Zamawiający nie przewiduje miesięcznej opłaty za prowadzenie punktów kasowych. Wynagrodzeniem oferującego będzie prowizja od dokonywanych wypłat, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej nie przekraczająca 0,8%. (§ 11 ust.1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 października 2011 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 472)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy na prowadzenie punktu obsługi kasowej, z 1 miesięcznym wyprzedzeniem, w przypadku zmiany siedziby i braku możliwości podjęcia obsługi pod nowym adresem, przez wykonawcę.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości prowizji Wykonawcy w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli Wykonawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
cz. 1-4 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości prowizji Wykonawcy w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli Wykonawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-14, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
A. 14. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.cz. 1 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilanspunktów w kryteriach:1) cena – 95%, w tym:a) stała opłata ryczałtowa za obsługę bankową – 65%Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za stałą opłatę ryczałtową za obsługę bankową, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:C1min +1LP1= --------------- * 100 pkt * waga kryterium C1bad +1 gdzie: LP1 – liczba punktów obliczona dla danej oferty w kryterium, C1min – najniższa opłata ryczałtowa C1bad – badana opłata ryczałtowa zaoferowana przez danego wykonawcę b) koszt obsługi kredytu w rachunku bieżącym – 30%Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższy koszt kredytu w rachunku bieżącym, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: C2min LP2= -------------- * 100 pkt * waga kryterium C2bad gdzie: LP2 – liczba punktów obliczona dla danej oferty w kryterium, C2min – najniższy koszt obsługi kredytu, C2bad – badany koszt obsługi kredytu zaoferowany przez danego wykonawcę,W przypadku uzyskania wartości oprocentowania kredytu (przy ocenie ofert) mniejszej lub równej zero, zamawiający dla celów porównania ofert przyjmie wartość 0,001%2) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym oraz rachunkach niepodlegających konsolidacji – 5%Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najwyższe oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym oraz rachunkach niepodlegających konsolidacji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: Stawka Wibid ON * współczynnik (W) w badanej ofercie LP3= ---------------------------------------------------------------- * 100 pkt * waga kryter. Stawka Wibid ON * współczynnik (W) z oferty o najwyższym współczynniku gdzie: LP3 – liczba punktów obliczona dla danej oferty w kryterium, W – współczynnik podany w ofercie wykonawcy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że współczynnik nie może być niższy niż 1,00Łączna ilość punktów (LP) otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach, tj.: obliczona wg następującego wzoru:LP= LP1 + LP2 + LP3Gdzie:LP1 – liczba punktów obliczona dla oferty w kryterium Stała opłata ryczałtowa za obsługę bankową,LP2 – liczba punktów obliczona dla oferty w kryterium Koszt obsługi kredytu w rachunku bieżącymLP3 – liczba punktów obliczona dla oferty w kryterium Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym oraz rachunkach niepodlegających konsolidacjiZamawiający wybierze ofertę , która uzyska największą liczbę punktów.cz. 2-4cena – 100%Maksymalną liczbę punktów w kryterium ceny (100pkt) otrzyma oferta najtańsza.Ocena ofert i punktacja w kryterium ceny nastąpi wg wzoru:Cn (oferta oceniana) = (cena oferty najtańszej / cena oferty ocenianej) * 100 pkt14.3 Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.14.4 Jeżeli wykonawca, o którym mowa w art. 24aa ust. 2, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.B. 11. Opis sposobu przygotowywania ofert. 11.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.11.2 Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.11.3. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11.4. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.11.5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. C. 12.6. Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.12.7. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.12.8 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 12.6, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 12.6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.12.9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.8.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil 70X11X1,5 - Ligota
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil 70X11X1,5. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI