III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
I. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności technicznej lub zawodowej;2. Minimalne warunki dotyczące:1) Doświadczenia wykonawcy: 1.1. W przypadku ubiegania się o jedno Zadanie - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 150 tys. zł. brutto (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 19 tys. m2) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.1.2. W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy Zadania - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 500 tys. zł. brutto (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 60 tys. m2 ) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.1.3. W przypadku ubiegania się o cztery i więcej Zadania - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 1200 tys. zł. brutto (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 150 tys. m2 ) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.2) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: 2.1. minimum 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zdolną do pełnienia nadzoru i kierowania robotami w zakresie wykonania poziomego oznakowania dróg. Osoba ta winna posiadać kwalifikacje do pełnienia nadzoru i kierowania robotami w zakresie wykonywania oznakowania poziomego dróg, potwierdzone dokumentem wydanym przez uprawnione organy (instytucje).2.2 osoby do obsługi sprzętu do wykonywania zamówienia. Osoby te winny posiadać uprawnienia w zakresie obsługi sprzętu (malowarek) do wykonywania malowania poziomego na jezdni, wydanymi przez uprawnione organy (instytucje). Liczba osób winna odpowiadać liczbie wymaganych malowarek samojezdnych, hydrodynamicznych o wydajności min. 2000 m2/dzień.Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020 r. poz.470) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.W przypadku uprawnień uzyskanych w krajach Unii Europejskiej Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że posiadane uprawnienia zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz. 220).3) Urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:3.1. W przypadku ubiegania się o jedno zadanie:- minimum 3 szt. malowarki samojezdne, hydrodynamiczne o wydajności min. 2000 m2/dzień,- minimum 2 szt. malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,- minimum 3 szt. - urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego: (frezarki lub śrutownice lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody – polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania),- minimum 1 szt. - reflektometr,- minimum 3 szt. - przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe, - minimum 2 szt. – sprężarka,- minimum 1 szt. - układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych (nie dotyczy Zadań nr I, II, VII) 3.2 W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie:- minimum 6 szt. malowarek samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności min. 2000 m2/dzień,- minimum 4 szt. malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,- minimum 3 szt. - urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego (frezarki lub śrutownice lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).- minimum 1 szt. - reflektometr,- minimum 6 szt. - przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe, - minimum 4 szt. - sprężarka, - minimum 1 szt. - układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych (nie dotyczy w przypadku złożenia oferty na Zadanie nr I lub II lub VII)3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.UWAGA!Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).4. W przypadku gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, należy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjąć średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy pzp i w pktIII. 2.2 niniejszego ogłoszenia.6. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.UWAGA:Zgodnie z wyrokiem Trybunału nr C-387/14 z dnia 4 maja 2017 „Artykuł 51 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w związku z art. 2 tej dyrektywy należy interpretować w ten sposób, że stoi on na przeszkodzie temu, by po upływie terminu zgłoszeń do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca przekazał instytucji zamawiającej, w celu wykazania, że spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, dokumenty, których nie zawierała jego pierwotna oferta, takie jak umowa zamówienia zrealizowanego przez podmiot trzeci oraz jego zobowiązanie do oddania do dyspozycji tego wykonawcy zdolności i środków niezbędnych do realizacji rozpatrywanego zamówienia.”
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto, oprócz oświadczeń) Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:a) dowód wniesienia wadium.b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z załączonym Kosztorysem ofertowym c) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych) d) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego (dokument w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym). W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej zobowiązanie należy również złożyć w oryginale.e) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.f) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,00 zł, (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla każdego Zadania. W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść odpowiednią wielokrotność kwoty: 3.000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:1) Pieniądzu;2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) Gwarancjach bankowych;4) Gwarancjach ubezpieczeniowych;5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730.4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin.6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej winno być wniesione do Zamawiającego w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego poprzez Platformę. Oryginał dokumentu elektronicznego to dokument w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych ze strony Gwaranta. Warunku tego nie spełnia skan dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. W przypadku składania oferty w formie pisemnej zgodnie z dokumentacją zamówienia, wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w oryginale.UWAGA:1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2020 poz. 2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:1) zmianie terminu wykonania umowy w przypadku:a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (tj. opady deszczu oraz wysokie temperatury uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z STWiORB), powodujących wstrzymanie prac przynajmniej przez 8 godzin w ciągu doby. W takim przypadku termin może ulec przesunięciu o jeden dzień. Termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni potwierdzonych przez Osobę Nadzorującą. Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego sporządzając stosowny protokół.b) wniesienia przez wykonawcę/wykonawców, po upływie terminu składania ofert odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni odpowiadającą okresowi zawieszenia terminu związania ofertą.c) opóźnienia w wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwaniu skutków przełomów dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, na drogach objętych przedmiotowym zamówieniem. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni, o którą opóźniono rozpoczęcie zamówienia z uwagi na prowadzone remonty. Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego sporządzając stosowny protokół.2) zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie, co wymaga zawarcia stosownego aneksu.3) zmniejszeniu ilości robót, zmiany technologii pomiędzy oznakowaniem cienkowarstwowym a grubowarstwowym bez zmiany wynagrodzenia umownego oraz przesunięciach ilości robót pomiędzy drogami w ramach jednego zadania (zmiana nie wymaga Aneksu do umowy)4) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ,5) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.6) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania7) Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.8) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 6 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-21, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy lub składa/wysyła do siedziby Zamawiającego na adres - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, do dnia 21.05.2020r. do godz.10:002. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 208 w dniu 21.05.2020 r. o godz. 10:30.3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.4. Otwarcie ofert dokonywane jest na Platformie poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert lub poprzez otwarcie złożonych ofert w formie pisemnej.5. W związku z pandemią COVID-19 i wynikającymi z tego powodu ograniczeniami, m.in. wprowadzonym zakazem przemieszczania się osób (z wyjątkami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii), publiczne otwarcie ofert, odbędzie się poprzez transmisję on-line.W tym celu należy wejść na transmisję on-line, która będzie dostępna pod linkiem:https://www.youtube.com/channel/UC-hs3o9WiBMkp899Ln6uGGwWyżej wymienione rozwiązanie w zaistniałej sytuacji zagrożenia epidemicznego w sposób wystarczający realizuje zasadę o której mowa w art. 86 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia.”Potwierdza to opinia Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczona na stronie www.uzp.gov.pl.6. Informacja z otwarcia ofert opublikowana będzie na Platformie w zakładce „Załączniki” i zawierać będzie dane określone w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacje dotyczące:a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;c) ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach.II. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto dla każdego Zadania oddzielnie.III.Kryteria oceny ofert dla Zadań od I do VIII:1. Cena – znaczenie kryterium 60% Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:PC= (cena oferty najtańszej: cenę oferty ocenianej)x10;2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego od 7 miesiąca po jego wykonaniu, do końca okresu rękojmi PR -= 0 pkt.- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego od 7 miesiąca po jego wykonaniu, do końca okresu rękojmi PR -= 10 pkt.W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:P = PC x 60 % + PR x 40 %Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej: drogi Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 19, 698, 803, 807 Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 12 651 m2,Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 14 673 m2,Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 184 m2,Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2,Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 0 m2,Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2,Ścieranie zbędnego oznakowania: 20 m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dla Zadania nr I stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w kwocie 62 500,00 zł. netto.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie Nr II – RDW w Chełmie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr II – RDW w Chełmie: drogi Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 839, 841, 843Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :26 332 m2,Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:28 674 m2,Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 5 990 m2,Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2,Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:0 m2,Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2,Ścieranie zbędnego oznakowania: 90 m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dla Zadania nr II stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w kwocie 62 500,00 zł. netto.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowiedrogi Nr: 844, 846, 850, 865, 816, 852, 867 Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 26 674 m2,Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:20 271 m2,Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 563 m2,Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 100 m2,Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:40 m2,Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 6 m2,Ścieranie zbędnego oznakowania: 40 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dla Zadania nr III stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w kwocie 62 500,00 zł. netto.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie: drogi Nr: 828, 830, 833, 842, 809, 809a, 827, 834, 836Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 21 000 m2,Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:16 000 m2,Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 3 000 m2,Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 2 000 m2,Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:300 m2,Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2,Ścieranie zbędnego oznakowania: 500 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dla Zadania nr IV stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w kwocie 62 500,00 zł. netto.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie Nr V – RDW w Parczewie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr V – RDW w Parczewie: drogi Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 818, 819, 821, 829Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :9 832 m2,Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:21 799 m2,Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 986 m2,Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 2 000 m2,Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 1 900 m2,Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 8 m2,Ścieranie zbędnego oznakowania: 300 m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dla Zadania nr V stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w kwocie 62 500,00zł. netto.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie Nr VI – RDW w Puławach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr VI – RDW w Puławach: drogi Nr: 801, 824, 830, 743, 755, 759, 817, 825, 831, 832, 845, 854, 855, 857Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :20 430 m2,Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:14 300 m2,Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 7 245 m2,Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 310 m2,Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 440 m2,Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2,Ścieranie zbędnego oznakowania: 200 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dla Zadania nr VI stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w kwocie 62 500,00 zł. netto.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie: drogi Nr: 812, 816, 819 Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :5 175 m2,Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 11 923 m2,Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 555 m2,Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2,Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 0 m2,Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2,Ścieranie zbędnego oznakowania: 15 m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dla Zadania nr VII stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w kwocie 62 500,00 zł. netto.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu : drogi Nr: 835, 858, 837, 843, 848, 849, 853, 863Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :19 110 m2,Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 13 574 m2,Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 396 m2,Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2,Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 811 m2,Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2,Ścieranie zbędnego oznakowania: 80 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
jakość wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dla Zadania nr VIII stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w kwocie 62 500,00 zł. netto.