Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Leasing samochodu ciężarowego z urządzeniem bramowym przystosowanym do wywozu kontenerów KP-7 i KP-10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 365991108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: ˜Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 523564304
1.5.8.) Numer faksu: ˜+48 523564304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜k.glonek@igkim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.igkim.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, transport drogowy towarów, wynajem i zarządzanie, inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Leasing samochodu ciężarowego z urządzeniem bramowym przystosowanym do wywozu kontenerów KP-7 i KP-10.
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-6a76c19d-cd99-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://igkim.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://igkim.ezamwaiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Szczegóły w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜IZP. 3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 60000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia są koszty udzielonego leasingu na fabrycznie nowy samochód ciężarowy marki: Scania, model: P 280 B4x2NA. Rok produkcji: 2021. Wartość samochodu 515.247,00 zł brutto. Wartość netto: 418.900,00 zł. Umowę z dostawcą podpisano dnia 21 maja 2021 r. Termin dostawy został wyznaczony na dzień 20 lipca 2021 roku. Miejsce dostawy Inowrocław, ul. Toruńska 165.3. Warunki leasingu:a) leasing operacyjny (bilansowo, jako leasing finansowy), z podziałem na część kapitałową i odsetkową,b) raty leasingowe miesięczne (sposób liczenia rat leasingowych wg programu wykonawcy), c) okres trwania leasingu – 60 miesięcy, d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski, e) termin płatności rat leasingowych będzie określony w umowie leasingu, f) wartość wstępnej opłaty leasingowej – 5 % wartości netto,g) wysokość kwoty wykupu po zakończeniu umowy leasingu - 1 % wartości netto,h) ilość rat – 59 równych rat, i) ubezpieczenia dokona Zamawiający,j) zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat związanych z wykonaniem umowy (w szczególności opłat za administrowanie polisą ubezpieczeniową, opłat za administrowanie umową, opłat za wydruk itp.), nieuwzględnionych w złożonej ofercie.