Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. 01.08.2021 r.- 31.07.2025 r.)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-08
  • ZamawiającyGMINA SŁAWNO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00099709
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. 01.08.2021 r.- 31.07.2025 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 755 18 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. 01.08.2021 r.- 31.07.2025 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4efbac8e-d98b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004112/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. 01.08.2021 r.- 31.07.2025 r.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.ugslawno.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z
miniPortalu.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w regulaminie
miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 pzp,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych
informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się
datę ich przekazania na ePUAP.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż
oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal
(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może
być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, email: sekretariat@ugslawno.pl
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji
jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za
pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@ugslawno.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny
sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sławno z siedzibą w Sławnie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, tel. 44/ 755 18 50;
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@ugslawno.p
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.).Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP
7. Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OśiP 271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno
i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. od dnia 01.08.2021r do 31.07.2025r.).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje jednostki organizacyjne Gminy Sławno:
1) Urząd Gminy w Sławnie wraz z obsługą PZKP
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
23-332 Sławno
NIP 768-13-19-225
REGON 000550717
2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 33; 26-332 Sławno; NIP 768-16-45-516; REGON 592192713
3) Centrum Usług Wspólnych
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31; 26-332 Sławno; NIP 768-18-38-505;REGON 366110506
4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Celestynowie
Celestynów 24; 26-332 Sławno; NIP 768-16-35-311; REGON 001160616
5) Publiczna Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu
Kamień 64; 26-332 Sławno; NIP 768-16-35-274; REGON 001160728
6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Kozeninie
Kozenin 34; 26-332 Sławno; NIP 768-16-35-334; REGON 001248512
7) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wandy i Henryka Ossowskich w Kunicach
Kunice 62A; 26-332 Sławno; NIP 768-16-36-339; REGON 001248529
8) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sławnie
ul. Szkolna 10; 26-332 Sławno; NIP 768-16-33-909; REGON 000678676
9) Publiczna Szkoła Podstawowa w Zachorzowie
Zachorzów 62; 26-332 Sławno; NIP 768-16-39-970; REGON 001248535
10) Zespół Szkół Samorządowych w Prymusowej Woli
Prymusowa Wola 6; 26-332 Sławno; NIP 768-16-62-503; REGON 592183602
11) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Wielkiego w Szadkowicach
Szadkowice 38A; 26-332 Sławno; NIP 768-18-39-516; REGON 368033610
12) Samorządowy Zakład Komunalny w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31; 26-332 Sławno; NIP 768-18-39-775; REGON 36880131
13) Gminny Ośrodek Kultury w Sławnie
ul. Zielona 2; 26-332 Sławno; NIP 768-17-36-540; REGON 100131041
14) Gminna Biblioteka Publiczna w Sławnie
ul. Zielona 2; 26-332 Sławno; NIP 768-17-36-555; REGON 10013070
W przypadku utworzenia przez Radę Gminy Sławno nowej jednostki organizacyjnej bank zobowiązany jest zapewnić obsługę bankową na zasadach określonych w umowie. Włączenie nowej jednostki do obsługi nastąpi na podstawie aneksu do umowy.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Kompleksowa obsługa bankowa polegać będzie na:
1) Otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych bieżących oraz sporządzaniu codziennych wyciągów bankowych z każdego dnia najpóźniej do godziny 10-tej następnego dnia,
2) Otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków pomocniczych (celowych) oraz sporządzanie codziennych wyciągów bankowych z każdego dnia najpóźniej do godziny 10-tej następnego dnia, bez opłat i prowizji.
3)Wszystkie rachunki prowadzone będą w złotych polskich.
4) Realizacja w czasie rzeczywistym rozliczeń finansowych w formie elektronicznych przelewów bezgotówkowych zewnętrznych i wewnętrznych (w ramach danego banku). W przypadku braku dostępu (awarii) do systemu bankowości elektronicznej lub innych uzasadnionych przyczyn, bank umożliwi realizację pilnych przelewów w formie papierowej.
Prowadząc rachunki bankowe bank nie będzie pobierał opłat i prowizji od przelewów dokonywanych wewnątrz banku.
5) Możliwość otwierania i zamykania w trakcie umowy nowych rachunków pomocniczych (celowych) na wniosek Gminy i jej jednostek organizacyjnych, zwolnionych z opłat
6) Realizacja wpłat gotówkowych, jak wpłaty podatków, opłat i innych wpłat gotówkowych na rachunek gminy/jednostki organizacyjnej w kasie banku dokonywane przez osoby fizyczne i prawne (koszty prowizji obciążają gminę/jednostkę)
7) Dokonywania wypłat gotówkowych przez Gminę i jej jednostki organizacyjne.
8) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym (w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu i spłacanego w tym samym roku, w którym zostanie zaciągnięty. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone według zmiennej stopy procentowej stanowiącej sumę stawki bazowej (WIBOR 1M na dzień 30.06.2021r.) i marży banku.
Odsetki liczone wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu.
9) Lokowanie wolnych środków na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy). Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach.
10) Wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych, potwierdzeń wpłat i wypłat oraz dokonywanie zmian kart wzorów podpisu bez opłat i prowizji.
11) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, jego wdrożenie w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Sławno, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania i zapewnienie przeszkolenia pracowników obsługujących system bez opłat i prowizji. Opłaty nie będą również pobierane za korzystanie z systemu bankowości elektronicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik Nr 1 do swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: opłata z przelew do innego banku

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie kredytu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów
Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, lub inne dokumenty równoważne w zakresie prowadzenia działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo bankowe;
2.zdolności technicznej lub zawodowej:
Na czas obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania placówką (Oddział, Punkt Obsługi Bankowe) na terenie miejscowości Sławno, umożliwiającą kompleksową obsługę budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy określonymi w zał. nr 6 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją istotnych postanowień umowy określonymi w zał. nr 6 do SWZ.przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt. 1.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy określonymi w zał. nr 6 do SWZ.
4. Zmiany do umowy muszą być dokonane w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. zał. nr 5.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06

2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie podania o przydział mieszkania- Pabianice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie podania o przydział mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI